مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 دستگاه حضور و غیاب tfinger-501 با قیمت خیلی ارزان

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

چرادستگاه حضور و غیاب tfinger-501 پرطرفدار است؟مشخصات  دستگاه حضور غیاب finger501finger501 دستگاهی که رقبا را جذب خودکرد!

از میان دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، مدل ۵۰۱ توسط ترددبان مستقیم عرضه می شود. جهت ثبت سفارش دستگاه حضور و غیاب tfinger501 در فرم مربوطه نام خود را قید کنید و بعد از درج نام خانوادگی عدد را قرار دهید.

چرادستگاه حضور و غیاب tfinger-501 پرطرفدار است؟

دستگاه حضور و غیاب tfinger-با شناسایی اثر انگشت، کد و کارت دستگاه کنترل تردد حیرت انگیز نسبت به دیگر سیستم های حضور غیاب پرسنل شناخته می شود. نه تنها اداره ها و شرکتهابا جمعیتی حدود ۵۰یا ۷۰ نفر، بلکه بعنوان دستگاه حضور غیاب ارزان برای کارگاه ها نیز مورد تایید است. برای همین برخی از آن بعنوان دستگاه حضور غیاب کارگاه نیز یاد می کنند. مشتریان گرامی باید در نظر داشته باشند که اگر مایل به خریداری این دستگاه می باشند،و برنامه ریزی خاصی در محاسبات کاری ندارند و مثلا شیفت گردشی یا چند شیفته نیستند، می توانند از *نرم افزار حضور غیاب انگشتی* رایگان استفاده کنند.

مشخصات  دستگاه حضور غیاب finger501

از نام آورترین مشخصات این دستگاه حافظه ذخیره اطلاعات بیومتریک پرسنل است که می تواند در مجموع ۳۰۰۰ اثر انگشت را در خود ذخیره کند. توجه داشته باشید این ۳۰۰۰ اثر انگشت دلیل بر این نیست که ورود و خروج این تعداد پرسنل را می توان مدیریت نمود. چراکه نیاز است در حافظه دستگاه اثر انگشت یک فرد، چند بار در حالات مختلف ذخیره اولیه می شود تا اگر در نوبت های بعد کمی اثر انگشتش بر روی سنسور کمی کج تر قرار گرفت، دستگاه بتواند آن چند اثر انگشت ذخیره شده را با هم قیاس کند. خروجی لن ، خروجی usb و کارکرد از دمای ۰ تا ۴۵ درجه نیز امتیازات این دستگاه حضور غیاب چینی است. دستگاه دارای ۱۶ کلید برای مدیریت آسان کاربر و کارت مایفر و بدون تماس می باشد. و در نهایت ۲۰۰هزار رکورد را می تواند در خود ذخیره کند. مد نظر داشته باشید بعد از ذخیره ۲۰۰هزار رکورد، دستگاه را می توان از طریق فلش تخلیه نمود و اطلاعات را در کامپیوتر بعنوان سند ذخیره کرد. نکته دیگر اینکه اگر مشتری بخواهد می توان برای دستگاه وای فای اضافه کنیم که این موضوع معمولا در سفارشهای عمده میسر و مقدور می باشد.

finger501 دستگاهی که رقبا را جذب خودکرد!

منظور ما از رقبا در اینجا سازنده های دستگاه های حضور و غیاب است که معمولا کمپانی های چینی از قبیل timmy وzk و…. هستند برای همین تولید این دستگاه را تداوم و قوت بخشیده اند. از دیگر دستگاه های ارائه شده توسط ترددبان دستگاه حضور غیاب ایرانی پالیز افزار با عنوان timaxplus است . که تنها سنسور اثر انگشت آن ساخت کره جنوبی می باشد.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید