مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه ساعت زنی ارزان قیمت

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

قیمت دستگاه ساعت زنی و مدل های مختلف آنچرا بودجه در خرید حضور غیاب آخرین اولویت است؟دستگاه ساعت زنی کارتی بهتر است یا اثر انگشتی؟دستگاه ساعت زنی صورت یا تشخیص چهره مزایا و معایبساعت زنی ارزان یا دسته دوم بی معناست!
دستگاه ساعت زنی

شما می توانید برای مدیریت پرسنل خود از بزرگترین شرکت  فروش دستگاه ساعت زنی اقدام به خرید آن نمایید. معمولا قیمت دستگاه حضور غیاب تفاوتهای چشمگیری با هم دارند که در این متن علاوه بر معرفی ساعت زنی ها به دلایل اختلاف فاحش آن می پردازیم.

قیمت دستگاه ساعت زنی و مدل های مختلف آن

در مجموعه ترددبان مدل های بسیاری دستگاه ساعت زنی وجود دارد.  اختلاف قیمتی این دستگاه ها ممکن است مشتری را در انتخاب نوع آن دچار سردرگمی و تردید نماید.ولی  مسائلی وجود دارد که در انتخاب نهایی دستگاه مفید است.
کیفیت دستگاه، نوع حرفه، محل جغرافیایی، فضای مورد استفاده دستگاه و بودجه از نمونه های  ان است. ولی جالب این است که هزینه ای که بابت دستگاه در نظر گرفته ایم در اولویت آخر است.

دستگاه ساعت زنی

چرا بودجه در خرید حضور غیاب آخرین اولویت است؟

این موضوع  ابتدا موجب تعجب خریداران سیستم های کنترل تردد می شود. ولی وقتی برای شما موارد زیر را یادآور می شویم، میتوانید این موصوع را درک کنید که این امکانات موجب افزیش چشمگیر کیفیت کاری کارگاه یا شرکت می شود. چراکه نظم به حداکثر ممکن می رسد و از طرفی کارکنان اگر تاخیر کنند یا زودتر بخواهند از شرکت بروند(بدون اعلام مرخصی) با جریمه ای که روبرو می شوند، هزینه دستگاه خود تامین می گردد. جریمه ها را که حساب کنیم متوجه می شویم که با یک محاسبه سر انگشتی در مدتی کمتر از یک سال با هزینه دستگاه برابری می کند و یا بیشتر هم می شود. پس هنگام خرید دستگاه حضور غیاب نگران بودجه نباشید.

دستگاه ساعت زنی

دستگاه ساعت زنی کارتی بهتر است یا اثر انگشتی؟

در مواقعی استفاده از دستگاه حضور غیاب کارتی بهتر از اثر انگشتی جواب می دهد.مثلا همین متروها . هنگامی که می خواهید ار گیت ورود و خروج مترویی عبور کنید معمولا از کارت استفاده می کنید چرا که  استفاده  از اثر انگشت یا … نمی تواند توجیه مناسبی در فضای شهری که گستردگی زیادی دارد، باشد.

زیرا ذخیره سازی این همه مشخصات بیومتریکی شهروندان نیازمند سرور قویی است و هر دفعه که انگشت روی سنسور  قرار گیرد، زمان می برد که صف طولانی شهروندان  و بی نظمی قابل توجهی را شاهد خواهیم بود. همچنین با اثر انگشت، بهداشت هم رعایت نخواهد شد.

دستگاه ساعت زنی

همین موضوع را برای شرکتهای مشابه ولی کوچکتر مجسم کنید. اگر جمعیت، رعایت مسائل بهداشتی( قرار دادن ضدعفونی ها و صابون چک ها در کنار دستگاه ورود و خروج) تاثیری نمیگذارد که شما حضور غیاب اثر انگشتی خریداری کنید یا کارتی، بهترین گزینه بی شک استفاده از کنترل تردد اثر انگشتی است. چه بسا استفاده از دستگاه ساعت زنی کارتی ممکن است مفقود شود یا توسط برخی افراد سودجو جابجا شود.

دستگاه ساعت زنی صورت یا تشخیص چهره مزایا و معایب

اگر هر کدام از دستگاه های کنترل تردد پرسنل را بدون کارشناسی خریداری کنید مساوی خواهد شد با هزینه بیهوده ای که به قول امروزی ها پول خود را داخل سطل زباله انداخته اید.
اینکه دستگاه چهره را کجا استفاده کنید و اثر انگشت را کجا می توانید با ما مرتبط باشید. ولی چون اینجا می خواهیم کمی بیشتر به اعجاز انگیز بودن دستگاه ساعت زنی چهره بپردازیم، شما را با چند نوع دستگاه ساعت زنی چهره آشنا می کنیم.

دستگاه ساعت زنی

  • ساعت زنی تشخیص چهره مبتنی بر لنز حرفه ای
  • ساعت زنی فیس بر اساس لنز معمولی
  • ساعت زنی فیس بر اساس لنز و مادون
  • ساعت زنی صورت بر اساس لنز مادون و چراغ LED

دستگاه هایی که با لنز های حرفه ای طراحی شده اند معمولا  قدرت و مکانیزمشان تشخیص عنبیه است لنز های معمولی اصولا خیلی ضعیف عمل می کنند و امروزه به تنهایی این لنزها در سیستم  حضور غیاب مورد استفاده قرار نمی گیرد.

دستگاه ساعت زنی

امروزه دستگاه های ساعت زنی معمولا مادون قرمز را دارا می باشد و دستگاه هایی هم هستند که علاوه بر مادون دارای چراغ  LED می باشند که به کیفیت  دید کمک می کند و از جهتی دیگر نور به زیبایی دستگاه کمک به سزایی می کند.

دستگاه ساعت زنی

ساعت زنی ارزان یا دسته دوم بی معناست!

اگر به واسطه کم بودن پرسنلتان دنبال حضور غیاب ارزان هستید و معتقدید تعداد نیروهای کار در قیمت دستگاه حضور غیاب تاثیرگزار است، باید بگوییم تنها این موضوع مطرح نیست و قبلا به مواردی که در بهترین دستگاه حضور غیاب  می تواند تاثیرگزار باشد اشاره کرده ایم.

این موارد فضا، نور محیط قابلیت اکسس کنترلی(زون بندی و…) می باشد. برای همین نمیتوان گفت که جمعیت پرسنل متاثر قیمت است. گاهی هم به دلیل اعلاء بودن کالا، مدیر یک شرکت را راغب می سازد تا دستگاهی با کیفیت خریداری کند، حتی اگر آپشنهایی وجود داشته باشد که شاید نیاز به استفاده از آن بالا نباشد.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید