مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره کره ای

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

راز و رمز قیمت دستگاه حضور و غیابارزان و گران قیمتجنس سنسور چهره و تاثیر آن  قیمت دستگاه ساعت زنیقابلیتهای ویژه سنسور  چهرهکیفیت بالای سنسور  و تاثیرش در محیط های خاص
قیمت دستگاه حضور و غیاب

قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با توجه به سنسور تشخیص صورت و امکاناتی که در آن برای جلوگیری از دور زدن در نظر گرفته می شود تعیین می شود.

راز و رمز قیمت دستگاه حضور و غیاب


ارزان و گران قیمت

گاهی سئوال برای شما پیش می آید که هر دو دستگاه حضور و غیاب قابلیت تشخیص چهره را دارند و اصلا شاید هر دو تولید یک کمپانی باشند ولی چرا تفاوت قیمتی در آنها موج می زند؟
ما در این مقاله سعی گرده ایم دلایل تفاوت قیمت دستگاه حضور و غیاب را با هم بررسی کنیم.


ما با کسی که تمایل دارد یک برند را با قیمتی غیر مناسب و بالاتر از عرف بفروشد کاری نداریم. و در واقع می خواهیم به بررسی کیفیت جنس بپردازیم که طبعا کیفیت بالا در میزان هزینه ای که برای دستگاه در نظر گرفته ایم موثر است.

 

۱-جنس سنسور چهره

۲- قابلیتهای ویژه سنسور

۳- عملکرد در محیط های خاص

جنس سنسور چهره و تاثیر آن  قیمت دستگاه ساعت زنی

سنسور اثر انگشت با قطعات و حسگرهای مناسبی می تواند ساخته شود  قاب محافظ سنسور باید شفاف و صیقلی باشد تا به جای محافظ ، مانعی برای تشخیص سنسور نباشد.

قیمت دستگاه حضور و غیاب

قابلیتهای ویژه سنسور  چهره

در اوایلی که دستگاه های کنترل دسترسی تشخیص چهره وارد بازار شده بود،  سبک شناسایی آن بر مبنای شناخت و مقایسه با عکس بود. یعنی چهره را با عکس مقایسه کرده و تایید انجام می شد . که راهی بود برای دور زدن و تقلب….
۱-وقتی دیتا مقایسه عکس باشد به راحتی با قرار دادن تصویر مقابل دستگاه، سنسور با خطای تشخیص مواجه می شود و گمان می کند عکس  قرار گرفته چهره واقعی یک شخص است.
۲-ولی سیستم های نوین و پیشرفته تری وارد بازار شده که  تصویر ۳ بعدی را تشخیص می دهند و می توانند متوجه شوند  جسمی که مقابل آنان است  ۲ بعدی است یا چهره ۳ بعدی؛ که البته احتمال تقلب به شدت کاهش می یابد  ولی باز درصد احتمال جعل وجود دارد. به این سیستم deep learning می گویند .
۳-حالت نوین و پیشرفته تر که در دستگاه  حضور و غیاب سوپریما و ویردی هم وجود دارد بر مبنای مشخصات بیومتریک است و می تواند استخوان بندی و کل چهره را بر اساس رمز نگاری شده ذخیره کند و در  هر نوبت، مقایسه، کد با کد صورت بگیرد. در این حالت به هیچ وجه امکان دور زدن وجود ندارد.

قیمت دستگاه حضور و غیاب

کیفیت بالای سنسور  و تاثیرش در محیط های خاص

سنسورهای معمولی در تشخیص چهره، معمولا خطا در لحظه شناسایی به دلیلشدت نور زیاد یا پایین را دارند و یا اگر شناسایی اولیه در مکانی با شدت نور پایین انجام گرفته است، اگر نور محیط بالا باشد احتمال اینکه نتواند مشخصات خاص فرد را ردیابی کند وجود دارد. این ایراد از محیط نیست، و در واقع ضعف دستگاه  است. پس سنسور باید به گونه ای باشد که نگذارد نور در عملکرد دستگاه دخیل باشد. دستگاه حضور  غیاب fac station 2 نمونه استثنائی در این خصوص است که می تواند در  نور ۰ تا ۲۰۰۰ لوکس (تاریکی مطلق تا نور بالای خورشید) خیلی راحت  چهره را بشناسد.

قیمت دستگاه حضور و غیاب

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید