مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 ارزان ترین و بهترین دستگاه ساعت زنی کارگاه

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

شغل های A کارگری  ناچارند ساعت زنی گران و با کیفیت بخرندتشخیص چهره مناسب ترین حضور غیاب برای مشاغل B کارگریبهترین دستگاه حضور غیاب عنبیه برای محیط های کارگریجزئیات و آشنایی با نوع حضور غیاب در مشاغل c کارگریخریدحضور غیاب اقدامی پردرآمدبرای کارگاه شما

فروش بهترین دستگاه ساعت زنی کارگاه برای محیط های کاری با جمعیت کم تولید شد.

تشخیص بهترین دستگاه ساعت زنی کارگاه

شما برای خرید دستگاه ساعت زنی کارگاهی می توانید ۴حالت چهره اثر انگشت، کارت یا کد را خرید کنید . ولی اگر در یک حرفه کارگری دقت عمل به خرج ندهید ممکن است دستگاهی که خرید می کنید، بلااستفاده و بدون کاربرد باشد که ناچارید آن را کنار بگذارید. و شاید بعنوان فروشنده دستگاه حضور غیاب دسته دوم در سایت دیوار قرار دهید. برای اینکه به شما نوع دستگاه ساعت زنی محیط کارگاهتان را معرفی کنیم، شغلها را اینگونه تقسیم بندی می کنیم گروه کاری A و B و C

شغل های A کارگری  ناچارند ساعت زنی گران و با کیفیت بخرند

این مشاغل در محیط های کارگری تاریک استفاده می شود که باید سیستم حضور غیاب در محیط تاریک یا پرنور(نور خورشید) استفاده شود و یا مشاغل سخت نظیر کار در معدن زغال سنگ استفاده می گردد. همچنین کار یدی و انگشتان هم دخیل می باشد که موجب می گردد، اثر انگشتان هم از بین برود.

تشخیص چهره مناسب ترین حضور غیاب برای مشاغل B کارگری

این دسته کارگرها که در فضایی کار می کنند که نور، مناسب است و چهره شان به واسطه کار سخت با رنگ و زغال و … تغییر نمی کند ولی کار یدی آنان موجب تغییر و یا از بین رفتن مدام اثر انگشتان می گردد. نجاری، سفالگری، تراشکاری  از نمونه این شغل ها است.
گروه c کارگری در تقسیم بندی ما این کارگران کار با دست انجام نمی دهند و اثر انگشت دارند و محیط کارشان نور معمولی دارد و همچنین و چهرشان در معرض رنگ و…. قرار ندارد.

دستگاه ساعت زنی کارگاه

گروه A کارگری و دستگاه حضور غیاب مورد نیاز این گروه جز سخت ترین مشاغل کارگری به حساب می آیند و شغل هایی نظیر معدن زغال سنگ ، چاه کنی و قنات حفر چاه های نفتی و…. را شامل می شود که چون دستان آنان ساییده شده و اثر انگشت وجود ندارد و یا اینکه دستگاه حضور غیاب در فضای باز روشن یا تاریک استفاده می شود باید از دستگاه حضور غیاب عنبیه استفاده شود چون چهره کارگر دائما تغییر می کند و رنگ صورت وی هم متفاوت است. دستگاه حضور غیاب عنبیه بهترین دستگاه برای این مشاغل است ولی به شرط آنکه بتواند در نور از ۰تا ۲۰۰۰ لوکس عملکرد خود را بصورت عادی انجام دهد‌.

بهترین دستگاه حضور غیاب عنبیه برای محیط های کارگری

۲ دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد UBio-X Iris  و دستگاه تشخیص عنبیه چشم و تشخیص چهره CMITECH که هر ۲تولید کره جنوبی هستند و در ایران و جهان پر آوازه می باشند، نمونه این دو دستگاه هستند که با ۱۲ماه گارانتی اصلی از سوی تیم کنترل تردد به فروش می رسد. در گروه B دیگر نیازی به عنبیه نیست و شغل کارگری یا در فضای باز ، نیمه باز یا سر پوشیده است ولی کار با دست کارگران ساییدگی دست را به دنبال داشته که نیاز است از دستگاه تشخیص چهره استفاده شود در این شغل ها اگر محیط کاملا باز بود لازم است که از دستگاه با تشخیص چهره در نور بالا استفاده شود، نظیر دستگاه حضور غیاب کره ای x face. یا *دستگاه حضور غیاب ایرانی تیام* که در مقابل نور بالا یا پایین قدرتمند عمل می کند. و البته اگر نور محیط معمولی بود می توان از تشخیص چهره هایی که مجهز به مادون قرمز و تشخیص معمولی تر هستند استفاده کرد مانند دستگاه ساعت زنی zk302 یا t face 601 . خرید سیستم کنترل تردد انگشتی در گروه b کارگری توجیه زیادی ندارد. ولی اگر ساعت زنیی خرید کردید که سنسور چهره اش این امکانات را داشت، و در کنار آن سنسور اثر انگشت هم موجود بود، در صورت توجیه اقتصادی، خریدش بلامانع است.

از نمونه مشاغل کارگری گروه b می توان به خیاطی، نجاری، تراشکاری، بنایی حمل بار و….اشاره نمود.

جزئیات و آشنایی با نوع حضور غیاب در مشاغل c کارگری

گروه c کارگری این دسته کارگران به دلیل انجام ندادم کار یدی و یا بدلیل داشتن مدام دستکش در حین کار اثر انگشتشان از بین نمیرود و اصلا هیچ تفاوتی ندارد که هنگام ورود یا خروج از چه ساعت زنیی استفاده کنید.ولی از اینجا به بعدباید به آیتم هایی چون بهداشت،سرعت عمل هنگام حضور غیاب و….دقت کرد. دستگاه های چون تایمکس پلاس finger501 tfs 70 و… جوابگوی این گروه است ارزان ترین دستگاه کنترل تردد کارگاهی حال می توان به این نکته پی برد که برای برخی مشاغل ناچار به خرید ساعت زنی ارزان و یا گران هستید. و نبایدتنها به مسئله صرفه اقتصادی دقت کرد. بلکه کارایی اینجا مقدم است و شاید در مکانی با ۴-۵ کارگر نیاز به دستگاه کنترل تردد گران قیمتداشته باشید یا در محیطی با چند صد کارگر پایین ترین قیمت دستگاه ساعت زنی اکتفا کند.

دستگاه ساعت زنی کارگاه

خریدحضور غیاب اقدامی پردرآمدبرای کارگاه شما

بله… تیتر کاملا صحییح است. یک وسیله کنترل تردد الکترونیکی نبودش موجب خطاهای مختلف حساب کتاب به صورت عمدی یا غیر عمد باشد که ناعدالتی ها را به دنبال داشته باشد. این حق یک کار گر نامنظم است که برای تاخیر و تعجیل ها جریمه شود. که معمولا این جریمه مالی است و مثلاً به ازای هر دقیقه مبلغی از حقوق وی کثر می گردد.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید