مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین مرکز فروش دستگاه حضور غیاب ویردی در ایران

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

ترددبان ارزان ترین شرکت فروش دستگاه حضور غیاب ویردیفروش دستگاه حضور غیاب ویردی و نتیجه نصب آنبا محصولات کمپانی virdi بیشتر آشنا شویم
دستگاه حضور غیاب ویردی

مناسب ترین قیمت دستگاه حضور غیاب ویردی و نصب رایگان در تهران توسط تیم مجرب ترددبان رضایت مشتری را جلب کرده است.

ترددبان ارزان ترین شرکت فروش دستگاه حضور غیاب ویردی

کره جنوبی قطب و قوی ترین تولید کننده اکسس کنترل ها در جهان هستند که ۲برند ویردی و سوپریما ماحصل آن است. استقرارنمایندگی سوپریما و نمایندگی ویردی در ایران موجب گردیده تا خدمات این ۲شرکت مطلوب تر باشد قیمت دستگاه   حضور غیاب ویردی هم مهم است که ترددبان بعنوان ارزانترین مرکز فروش کنترل تردد اقدام به فروش دستگاه حضور غیاب به صورت عمده و تکی کرده است. محصولات ویردی صرفا ساعت زنی نیست بلکه انواع درب باز کن، اسکنر اثر انگشت  کلید بدون تماس و…. است که می توان مکمل یکدیگر باشند.

دستگاه حضور غیاب ویردی

فروش دستگاه حضور غیاب ویردی و نتیجه نصب آن

در شرکتتان وقتی مدیر یا تاجر بین المللی وارد شرکتتان می شود ابتدا محیط و پیرامون شرکت و دکوراسیون را می بیند. آن تاجر می تواند با کد و یا مشخصات بیومتریکی که از قبل از او به دستگاه داده اید بدون معرفی به منشی و مسئول لابی از درب ها گذر کند و فرد با دیدن این تکنولوژی به اعتبار مجموعه شما پی خواهد برد. هر چند با دیدن آرم VIRDI خود همه چیز را متوجه می شود. بله از ابتدای میزبانی تا بدرقه همه چیز در ذهن تاجر خواهد ماند. و این مهمان نوازی مساوی خواهد بود با ایجاد زمینه برای انعقاد قراردادی رویایی. برای خرید دستگاه حضور غیاب ویردی علاوه بر تماس می توانید افرم ابتدایی این یادداشت را تکمیل کنید. ضمن اینکه در کل کشور نصب این دستگاه به صورت حضوری انجام می گیرد.

دستگاه حضور غیاب ویردی

با محصولات کمپانی virdi بیشتر آشنا شویم

پیشتر در ابتدای یادداشت به برخی از محصولات اشاره کردیم. در اینجا از محصولاتی دیگر مانند اکسس کنترل های ویردی اسکنر اثر انگشت مدل foh02 و SR-100FP که مورد دوم علاوه بر اثر انگشت کارت RFID هم دارد، یاد می کنیم. نکته دیگر اینکه همه سنسورهای چهره یا اثر انگشت بر مبنای قابلیت های خاص که بر روی چهره یا اثر انگشت افراد است ، به صورت عکس ذخیره نمی شود، بلکه تبدیل به کد و رمز می شود و هر دفعه که فرد احراز شونده جلوی دستگاه قرار گیرد مقایسه کد با کد انجام می گیرد. چه بسا فرد اگر عینک و ماسک‌ هم داشته باشد، اختلالی در احراز هویت صورت نمی گیرد و طبعا امنیت افزون می گردد. ساعت زنی و کنترل ترددهایی چون x face ، Ac7000، AC2100 ، xpro2یا اکسس کنترل x pro lite نمونه های این شرکت هستند.

 

دستگاه حضور غیاب ویردی

از شگفتی های سیستم های مجموعه مذکور می توانیم به دستگاه حضور غیاب iris اشاره کنیم که از طریق عنبیه به احراز هویت می پردازد و در مشاغل امنیتی یا شغل های کارگری که احراز هویت حتی با چهره هم میسر نیست استفاده می شود. طبیعتاً آیریس یک دستگاه حضور غیاب ارزان نیست ولی کاربردهای کم نظیری دارد.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید