مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه کنترل تردد اکسس کنترل و خرید موفق

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

برای خرید دستگاه کنترل تردد یا اکسس کنترل به چه نکاتی باید دقت کنیم؟ دستگاه کنترل تردد برای چه مکان هایی کاربرد دارد؟ یک مصداق برای دستگاه کنترل تردد اکسس کنترلتاثیر حساسیت و نیاز محل در انتخاب نوع دستگاه کنترل تردد اکسس کنترل اطلاع از قیمت دستگاه کنترل تردد اکسس کنترل انواع دستگاه کنترل تردد و اکسس کنترل
دستگاه کنترل تردد اکسس کنترل

دستگاه کنترل تردد اکسس کنترل تقریبا با هم متفاوت است. تفاوت یک اکسس کنترل با کنترل تردد فراوانی امکانات آن است. می توانیم وجه مشترک این ۲ دستگاه را در باز کردن درب عنوان کنیم که البته این یکی از وظایف اکسس کنترل است.
دستگاه کنترل تردد با یک کی پد کنترل و اتصال به رله در می تواند در حد یک در باز کن ساده برای ما کاربرد داشته باشد. شما برای خرید موفق یک دستگاه باید با توجه به نیازتان اقدام به خرید دستگاه کنترل تردد یا اکسس کنترل نمایید.

برای خرید دستگاه کنترل تردد یا اکسس کنترل به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

خرید دستگاه کنترل تردد یا اکسس کنترل مستلزم نکات فراوانی است که با هدف مشاوره و راهنمایی به آن اشاره می کنیم.
لازم است اول امنیت را مد نظر قرار دهید. بطور مثال اگر می خواهید کنترل دقیق در ورودی اتاق سرور صورت گیرد، پیشنهاد ما نصب یک اکسس کنترل است. چراکه با این اقدام می توانید خیلی دقیق و برنامه ریزی شده رفت و آمد افراد به آن اتاق را کنترل کنید. البته شاید ورود به اتاق سرور محدودیت زمانی داشته باشد که با اکسس کنترل می توان این قابلیت صورت پذیرد.

دستگاه کنترل تردد اکسس کنترل

دستگاه کنترل تردد برای چه مکان هایی کاربرد دارد؟

دستگاه کنترل تردد را می توان در مکان هایی که دائما رفت و آمد افراد یا پرسنل خاص در آن انجام می گیرد استفاده نمود در واقع یک دریاز کن محسوب می شود.دستگاه کنترل تردد این قابلیت را ندارد که برای آن برنامه نویسی کرد تا به آن دستور ویژه داد(برعکس اکسس کنترل).

یک مصداق برای دستگاه کنترل تردد اکسس کنترل

در اینجا برای روشن شدن کاربرد اکسس کنترل یصورت مصداقی با کاربرد این دستگاه در مدارس می پردازیم. اکسس کنترل می تواند کمک کند تا برای ورود به یک کلاس فقط به دانش آموزان آن کلاس و پرسنل مدرسه اجازه ورود دهد و یا اینکه خارج ساعت کلاس این امکان برای دانش آموزان مسدود می شود.
از طرفی اگر معلم نخواهد یک دانش آموز (به هر دلیلی وارد کلاس شود) در دستگاه اکسس کنترل این امکان فراهم می گردد. یا اینکه اکسس کنترل می تواند به مانند یک سیستم حاضر و غایب هم عمل کند یا اینکه به اولیاء به صورت پیامکی یا اپلیکیشن موبایلی ورود و خروج فرزندشان را اطلاع دهد
این تنها چند نمونه کاربرد دستگاه اکسس کنترل برای یک مجموعه (مدرسه بود) می توان در ارگان هایی که از امنیت بالایی برخوردار هستند از اکسس کنترل استفاده خیلی کاربردی تر کرد.

دستگاه کنترل تردد اکسس کنترل


تاثیر حساسیت و نیاز محل در انتخاب نوع دستگاه کنترل تردد اکسس کنترل


این نکته را تاکید می کنیم که کیفیت جنس و مقاومت سخت افزاری دستگاه کنترل تردد یا اکسس کنترل در مکان های پر تردد حتما مناسب باشد و اگر امنیت محل مورد نظر پایین است و یا تردد زیاد نیست می توان از دستگاه کنترل تردد یا اکسس کنترل معمولی استفاده نمود.

اطلاع از قیمت دستگاه کنترل تردد اکسس کنترل

تنوع و متغیر یودن قیمت دستگاه کنترل تردد اکسس کنترل موجب شده است که امکان قرار گرفتن لیست قیمت در سایت مقدور نباشد.
پیشنهاد می کنیم قبل خرید و اطلاع از قیمت دستگاه کنترل تردد، اکسس کنترل، حضور و غیاب ، انواع گیت کنترل تردد مشاوره گرفتن را فراموش نکنید. شاید مجموعه شما نیاز به دستگاه کنترل تردد یا اکسس کنترل با امکانات کمتر و یا قابلیت بیشتری نیاز داشته باشد.

دستگاه کنترل تردد اکسس کنترل

انواع دستگاه کنترل تردد و اکسس کنترل

نوع دستگاه کنترل تردد و اکسس کنترل هم در کیفیت کار شما موثر است و میزان امنیت مجموعه یا فضای مورد نظر را تامین می کند. این دستگاه ها دارای کارکرد چون دستگاه اکسس کنترل اثر انگشتی، دستگاه اکسس کنترل کارتی ، کد و یا دستگاه اکسس کنترل تشخیص چهره است.معمولا در مدارس ابتدایی بدلیل اینکه در میان این سنین آثار اثر انگشت بر روی انگشت دانش آموزان ضعیف است، دستگاه اکسس کنترل اثر انگشتی پیشنهاد نمی شود.همچنین برای مشاغل سخت که موجب از بین رفتن اثر انگشت می شود به جای اکسس کنترل انگشتی از تشخیص چهره ، کد و یا اکسس کنترل یا دستگاه کنترل تردد کارتی استفاده می شود.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید