مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه ساعت زنی دست دوم با ضمانت بازگشت

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

فروش دستگاه ساعت زنی دسته دوم سود دارد یا ضرر؟تفاوت هایی که در دستگاه ساعت زنی نو و استوک وجود دارداگر بخواهیم  دستگاه ساعت زنی دسته دوم بخریم  چه اصولی مهم است؟
دستگاه ساعت زنی دست دوم

فروش دستگاه ساعت زنی دسته دوم  ارزان  می تواند کمی بهتر از دستگاه آکبند  برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد. ما دستاه استوک و  نو را با ضمانت عرضه می کنیم.

 

فروش دستگاه ساعت زنی دسته دوم سود دارد یا ضرر؟

همان گونه که گفتیم  این امکان که دستگاه حضور غیاب استوک آن هم با ضمانت عرضه کنیم وجود دارد. ولی سفارش ما به شما همیشه دستگاه نو و آکبند است این تاکید ما با چند دلیل زیر، کاملا  قابل درک است:

دستگاه های الکترونیکی که اکثر آنها چینی هستند عمرشان محدودتر است یعنی ما با اینکه دستگاه  دسته دوم را در آزمایشگاه تست می کنیم، و حتی تضمین برای مدتی می کنیم(که طبیعتا تضمین قطعات دسته دوم کمتر از یک سال است)  باز ممکن است بعدها آسیبی در برد الکترونیکی آن شاهد باشیم.

دستگاه ساعت زنی دست دوم

از طرفی بعد از مدتی ممکن است مشتریان تماس بگیرند و پیگیر پشتیبانی و قطعاتی باشند که اگر یک حساب انگشتی کنیم متوجه می شویم که خرید دستگاه حضور غیاب نو خیلی بهتر است.

تفاوت هایی که در دستگاه ساعت زنی نو و استوک وجود دارد

ما بارها گفته ایم که هزینه ای که بابت دستگاه ساعت زنی کرده اید با در نظر گرفتن بالا رفتن بازدهی پرسنل خیلی سریع به سرمایه شرکتتان باز می گردد  برای همین ما اسم فروش دستگاه ساعت زنی را سود برای مشتریانمان می نامیم چه بسا می دانیم بعد فروش تازه مرحله پشتیبانی و رفع مشکلات و سئوالهای متداول آنها آغاز می شود، و وظیفه ا است تا به گونه ای مطلوب  ببه آنها پاسخ دهیم.
پس لزوم خرید دستگاه  ساعت زنی  دسته دوم چیست؟ اگرچه برندهایی هستند که ارزش خرید دسته دوم آن هم وجود دارد مانند ساعت طنی های کره ای  ولی باز پیشنهاد می کنیم حتی المقدور  کار نکرده آن سیستم ها خیالتان را راحت تر خواهد نمود.

دستگاه ساعت زنی دست دوم

اگر بخواهیم  دستگاه ساعت زنی دسته دوم بخریم  چه اصولی مهم است؟

اگر ناچار به خرید دستگاه ساعت زنی استوک کردید، پیش از همه چیز ب ظاهرا و عملکرد ظاهری دستگاه را خود تست بکنید(کاری که می توان به راحتی رویت کرد.) از سالم بودن بدنه مطمئن شوید.
در دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی یا چهره به دقت سرعت  پردازش آن  دقت تمایید. و برای تست سرعت و اینکه هنگ نکند چند نوبت پشت سر هم اثر انگشت خود را روی سنسور بگذارید. برد الکترونیکی  را با دستگاه های مربوطه چک می شود که اگر آنها را ندارید بهتر است به آزمایشگاه های حضور غیاب که در شرکتهای عرضه این سیستم  وجود دارد برده و چک شود.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید