مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه حضورغیاب مناسب از کجا بخریم؟

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

دستگاه حضور غیاب مناسب برای شرکت ها و کارگاه های معمولیدستگاه حضور غیاب کارتی کجا استفاده می شود؟دستگاه ساعت زنی اثر انگشت و آنچه باید در خصوص آن بدانیددستگاه ساعت زنی تشخیص  پرسرعت و مناسب برای همه مجموعه هادستگاه ساعت زنی تشخیص عنبیه  برای چه مکان هایی اهمیت دارد؟دستگاه کنترل تردد از طریق کددستگاه ساعت زنی ترکیبی چیست و در کجا استفاده می شوند؟اهمیت حافظه و سرعت پردازش و لوازم جانبی دستگاه های کنترل ترددخدمات پس از فروش و نصب و راه اندازیفروش دستگاه ساعت زنی و قیمت های آن
دستگاه حضور غیاب

مرکز فروش دستگاه حضور غیاب در ایران و مشاوره برای اینکه بهترین دستگاه و مناسبترین آن را خریداری کنید. بعد از خواندن این متن می توانید خودتان اقدام به خرید دستگاه ساعت زنی نمایید. میتوانید یا با یک تماس راهنمایی های بیشتری را دریافت نمایید.

 

دستگاه حضور غیاب مناسب برای شرکت ها و کارگاه های معمولی

دقت در خرید کنترل تردد پرسنل بسیار مهم است. اگر تحقیق و بررسی های شما کارشناسی شده باشد، مدت زمان خیلی زیادی می توانید از وسیله ای که که برای مدیریت ورود و خروج خریداری کرده اید، استفاده نمایید.

در ابتدا شما را بایک دستگاه حضور غیاب معمولی آشنا می کنیم  سیستم کنترل ترددی که در خیلی از شغل ها  قابل استفاده است. نه پرسنل خاصی دارند که اثر انگشتشان از بین رفته است، و نه تعدادشان زیاد است. اگر شرکت یا کارگاهتان، یک یا ۲ شیفت کاری دارد، و مثلا تعداد پرسنلتان ۳۰-۴۰ نفر است  یکی از ازدستگاه های زیر برای شما مناسب است.
البته باید خودتان تعیین کنید که دستگاه چهره می خواهید؟ اثر انگشت برایتان اکتفا می کند؟ یا مدل های دیگر را؟
برای همین منظور ما هم می توانیم متناسب با شغلتان راهنماییتان کنیم.

دستگاه هایی مانن تایمی ۶۱۰
دستگاه حضور غیاب zk302
دستگاه حضور غیاب  tfinger 501
از نمونه های با کیفیت ساعت زنی می باشند.

در ادامه شما را با انواع دستگاه ساعت زنی  موارد استفاده از آن را آشنا می سازیم.

دستگاه حضور غیاب

دستگاه حضور غیاب کارتی کجا استفاده می شود؟

این مدل ساعت زنی ها از قدیمی ترین دستگاه های کنترل ورود و خروج هستند که بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارند.
در گذشته این دستگاه ها به صورت الکترونیکی عمل نمی کرد و مانند دستگاه های تایپی قدیمی عملکرد داشت. و تایم ورود بعد از قرار دادن کارت کاغذی درون دستگاه چاپ و درج می شد.
امروزه کارت زنی ها از طریق ۲ نوع کارت مایفر و یا  rfid که الکترونیکی است استفاده می شود.
معمولا دستگاه های کنترل دسترسی پرسنل به صورت کارتی جزء دستگاه ساعت زنی ارزان محسوب می شود ولی محل و مورد استفاده از این دستگاه هم باید با دقت انجام گیرد تا به جای کاهش هزینه این دستگاه برای ما هزینه تراشی نکند. بله درست خواندید! محل استفاده ناصحیح از دستگاه کارت زنی منجر به ایجاد هزینه ها می شود. مثلا در یک شرکت حتی ممکن است فردی کارت دیگری را همراه ببرد. در این مواقع لازم است که دستگاهی استفاده شود که از پرسنل عکسبرداری کند تا هر دفعه کارت زدن انجام می شود، موجب درج عکس همان پرسنل بر روی مانیتور گردد، و اوپراتوری که آنجا حضور دارد هم  کارت با تصویر  روی مانیتور را مقایسه کند.

دستگاه حضور غیاب کارت زنی اگر برای مکانی مانند باشگاه بدنسازی استفاده شود، به این شرط قابل استفاده خواهدبود که  به صورت تایم آزاد ورزشکاران امکان استفاده از وسایل را نداشته باشند تا در یک روز چند نفر مجاز به استفاده از یک کارت نباشند اگر هم به این صورت باشد، اعتبار از همان کارت کم گردد.

دستگاه ساعت زنی اثر انگشت و آنچه باید در خصوص آن بدانید

مهمترین بخش در این دستگاه ها سنسور اثر انگشت آن است که لازم است از هر گونه دور زدن ممانعت نماید. هر دستگاه ساعت زنی که می تواند برای هز نیروی کار مشخصات منحصر به فرد همان را شناسایی نماید، اصطلاحا بیومتریک می گویند و به دلیل اینکه اثر انگشت هم جزء این موارد محسوب می شود، امنیت بالایی را به همراه دارد.سنسورها کلاس های مختلفی هم دارند که در محل هایی که نیاز است کیفیت امنیت بالا رود، از سنسور های مجهز به تکنولوژی هوشمند گرفته تا سنسور های معمولی همه شان کیفیت بالایی درقرائت بیومتریکی دارند.

دستگاه حضور غیاب
اما باید دقت کنید که از دستگاه ساعت زنی اثر انگشت محلی استفاده کنید که نوع  شغل و ابزارهای به کار رفته در آن حرفه  موجب از بین رفتن اثر انگشت نشده باشد. مثلا نجارها یا تراشکارها این مشکلات را دارند.

تعداد نیروها اگر زیاد باشند(مثلا ۱۵۰ نفر باشند و قرار است همه شان با هم در یک ساعت وارد شرکت یا کارگاه شوند حتما برای این تعداد باید ۲ دستگاه حضور غیاب تهیه کنید. زیرا جمعیت زیادی اول ساعت یا آخر آن در شرکت حاضر خواهند شد.

ضدخش بودن دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی هم مهم است و عمر بالاتری را برای دستگاه به دنبال خواهد داشت.

دستگاه ساعت زنی تشخیص  پرسرعت و مناسب برای همه مجموعه ها

در اکثر  مکان ها که می خواهیم دستگاه کنترل تردد نصب کنیم که نباید به لمس وسیله بپردازیم و میخواهیم سرعت را بالا ببریم، دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره پرکاربرد است در بازار این دستگاه را با عنوان چهره ، فیس دستگاه تشخیص صورت و … هم می شناسد.
اما در صورت بی کیفیت بودن این دستگاه ها هم می توان قانون را دور زد. حتما باید دستگاه های ساعت زنی چهره بتوانند،چهره را با فرو رفتگی و برجستگی های قرار گرفته در صورت مقایسه کنندو یا ثبت اولیه نمایند. نه اینکه چهره را به صورت عکس ذخیره کند تا در لحظه ای که می خواهد مقایسه ای صورت بگیرد اگر عکس پرسنل هم جلوی دستگاه بگذاریم آن را  حقیقی تصور نماید.
برندهایی هستند که چهره را به صورت رمز نگاری شده تشخیص می دهند  و  ثبت اولیه را به صورت کد ذخیره کرده و در نوبت های بعدی مقایسه به صورت کد با کد انجام می پذیرد.

دستگاه حضور غیاب

هر چه پردازشگر دستگاه ساعت زنی چهره با کیفیت تر باشد، سرعت  بالاتری در کار را شاهدیم به گونه ای که امروزه در کمتر از یک ثانیه چهره شناسایی و تایید آن صورت می گیرد.

برای مدیریت نور از مادون قرمز ، چراغ های  led  هم استفاده می شود ولی دستگاهی کمپانی سوپریما طراحی کرده است که می تواند در تاریکی مطلق  شناسایی را انجام دهد و این در نور مستقیم خورشید هم عملکرد عادی خود را انجام می دهد.

دستگاه ساعت زنی تشخیص عنبیه  برای چه مکان هایی اهمیت دارد؟

این سیستم ها خیلی تخصصی کاربرد دارند و به خاطر بالا بودن هزینه آن خیلی از شرکت ها به همان تشخیص چهره بسنده می کنند. این سیستم ها هم جزء سیستم های بیومتریک محسوب می شوند و پیچیدگی آن از اثر انگشت و چهره هم بیشتر هستند. خصوصیات و بافت عنبیه هر شخص به مانند اثر انگشت منحصر به همان شخص است. که در اواخر قرن گذشته میلادی دانشمندان و محقیقن به آن پی بردندو از آن بعنوان احراز هویت استفاده می کنند.  هیچ چیزی مانع تقلب و جعل در دستگاه های عنبیه نمی شود. لنز  دوربین در دستگاه حضور غیاب عنبیه به گونه ای است که از راه دور مشخصات را در چشم شناسایی می کند و آن را ذخیره و ثبت می کند.

 

دستگاه حضور غیاب
دستگاه عنبیه در حساس ترین مشاغل و امنیتی ترین مکان ها قابل استفاده است. و  نمونه با کیفیت آن می توان به مدل سیمایتک و همچنین دستگاه حضور غیاب عنبیه iris ساخت شرکت virdi  کره جنوبی اشاره کنیم.

دستگاه کنترل تردد از طریق کد

این حالت در اکثر دستگاه های حضور و غیاب وجود دارد و  گاهی برای محل های محدود با ظرفیت کم استفاده می شود و  برای محل هایی مانند اتاق سرور که باید دستگاه کنترل تردد به درب مکانیکی وصل باشد قابل استفاده است.
اگر در محل هایی که نیروی کار زیاد است بخواهیم از این مدل استفاده کنیم(مخصوصا در مکان هایی که از این سیستم بعنوان درب باز کن بخواهیم استفاده کنیم) احتمال لو رفتن کد وجود دارد. بهتر است دستگاه کنترل تردد با قابلیت رمز در مکان هایی  با تعداد پرسنل محدود استفاده شود.

دستگاه ساعت زنی ترکیبی چیست و در کجا استفاده می شوند؟

باید دقت داشته باشید که سیستم های ساعت زنی اگر فقط  یکی از امکانات تردد مثلا اثر انگشت یا چهره را داشته باشند به همان میزان دچار محدودیت می شوند. ولی اگر چند قابلیت(اثر انگشت ، کد، کارت و…) را دارا باشند به خوبی می توان در چندین نوع مکان از آن استفاده کرد.

به شما هم همین پیشنهاد را می دهیم که هنگام خربد دستگاه حضور غیاب حتما دستگاه با چند کاربرد آن را خریداری کنید.

دستگاه حضور غیاب

اهمیت حافظه و سرعت پردازش و لوازم جانبی دستگاه های کنترل تردد

دستگاه ساعت زنی تنها قابلیت های عملکردی(چهره، اثر انگشت، کد،کارت و..) آن نیستند بلکه رم ، هارد و … می تواند در کیفیت آن نقش آفرین باشد.نکته دیگر لوازم جانبی این سیستم ها است که مهمترین آن آدابتور و باطری دستگاه است. خوب برخی از دستگاه ها مستقیما با برق کار می کنند و برخی دیگر دارای باطری داخلی یا خارجی می باشند که موجب ارتقاء کیفیت دستگاه شده اند.
اگر دستگاه ساعت زنی را بخواهیم به درب های مکانیکی  شیشه ای و معمولی متصل کنیم نیاز است تا برای درب شیشه ای قفل مگنت و برای درب های معمولی از قفل مقابل برقی استفاده کنیم.
لازم به ذکر است که در کنار این قفل ها می توان ریموت کنترل هم استفاده نمود که  حراست بتواند در زمان مناسب از کنترل از راه دور هم استفاده کند.
دستگاه های ساعت زنی معمولا خروجی های مختلفی برای ارتباط گیری دیگر دستگاه ها با یکدیگر و همچنین اتصال با بردهای  uhf برد بلند و یا خروجی رله برای اتصال به گیت ورود و خروج دارند. اگر نیاز به این امکانات دارید باید هنگام خرید آن دقت نمایید؛ و از آن شرکت بخواهید دستگاهی به شما بدهد که این امکانات را داشته باشد.

خدمات پس از فروش و نصب و راه اندازی

خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی ساعت زنی ها به ۲ صورت میسر هستند. یک حالت به صورت حضوری  و روش راحت تر دیگر به صورت آنلاین از طریق نرم افزار هایی است که امکان دسترسی راه دور را به اوپراتور  را می دهند.
اگر شرکتی باشد که این امکان را نداشته باشد تا مدیریت نرم افزار به صورت راه دور انجام شود.  تیم نصب و راه اندازی و پشتیبانی، آن موقع  در محل مشتری حاضر می شوند.

فروش دستگاه ساعت زنی و قیمت های آن

با حواندن این یادداشت و اطلاعات به دست آمده دیگر به سادگی می توانید در تشخیص خرید دستگاه حضور غیاب خود تعیین کننده باشید. و با اطمینان خاطر به انتخاب آن بپردازید.
قیمتهای متنوع و متفاوتی در این سیستم ها وجود دارند. اما شما ابتدا اولویتتان نیازتان نسبت به دستگاه باشد تا بحث مالی. اگر برای خرید کنترل تردد هزینه کنید به دلیل آنکه بنیه کاری نیروهایتان  بالا می رود، و کیفیت کار به درآمدزایی منجر می شود، بحث هزینه به اولویت های سطح پایین تبدیل می شود. وچالش مشکل اقتصادی اینجا تعریف نمی شود.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید