مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت ورود و خروج پرسنل با شرایط ویژه

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

گیت ورود و خروج پرسنل در کارخانه هاگیت ها چگونه به کارخانه ها نظم و امنیت می بخشندانواع گیت های ارائه شده توسط مجموعه ترددبان گیت ورود و خروج پرسنل، چه مزایایی دارد
گیت ورود و خروج

مجموعه ترددبان، برای تمام مراکز دولتی و یا خصوصی گیت ورود و خروج پرسنل با شرایط ویژه، عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

 گیت ورود و خروج پرسنل

گیت ورود و خروج پرسنل در کارخانه ها

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، استفاده از تجهیزات نوین در اکثر مجموعه ها و مراکز، جهت راحت تر شدن امور روزمره مرسوم شده است. در راستای پیشرفت بشر، مدیران تصمیم گرفتند تا برای محقق شدن اهداف خود در جهت تجهیز کارخانه قدم بردارند. یکی از تجهیزاتی که مدیران برای نظم بخشیدن به مراکز خود تهیه می کنند، گیت کنترل تردد است. استفاده از گیت کنترل تردد به همراه دستگاه های کنترل دسترسی، کمک وافری در جهت کنترل عبور و مرور پرسنل کارخانه ها کرده است. همچنین گیت ها علاوه بر نظم بخشیدن، باعث ایجاد امنیت در کارخانه نیز می شوند.

گیت ورود و خروج پرسنل

گیت ها چگونه به کارخانه ها نظم و امنیت می بخشند

گیت ها با اتصال به دستگاه های حضور و غیاب و اکسس کنترل می توانند ساعت ورود و خروج پرسنل را ثبت کنند. همچنین می توان با استفاده از آن، محدودیت برای اشخاص و زمان های خاص ایجاد کرد. اگر شخصی غیر از افراد تعریف شده در دستگاه، قصد ورود داشته باشد دستگاه اجازه ورود نمی دهد. همچنین اگر برای یک شخص، زمان خاصی جهت ورود تعریف شده باشد، در زمانهای دیگر اجازه ورود ندارد. می توان دستگاه را به نحوی برنامه ریزی و تنظیم کرد که اگر در داخل کارخانه، حادثه غیر منتظره ای رخ دهد، درب گیت ها باز شده و پرسنل بتوانند از آنجا خارج شوند. یا اگر از بیرون کارخانه شخص غیر قابل اعتمادی وارد شود یا به آنجا نفوذ کند، درب گیت باز نشود. همچنین توسط گیت ها می توان ورود و خروج ارباب رجوع را برنامه ریزی و ثبت کرد.

گیت ورود و خروج پرسنل

انواع گیت های ارائه شده توسط مجموعه ترددبان

گیت کنترل تردد شیشه ای
گیت کنترل تردد میله ای
گیت کنترل تردد پروانه ای
گیت کنترل تردد VIP
گیت کنترل تردد قدی

گیت ورود و خروج پرسنل

 گیت ورود و خروج پرسنل، چه مزایایی دارد

کیفیت و جنس گیت نسبت به قیمت گیت کنترل تردد بسیار مهم تر است. گیربکس و موتور گیت، از اجزای مهمی هستند که بر روی کیفیت گیت، تاثیر گذارند. اگر سراغ گیت کنترل تردد ارزان قیمت و بی کیفیت بروید که موتور و گیربکس مناسبی نداشته باشند، مطمئنا بعد از گذشت زمان کوتاهی شاهد خرابی آن خواهید بود. همچنین کیفیت خوب موتور و گیربکس، باعث می شود که گیت، بدون سر و صدا و کاملا نرم، باز و بسته شده و به کاربر، ضربه وارد نکند.
داشتن بدنه استیل ضد خش از مزایای انواع گیت است. همچنین داشتن شاسی استیل به مراتب بهتر از شاسی آهنی است و عمر طولانی تری را برای گیت به ارمغان می آورد.
اگر گیت از نوع گیت ورود و خروج شیشه ای باشد، جنس شیشه آن حائز اهمیت است. ما برای گیت شیشه ای جنس پلکسی گلاس را توصیه نمی کنیم. زیرا خیلی زود مات و کدر می شود. همچنین با وارد آمدن ضربه به راحتی می شکند. بهترین جنس برای شیشه گیت، جنس شیشه سکوریت سه لایه است که نه مات می شود و نه می شکند.

گیت ورود و خروج پرسنل

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید