مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اسکنر اثر انگشت پد امضا و کارت ملی COMBO+300S

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

چرا اسکنر اثر انگشت سوپرما بخریم؟اسکنر اثر انگشت پد امضاLFD یک تکنولوژی برتر برای احراز هویت امنمنظور از بافت تقلبی چیست؟پد امضاء اسکنر COMBO+300S  بهتر از امضای آنالوگکارتخوان کارت  ملی در اسکنر اثر انگشتناگفته هایی از combo +300sکاربرد اسکنر اثر انگشت در احراز هویت برای گذر از گیت کنترل تردد
اسکنر اثر انگشت پد امضا

بزرگترین نمایندگی  رسمی فروش اسکنر اثر انگشت، پد امضا و کارت ملی برای دفاتر الکترونیک قضائیی با گارانتی معتبر ۱۸ ماهه.

چرا اسکنر اثر انگشت سوپرما بخریم؟

هیچ گاه در  دفاتر اسناد رسمی و مکان هایی که از نظر قضائی و برای احراز هویت از حساسیت برخوردار هستند، نباید زمینه تقلب و جعل را فراهم کرد. در بازار، اسکنرهای بسیار زیادی وجود دارد. اما آنچه می تواند به کنترل افراد به صورت حتم بپردازد خصوصیت مهمی دارد و آن ممانعت از استفاده اثر انگشت فردی دیگر است. که این تخلف با راهکاری اساسی رفع می گردد.

اسکنر اثر انگشت پد امضا

LFD یک تکنولوژی برتر برای احراز هویت امن

تکنولوژی LFD در بسیاری از اسکنر های اثر انگشت وجود ندارد و  اگر برای پیشخوان دولت، دفتر اسنادرسمی، دفتر الکترونیک قضائی بنا به خرید اسکنر اثر انگشت دارید لازم  است که این تکنولوژی، در سنسور آن لحاظ گردد. متوجه شدن بافت حقیقی از غیر حقیقی منحصر اسکنر اثر انگشت سوپریمااست.
مکانیزم ال.اف.دی، تشخیص حرارت اثر انگشتان و بافت حقیقی است. که این هوشمند بودن آن جلوی بسیاری از تخلف ها  و جعل اسناد را گرفته است. سنسور  COMBO PLUS 300S نوری با ۵۰۰ dpi  و با سرعت و خطای صفر به تایید هویت می پردازد. حتی اگر آثار انگشتان دست یک فرد  تا حد زیادی از بین رفته باشد می تواند به تشخیص آثار باقیمانده بپردازد(به شرطی که در آینده آن آثاز هم از بین نرود.

منظور از بافت تقلبی چیست؟

بافت تقلبی معمولا با عکس اثر انگشت، یا قالبهای پلاستیکی ساخته می شوند، و با قرار دادن روی دستگاه هایی که به حرارت زنده و راستین دست واکنش نشان نمی دهند می تواند به دور زدن و تقلب بپردازد. سنسور اسکنر اثر انگشت فوترونیک نمونه این اسکنرها محسوب می شود و امکان تخلف با آن وجود دارد. برای همین در مکان های حساس و حقوقی این مدل اسکنر را پیشنهاد نمی دهیم . فوترونیک بلا استفاده نیست. مراکزی که هنگام ثبت نام نیاز به تاییدیه فرد دارند و اهمیت امنیتی آن زیاد نیست این مدل سیستم احراز هویت کاربرذ دارد.
اسکنر اثر انگشت پد امضا

پد امضاء اسکنر COMBO+300S  بهتر از امضای آنالوگ

بارها دیده ایم که  بعد از جعل چهره توسط اشخاص سودجو یا خطا در تشخیص توسط اوپراتور یک دفتر اسناد رسمی، پیشخوان و…  جعل امضا هم به راحتی انجام می گیرد. ولی با تکنولوژی بیومتریک، نه در شناسایی چهره خطایی رخ می دهد و نه در اثر انگشت. اما مرحله بعدی جلوگیری از  تقلید امضاست. که جالب است بدانید، جاعلین می توانند سخت ترین امضا را روی کاغذ ثبت نمایند ولی قابلیتی که پد امضای دیجیتال دارد صفحه جادویی آن است؛ که می تواند فشاری که امضا کننده آن برای درج امضا به ثبت رسانده است، را به خوبی تشخیص دهد. این صفحه نوری نیز خطای انسانی را کاهش می دهد. دستگاه کمبوپلاس ۳۰۰s  پدی به سایز ۴٫۳ اینچی و رم ۵۱۲ مگابایت می باشد. همچنین ذخیره امضا به ۲ صورت بافر و انتقال به کامپیوتر، است.
کمبو پلاس با سیستم عامل های ویندوز، اندروزید OS  ۳۲bit / 64bit  و…. همخوانی دارند.

کارتخوان کارت  ملی در اسکنر اثر انگشت

از دیگر امکانات combo plus 300s   کارتخوان ملی است. که ارتباط آن با ثبت احوال را میسر می کند و با قرار دادن آن:

  • مقایسه اثر انگشت فرد با اثر انگشت ذخیره شده در تراشه کارت ملی انجام می گیرد.
  • استعلام هویت به صورت آنلاین و مطمئن تر انجام می گیرد.
  •  در موارد خاص  برای مراکز خاص سوء پیشینه را می تواند آنلاین گزارش دهد.

برای بسیاری از  مراکز مرتبط با ثبت، مانند ثبت ازدواج و طلاق، اسناد رسمی، پیشخوان ها ، دفاتر الکترونیک قضائی این اسکنر ها الزامی شده است. خرید اسکنر  مذکور از مراکز معتبر با گارانتی، ضمانت و خدمات پس از فروش معتبر ضروری است.

ناگفته هایی از combo +300s

این اسکنر مورد تایید سازمان ثبت احوال کشور و گواهینامه سازگاری تصویر و قالب Nist و ۴- ANSI-378/ISO19794-2ISO19794 و همخوانی با CCID را دارد.همین امر موجب گشته مراجع قضائیی نیز در اماکن ذیربط خود از آن به وفور استفاده کنند مشخصات دستگاه:

  • دارای سنسور سوپریمای کزه جنوبی
  • استاندارد فشرده سازی تصاویر (WSQ)
  • دارای رابط کاربری USB 2.0
  • امکان اتصال به کابل  usb
  • عملکرد عادی زیر نور خورشید
  • خواندن و نوشتن کارت هوشمند و پشتیبانی از PPS تا ۴۰۰ کیلوبایت
  • امکان اتصال به دوربین جهت دریافت و ذخیره عکس
    اسکنر اثر انگشت پد امضا

کاربرد اسکنر اثر انگشت در احراز هویت برای گذر از گیت کنترل تردد

برای تایید و شناسایی هویت یک فرد در ارگان، شرکت، مجتمع مسکونی و… می توان با قرار دادن این اسکنر ها به راحتی ورود و خروج شخص کنترل شود. سیستم ثبت اولیه اثر انگشت در اتاق حراست انجام می گیرد و لینک شدن اسکنر با دستگاه گیت، با نرم افزار ارباب رجوع یا نرم افزار کنسول صورت می گیرد.شخص بعد از درج مشخصات بیومتریکی اش در اتاق اوپراتور با تایید گیت و بازشدن درب وارد مجموعه می شود و بعد از اتمام کارش  با  شتاسایی اثر انگشتش توسط سنسور روی گیت، از آنجا خارج می شود. این اطلاعات در سیستم ذخیره می ماند و بعدا می توان گزارش وی را ملاحظه کرد.
اسکنری که در اتاق حراست قرار دارد برای احراز هویت اولیه و سنسور اکسس کنترل روی گیت کنترل تردد برای ارتباط گیری و دستور باز شدن به گیت در نظر گرفته شده است.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید