مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت اکسس کنترل تشخیص چهره نمایندگی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

گران شدن قیمت اکسس کنترل تشخیص چهره مواردی که در خرید دستگاه اکسس کنترل باید به آن دقت کردقیمت یا کیفیت؟کدام تاثیر گذارتر است؟
قیمت اکسس کنترل تشخیص چهره
قیمت اکسس کنترل تشخیص چهره

اگر به دنبال قیمت اکسس کنترل تشخیص چهره مناسب هستید، این به تنهایی چاره ساز شما نخواهد بود. مشخصات منحصر به فردی ازلحاظ کیفیت، جنس، امکانات هم باید در نظر داشته باشید. کار به اینجا ختم نمی شود. اگر قصد خرید دستگاه اکسس کنترل تشخیص چهره مناسب هستید. خدمات پس از فروش گارانتی و نصب هم از موارد با اهمیت خواهند بود.

گران شدن قیمت اکسس کنترل تشخیص چهره

همان طور که می دانید، قیمت اکسس کنترل تشخیص چهره ، متاثر از قیمت دلار و ارز است.حتی قیمت امروز با دیروز این دستگاه متفاوت است. برای همین جهت فروش دستگاه اکسس کنترل تشخیص چهره ،نمی توان قیمت را دائما در سایت تغییر داد و اطلاع داد. آیا شما به واسطه صعودی بودن سیر قیمت اکسس کنترل تشخیص چهره از خرید آن پرهیز می کنید؟ آیا لزومه به دنبال خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان هستید؟ با توجه به تعداد پرسنل، و نوع استفاده از دستگاه،چه مقدار بودجه صرف تهیه دستگاه اکسس کنترل خواهید نمود؟ آیا برای راه افتادن مجموعه تان می خواهید از محل های فروش دستگاه حضور غیاب دست دوم اقدام کنید؟
اینها سئوال هایی بود که در ادامهبصورت مستقیم و غیر مستقیم ، به آنها پاسخ می دهیم.

مواردی که در خرید دستگاه اکسس کنترل باید به آن دقت کرد

اکسس کنترل ها مرکز اصلی عبور و مرور هستند که در واقع در محل های مختلف مانند، ورودی های اصلی و فرعی، پارکینگها، انبار ها، اتاق های امنیتی، اتاق های سرور نصب می گردد. مکان هایی که نام بردیم هر کدام بصورت ویژه، از سطح امنیت بخصوصی برخوردار هستند. وبرای انتخاب نوع اکسس کنترل لزوما باید مواردی را دقت نمود.
مثلا برای انبار داری باید دستگاهی در نظر گرفت که بتوان، اجناس انبار هنگام ورود و خروج، ثبت گردد. در پارکینگ ها معمولا نوعی از اکسس کنترل استفاده می گرددکه با کار های مایفر غیر تماسی با برد طولانی، حضور و افراد از پیش معرفی شده، تایید می شود. درمکان هایی با امنیت بالا، اصولا اقدام به خرید اکسس کنترل تشخیص چهره می نمایند.
گاهی مکان نیاز به امنیت دارد، ولی ثبت ورود و خروج یا حضور و غیاب نیاز نیست. در چنین مکانی یک درب باز کن متصل به درب راه گشا نخواهد بود. و معمولا در این مواقع از گیت کنترل تردد استفاده می شود.

قیمت یا کیفیت؟کدام تاثیر گذارتر است؟

شما برای ایجاد امنیت در محل زندگی خود هر اقدامی می کنید. مثلا اگر بخواهید حفاظی بر روی دیوار خود نصب کنید، حتما این واژه را به زبان می آورید که : درست است که فلان هزینه و …قیمت صرف شده است، ولی ارزش دارد.
این واژه “ارزش دارد” دقیقا هنگام نصب دستگاه اکسس کنترل نیز صدق می کند و شما شاید چند برابر یکی از قطعاتتان در انبار،هزینه اکسس کنترل را پرداخت کنید. ولی به مرور نتیجه آن، برای شما گویای نظم و امنیت خواهد بود.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید