مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اتوماسیون حضور و غیاب مدارس با ارسال پیامک به اولیاء

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

همه جزئیات اتوماسیون حضور و غیاب مدارسبرای مقاطع بالا چه دستگاهی پیشنهاد می شود؟خضوصیات نرم افزاری ساعت حضور و غیابیک آیتم دلخواه ولی با خلاقیت بالا در حضور و غیاب مدرسه
اتوماسیون حضور و غیاب مدارس

اتوماسیون حضور و غیاب مدارس عالی ترین دستگاه برای آگاه سازی پرسنل مدرسه و اولیاء دانش اموز است تا بتوانند گزارش های مختلفی از حضور دانش اموزان را بگیرند.

همه جزئیات اتوماسیون حضور و غیاب مدارس

اتوماسیون حضور و غیاب مدارس به ۲بخش سخت افزار و نرم افزار تقسیم می شود که نرم افزارآن شامل گزارش گیریها و سامانه پیامکی است و سخت افزار اتوماسیون شامل دستگاه حضور و غیاب است که باید با نرم افزار یکپارچه باشد. در غیر اینصورت امکان ارسال ورود و خروج وجود ندارد.
دستگاه حضور و غیاب دانش اموزی بهتر است به صورت چهره باشد و اگه کد یا کارت باشد احتمال فراموش کد  یا مفقودی کارت مایفر وجود دارد ولی این برای مقاطع پایین است. البته در این سن احتمال شکل نگرفتن اثر انگشت هم مزید بر علت در عدم استفاده از این آپشن می شود. پس پیشنهاد ما  برای پایه های پایین تر استفاده دستگاه ساعت زنی چهره است.

اتوماسیون حضور و غیاب مدارس

برای مقاطع بالا چه دستگاهی پیشنهاد می شود؟

این مقاطع علاوه بر تشخیص چهره، اثر انگشت هم می تواند کار ساز باشد.البته  اینبار پیشنهاد می شود، سنسوری استفاده شود که  هوشمند به تعیین اثر انگشت جعلی از اصل باشد. پیشنهاد ما دستگاه ساعت زنی تایمکس پلاس است چراکه  یک دستگاه حضور و غیاب ساخت ایران است ولی سنسور آن سنسور شرکت virdi کره جنوبی است.

ما معمولا به مدارس پیشنهاد می کنیم که اقدام به خرید گیت کنترل تردد هم بکنند تا اتوماسیون ورود و خروج آنان تکمیل شود. با گیت تردد اگر  دانش آموزی از  دقیت به اعلام حاضر نکند  و چهره یا اثر انگشت خود را درست مقابل تصویر نگذارد گیت برای وی باز نمیشود.   پس گیت  امنیت را بسیار بیشتر می کند.
جالب است بدانید  این امکان وجود دارد که برای اولیاء هم دستگاه حضور و غیاب تعریف شود و حتی مسئولین می توانند در بازه های مختلف ببینند کدام اولیاء وارد مدرسه شده اند و کدام اصلا به فرزند خود اهمیت نداده اندو….

اتوماسیون حضور و غیاب مدارس

خضوصیات نرم افزاری ساعت حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب مدارس در واقع باید با ماژول حضور و غیاب ارتباط برقرار کند تا علاوه بر اینکه از طریق اپلیکیشن و سیستم عامل ویندوز  ورودو خروج محصلین ثبت شد، بتواند از این ماژول به صورت پیامکی، ولی دانش آموز را هم باخبر کند.
اگر اولیاء دیدند پیامکی به آنان نرسیده می توانند با مراجعه به  سامانه نرم افزاری، حضور فرزند خود را استعلام بگیرند. و پیگیری های بعد را انجام دهند.

نرم افزار می تواند به چند نفر به صورت آنی (پدر مادر دانش اموز مدیر یا مدیران). پیامک را ارسال کند و یا گزارشی جداگانه از غیبت یا تاخیر و تعجیل ها را به اوپراتور ارائه دهد.

یک آیتم دلخواه ولی با خلاقیت بالا در حضور و غیاب مدرسه

برای مدارس می توان  صفحه مانیتوری هم که به دستگاه حضور و غیاب متصل است، در نظر بگیرند تا از طریق آن  بتوان هر دانش اموز که حاضری خود را به سیستم ساعت زنی اعلام می کند، تصویر وی هم در مانیتور بزرگ نمایان شود و مقایسه فرد با عکس دانش اموز که از قبل تعریف و تایید شده است اعمال شود.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید