مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 دستگاه ساعت زنی فروش محدود

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

آیا هر دستگاه ساعت زنی برای شما مناسب است؟  فروش دستگاه کنترل تردد ایرانی و خارجی دستگاه ساعت زنی فروشدستگاه ساعت زنی چهره در فضای بازقابلیت‌هایی که دستگاه های ویردی و سوپریما دارند و کمتر دستگاه هایی دارا می باشند 
 دستگاه ساعت زنی فروش

 فروش دستگاه ساعت زنی با قیمت مناسب با محدودیت زمانی عرضه می شود برای دستگاه ساعت زنی فروش ویژه ای در نظر گرفته ایم.

آیا هر دستگاه ساعت زنی برای شما مناسب است؟


ما با توجه به شرایط شرکتتان دستگاه ویژه ای و خاصی را به شما عرضه می کنیم. مثلاً در ایام ویروس همه گیر کرونا به متقاضیان دستگاه ساعت زنی چهره را معرفی می کردیم و قیمت دستگاه ساعت زنی را به طور چشمگیری کاهش دادیم تا رضایت مشتری را جلب نماییم. اما اکنون متناسب با بودجه و نیاز اصلی شرکتها این تجهیزات را عرضه می کنیم.


 فروش دستگاه کنترل تردد ایرانی و خارجی


مدتی است که در کشور ما تولید داخلی مورد حمایت قرار گرفته است. اگرچه ما هم در این راستا پیشروی می کنیم اما در شرایطی خاص که شرکت یا ارگانی سیستمهای اکسس کنترل با امکانات و امنیت ویژه را نیاز داشته باشد که دستگاه حضور غیاب ایرانی از آن برخوردار نباشد، سیستم های خارجی را پیشنهاد خواهیم داد. یعنی هر ۲ سیستم به طور گسترده در مجموعه ترددبان موجود می باشد.

 دستگاه ساعت زنی فروشدستگاه ساعت زنی چهره در فضای باز

 این دستگاه از سیستمهای بی نظیر است که در مشاغل خاص هر چند محدود استفاده می شود. در اسکله ها و مکان های مرطوب یا آفتابی نمی توان هر دستگاه ساده ای را استفاده کرد. البته پیشنهاد می دهیم که حتما سایه بانی را مد نظر قرار بدهید تا با خیالی راحت بتوانید از آن استفاده کنید تا موجب آسیب احتمالی نشود. این دستگاه ها که در فضای خارج مجموعه نصب می شوند را معمولا ۲کمپانی سوپریما و ویردی که هر ۲شرکت کره ای هستند، تولید می کنند. پیش از این به شما گفته بودیم که سوپریما بهتر است یا ویردی؟ و به مقایسه این ۲ پرداخته بودیم. ولی در کل قیمت دستگاه های این ۲شرکت بالا هستند. ولی استفاده تخصصی از آنها شگفت آفرین است.

قابلیت‌هایی که دستگاه های ویردی و سوپریما دارند و کمتر دستگاه هایی دارا می باشند

این سیستم ها می توانند در زمان و مکانی خاص ورود یک شخص را محدود کنند البته لازم است که دستگاه به درب مکانیکی یا گیت تردد وصل باشد. از دیگر امکانات اتصال آنها به دوربین مداربسته است که با اعلام ورود و خروج هر نیروی کار، آن لحظه به صورت مجزا ثبت و ذخیره شود تا در آرشیو هارد دوربین نیاز به گشتن و جستجو با مدت زمان طولانی نباشد. نرم افزار های حرفه ای نظیر بایو استار در سوپریما و یونیس در ویردی این قابلیت‌ها را برای دستگاه ها فراهم می کند.

 

 

 دستگاه ساعت زنی فروش  دستگاه ساعت زنی فروش

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید