مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

مشخصات و قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره منظور از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مبتنی برسیستم بیومتریک چیست؟ دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره بهترین و مطمئن ترین دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب دسته دوم بخریم؟ خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره اثرانگشت و کارتی
قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

ترددبان مرکز فروش دستگاه حضور و غیاب در ایران است که می توانید در آن ازقیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، مشخصات دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با تنوع های گوناگون و بدون واسطه خریداری کنید و از قیمت آن مطلع گردید.
از نکات دیگر محصولات تیم ترددبان خدمات پس از فروش ،نصب در اقصی نقاط کشور و گارانتی معتبر کلیه دستگاه ها است.

مشخصات و قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره بهترین مدل یک دستگاه حضور وغیاب با هدف رعایت پرو تکل های بهداشتی است که این روزها خیلی به آن تاکید می شود.
جدا از این دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره که جدیدا وارد بازار می شود دارای سیستم‌ تشخیص هویت به صورت بیومتریک هستند که پیشرفته ترین سیتسم روز دنیا در احراز هویت و حضور و غیاب را شامل می شود.

منظور از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مبتنی برسیستم بیومتریک چیست؟

این سیستم می تواند مشخصات خاص چهره مانند فرم و استخوان بندی صورت هر فرد، هندسه صورت، مشخصات عنبیه، را تشخیص دهد. که به موجب آن منجر به جلوگیری از هر گونه تقلب و جابجایی فرد، خواهد شد. عملکرد این سیستم به گونه ای است که درصورت قرار گرفتن وسایل جانبی که در چهره و صورت (مانند عینک) قرار می گیرد باز به تشخیص چهره می پردازد؛ که این قابلیت از نقاط قوت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره است.

قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره بهترین و مطمئن ترین دستگاه حضور و غیاب

اگر چه دستگاه حضور و غیاب کارتی یا دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مزایای زیادی دارند ولی در کنار این مزایا نقاط ضعفی را شامل می شوند که همه جا کاربری ندارد.مثلا شاید یک پرسنل هنگام کارت زنی، کارتش را همراه خود نیاوره باشدکه در اینجا دستگاه کارت زنی ضعف خود را نشان می دهد.

اگرچه اثر انگشت برای حضور غیاب مطمئن است ولی احتمال اینکه اثر انگشت بعدها دچار نقص شود و یا بدلیل شغل هایی که موجب ساییده شدن اثر انگشت می شود، موجب اختلال در این دستگاه های حضور و غیاب گردد. در سنین نوجوانی یا کودکی اثر انگشت خیلی ضعیف است یا شاید شکل نگرفته باشد این نکته را باید هنگام خرید دستگاه حضور غیاب مدارس توجه کرد.
تشخیص چهره در این حالت یکی از بهترین حالت حضور و غیاب است که می تواند این مشکلات را برطرف سازد.

دستگاه حضور و غیاب دسته دوم بخریم؟

یکی از سئوال های متداولی که مشتریان از ما می پرسند موجودی دستگاه حضور و غیاب دسته دوم است. به مشتریان پیشنهاد می کنیم دستگاه حضور و غیاب دست دوم حتی المقدور خریداری نکنند. چرا که با ریسک همراه خواهد بود، و از طرفی خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم تضمینی برای خدمات پس از فروش ندارد.و چون از گذشته دستگاه مطلع نیستید بهتر است از خرید آن بپرهیزید.
برای خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت، کارتی و یا کد پیشنهاد می شود تنها از نمایندگی های معتبر اقدام نمایید.

خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره اثرانگشت و کارتی

نکته مهم اینکه برای خرید دستگاه حضور و غیاب دستگاهی را تهیه کنید که چند کارکرد داشته باشد مثلا دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره، با کارکردهایی چون کارتی یا اثر انگشتی . تا در برخی از شرایط از حالت دیگر بتوان استفاده نمود.
همین حالا می توانید نسبت به خرید انواع دستگاه حضور و غیاب اقدام کنید.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید