مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت ورود و خروج پرسنل طراحی و تولید تخصصی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

دلیل تفاوت فاحش قیمت گیت ورود و خروج پرسنل در بازار چیست؟تاثیر گیت کنترل تردد پرسنل در محیط های اداریمعرفی 2 نوع گیت برای سازمانها و شرکت های خصوصیگذرگاه شیشه ای شکیل و تشریفاتیسنسور صحت عبور برای ورود پرسنل الزامی است
گیت ورود و خروج پرسنل

گیت ورود و خروج پرسنل آیتم های مهمی برای خرید دارد  که قیمتهای متفاوتی را در بازار شامل می گردد.

دلیل تفاوت فاحش قیمت گیت ورود و خروج پرسنل در بازار چیست؟

در بازار کیفیت های متفاوتی در گیتها وجود دارد مثلا گذرگاه پرسنلی وجود دارد که نه به موتور مجهز است و نه شاسی با کیفیتی دارد. این خوب قیمت گیت کنترل تردد را پایین می آورد، چراکه تنها ۲ پایه و یک میله به بدنه آن متصل است و حکم درب را دارد.
ما به مشتریان خود پیشنهاد خرید سیستم ترددی می دهیم که بتوانند آن را برای مدت زمان طولانی استفاده کنند. و معنی واقعی اکسس کنترل را داشته باشد نه فقط قطعه آهنی که صرفا جلوی فرد ایجاد شود.

تاثیر گیت کنترل تردد پرسنل در محیط های اداری

اگر ورودو خروج پرسنل با امنیت بالایی صورت پذیرد بسیاری از هزینه ها مانند وجود حراست، هزینه های جانبی برای تامین حراست(مانند حقوق، میز و صندلی حراست، تامین لوازم امنیتی برای حراست ) حذف می شود و وجود دستگاه تردد به پرستیژ آن اداره هم کمک می کند.
اگر دستگاه ساعت زنی چهره ،اثر انگشت کد و… به سیستم عبور و مرور لینک باشد، مدیریت بهتری در رفت و آمدها خواهیم دید به شرط آنکه دستگاه ساعت به خروجی رله متصل باشد.

معرفی ۲ نوع گیت برای سازمانها و شرکت های خصوصی

هر ۲ گیت شیشه ای و میله ای را میتوان در این مکان ها به کار برد.  ولی سرعت مدل شیشه ای که به گیت مترویی هم شهرت دارد بالاتر است.

گیت میله ای دارای ۳ شاخه یا ۲ شاخه می باشد که با هر گذر یک نوبت قفل آزاد می شود و درب گیت برای فرد مورد تاییدآزاد می شود و بعد از گذشتن از آن درب قفل می شود و تا زمانی که فرد مجاز دیگر بخواهد از آن عبور کند، درب بسته و در حالت LOCK می ماند.

گیت میله ای خود مدلهای مختلفی دارد و ممکن است بدنه آن تک ستون ، ۲ستونه و یا یکپارچه باشد.معمولا عرض گیت پرسنل ۶۰ سانتیمتر است و دمای کارکرد آن هم  باید استاندارد ۵۰+ ~  ۳۰- درجه سانتیگراد را داشته باشد.
مدل هایی که از گیت میله ای گفتیم معمولا  میانی و کناری را داردکه  اگر بخواهیم در محلی با عرض زیاد، گیت خریداری کنیم، بهتر است ترکیبی خریداری کنیم. یعنی ۲ گیت انتهایی کناری و دیگر گیتها میانی باشند.

گیت ورود و خروج پرسنل گیت ورود و خروج پرسنل گیت ورود و خروج پرسنل

گذرگاه شیشه ای شکیل و تشریفاتی

این سیستم تردد هم زیبا طراحی شده است و هم استحکام مناسبی دارد که به موجب آن، امنیت را هم بالا می برد. موجودیی که برای دستگاه داریم از گیتهای باکیفیتی است که در ارگانهای دولتی، مترو و…. نصب گردیده است. از مشخصات این دستگاه:

  • درب شیشه ای ضدخش و بدنه استیل ضدخش مرغوب
  • وزن ۱۵۰ کیلوگرم
  • امکان نصب سیستم های  RFID، کنترل تردد چهره، اسکنر اثر انگشت، کارت، کد ,…
  • بدنه استیل ۲ میلیمتری و شاسی ۱٫۵ سانتیمتری
  • مجهز به ۱۲ سنسور IR
  •  تعبیه فیلتر  PMMA
  • عایق کاریخارجی با هدف ممانعت از اشعه مخرب به داخل دستگاه

این مدل گیتها هم بمانند مدل اهرمی(۳ شاخه) در بازار کناری و میانی را دارا است.  که برای جلوگیری از هزینه زیاد، در پروژه ها، ۲ طرف ابتدا و انتها کناری و بین این ۲ میانی قرار می دهند.
گیت شیشه ای به ۲صورت مترویی یا گیت پروانه ای و… در بازار موجود است.

گیت ورود و خروج پرسنل

سنسور صحت عبور برای ورود پرسنل الزامی است

سنسوری را روی بدنه داخلی گیت بعد از درب قرار می دهند که به صحت عبور  شهرت دارد و بعد از اینکه پرسنل از درب وارد  شد تا زمانی که درب بسته نشود و فرد از آن سنسور گذر نکند، حاضر فرد  مورد تایید سیستم قرار نخواهد گرفت. این تکنوروژی برای  جلوگیری از دور زدن قانون است.  و به هر حال ممکن است در مجموعه فردی یا افرادی اندک شمار بخواهند دست به این اقدام بزنند.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید