مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

حضور و غیاب timax ارزان ترین قیمت

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

حضور و غیاب timax با تخفیف ویژهتخفیف ویژه تایمکس پلاس آغاز شدچند مدل حضور و غیاب timax تولید شده است؟آشنایی با دستگاه ساعت زنی تایمکس پلاس پالیز
حضور و غیاب timax

فروش ویژه حضور و غیاب timax برای اداره های بزرگ و کوچک با قیمت ارزان

حضور و غیاب timax با تخفیف ویژه

کنترل تردد تایمکس پلاس پر طرفدار است و نظر مشتری را به خود جلب کرده است. شاید ابتدا قیمت آن را بالا تصور کنید ولی آنچه می توان در دستگاه در نظر گرفت، کیفیت بالای آن است که کمپانی های دیگر برای رقابت با این دستگاه حضور غیاب ایرانی هر آنچه داشتند در به میدان آوردند، ولی به پای آن نرسیدند

تخفیف ویژه تایمکس پلاس آغاز شد

حضور و غیاب timax دستگاه ایرانی همانگونه که گفتیم دستگاه ساخت ایران است. ولی بخشی از آن دارای تکنولوژی ایرانی نیست چرا که هنوز بدان دست نیافته ایم و آن سنسور دستگاه است که ساخت شرکت حضور غیاب virdi کره جنوبی است و به ال.اف.دی مجهز است. در غیر این صورت مابقی قطعات ماژول ها همه در داخل ساخته و طراحی شده اند.

حضور و غیاب timax

چند مدل حضور و غیاب timax تولید شده است؟

برای اینکه هنگام خرید دستگاه ساعت زنی دچار اشتباه نشوید، این موضوع را یادآور می شویم که در بازار ۲نوع دستگاه با این نام وجود دارد. اولی که در گذشته تولید می شده و با بدنه ای طوسی یا نقره ای است و دیگری بدنه ای مشکی و از ۲طرف به داخل انحنا دارد  و موجب شکیل شن آن گردیده است این سیستم را با نام دستگاه حضور غیاب تایمکس پلاس می شناسند. ولی هر ۲ از طریق اثر انگشت، کد و کارت پرسنل و نیروی کار را شناسایی می کنند ولی حافظه، میزان تردد خروجی های تایمکس پلاس خیلی بیشتر از مدل اول است.

حضور و غیاب timax

آشنایی با دستگاه ساعت زنی تایمکس پلاس پالیز

حال که مختصری با ظاهر و تاریخچه این کنترل تردد ایرانی آشنا شدید، بهتر است اطلاعاتی از مشخصات فنی این سیستم هم داشته باشید تا لحظه  خرید دستگاه حضور غیاب تردید را کنار بگذارید. چرا که دستگاه حضور غیاب در کشور بسیار فراوان است. و گاهی موجب مردد شدن مشتریان هنگام تهیه آن می شود. پیش از این ابتدای این مقاله از سنسور دستگاه حضور غیاب تایمکس پلاس گفتیم. و به  قابلیت تشخیص بافت واقعی از تقلبی اشاره کردیم. در تداوم تشریح امکانات بی نظیر آن می توانیم به بدنه محکم، کلید های عملیاتی نظیر اینتر، بالا و پایین، spac و کلید اعداد اشاره کنیم که کار را سهل کرده است.

خروجی رله هم آن را به یک کنترل تردد برای گیت ورود و خروج و درب مکانیکی مبدل کرده است. همچنین کار کرد در دمای ۰تا ۵۰درجه و رطوبت ۹۰ موجب شده است که چیز زیادی از دستگاه حضور غیاب virdi یا دستگاه حضور غیاب suprema کمتر نباشد دستگاه ۵۰۰اثر انگشت و ثبت ۱۶٫۰۰۰کاربر و در نهایت ۱۵۰٫۰۰۰ تردد را به راحتی انجام می دهد. همچنین ثبت ۱۶٫۰۰۰ کارت هم امکانات دیگر آن می باشد. میتوانم در ادامه از پردازنده arm صفحه نمایش رنگی ۳٫۵ اینچی و مشخصات ظاهری (ابعاد ۴۰*۲۱۵*۱۵۵ ) و وزن ۴۸۰گرمی آن یاد کنیم. تایمکس پلاس دارای خروجی usbوlan است و در صورت سفارش و درخواست مشتری خروجی RS485 را هم می توانیم در دستگاه الحاق نماییم.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید