مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت کنترل تردد استادیوم ورزشی تولید حرفه ای و تخصصی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

گیت استادیوم ورزشی چه مدلهای دارد؟ظرفیت استادیوم و تاثیری که در دستگاه تردد می گذاردورود اقشار مختلف از گیت کنترل تردد استادیوم و تاثیر آن در انتخاب نوع گیت باشگاهیاقلیم آب و هوا چه ارتباطی با تردد باشگاهی دارد؟فرهنگ چه  تاثیری بر روی نوع گیت می گذارد؟
گیت کنترل تردد استادیوم

سفارش تولید گیت کنترل تردد استادیوم را اگر به متخصص در تولید سپرده نشود با مشکلات عدیده ای که در اینجا اشاره می کنیم روبرو می شوید.

گیت استادیوم ورزشی چه مدلهای دارد؟

دستگاه کنترل دسترسی مذکور مدل های مختلفی دارد که به مواردی چون:
۱-تعداد جمعیت و ظرفیت ورزشگاه
۲_افرادی که در استادیوم حاضر می شوند(از نظر توانمندی، سن و…)
۳- اقلیم و آب و هوا
۴- فرهنگ
بستگی دارد.

ظرفیت استادیوم و تاثیری که در دستگاه تردد می گذارد

خوب طبعا نیاز است گیت ها قدرت تردد را با توجه به جمعیت به طوری ایجاد کنند که به ترافیک مشتاقان به ورزش نینجامد. در این مواقع به دلیل اینکه گیت تردد شیشه ای معمولا نمی توان قرار داد و به ناچار برای نظارت بیشتر گیت تمام قد یا گیت میله ای را انتخاب می کنند، سرعت رفت و آمدها کمتر می شود. راهکار آن افزایش تعداد گیت در دربهای ورودی است. پیشنهاد اکید می شود حتی المقدور در راه های خروجی موانع تردد تعبیه نگردد چون خروج معمولا دسته جمعی است و گیتها و موانع در خروجی های  استادیوم ها ممکن است فجایع غیر قابل جبرانی به بار آورد.

در نظر داشته باشید قیمت گیت کنترل ترددامنیتی به دلیل استفاده از فلز مرغوب استیل بسیار بالاست ولی عمر آن تضمین شده است. در صورتیکه جایی دیدید مبلغ آن پایین است. دلیل آن یا استفاده از متریال آهن و… است و یا ضخامت استیل پایین آمده (بهترین ضخامت از ۱.۵میلیمتر به بالا است)

گیت کنترل تردد استادیوم  گیت کنترل تردد استادیوم

ورود اقشار مختلف از گیت کنترل تردد استادیوم و تاثیر آن در انتخاب نوع گیت باشگاهی

معمولا در تهیه سیستمهای ورود و خروج، یک یا چندگیت VIP هم برای افرادی که از واکر ولیچر و… استفاده می کنند، تعبیه می نمایند. این احترام به حقوق معلولان و جانبازان و دعوت آنان برای تماشای بازی های ورزشی است. پس حتما علاوه بر آن باید گیت را در محلی در نظر گرفت که راه روی شیب دار هم در آن قرار گرفته شود.
گیت ولیچری شکل به ظاهر ساده ای دارد و می توان به راحتی ابعاد درب آن را تغییر داده از ۶۰سانتیمتر تا ۹۰سانتیمتر قابل تغییر است.

گیت کنترل تردد استادیوم

اقلیم آب و هوا چه ارتباطی با تردد باشگاهی دارد؟

معمولا در فرودگاه، سینما، مترو، هتل، مجتمع های ومسکونی دستگاه عبور و مرور را داخل لابی و فضاهای مسقف قرار می دهند که آب و هوای منطقه تاثیر زیادی در انتخاب گیت نمی گذارد. اما گیت کنترل تردد استادیوم اکثرا در فضای باز قرار می گیرد که می طلبد، بدنه و شاسی آن در سردترین و گرم ترین فصل سال در آن منطقه عملکرد مناسب و عادی داشته باشد. معمولا گیت ورود و خروج ترددبان در دمای-۲۵ درجه تا۷۰+ درجه به راحتی فعالیت خود را انجام می دهد و به دلیل خالص بودن استیل در شاسی و بدنه آن در مناطق مرطوب و شرجی دچار زنگ زدگی نمی شود.

فرهنگ چه  تاثیری بر روی نوع گیت می گذارد؟

باور و فرهنگ های یک جامعه می تواند بگوید که مثلا به دلیل تخلف و ورود قاچاقی به باشگاه، وجود گیت لازم است و یا حتی ممکن است دسگاه عبور و مرور تمام قد استفاده، شود. در شهرهایی است که اصلا از گیت استفاده نمی کنند و تنها در ابتدا با ریدر اعلام ورودش در ورزشگاه ثبت می شود.
گیت های سه شاخه مناسب ترین مدل جهت استفاده از باشگاه به حساب می آید.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید