مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت ورود و خروج مدارس طراحی ویژه برای مقاطع مختلف

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

رفع مشغله فکری مدیران با طراحی گیت ورود و خروجی مدارسویژگی های گذرگاه تردد برای مدارسصف طولانی با گیت بیشتر آسیب می زند!بدنه و قطعات گیت تردد دانش آموزیتعریف دانش آموز، اولیا و مربیان بر روی دستگاه کنترل دسترسیاگراولیا، دانش آموز و مربیان در ابتدا احراز هویت شوند، آن وقت ناظم می تواند:ورود افراد غریبه بدون هماهنگی میسر نیستگیت ورودو خروج مدارس و اتوماسیون حضور و غیاب دانش آموزانگیت عبور و مرور برای مراکز آموزشی ویژه معلولین و توانبخشینکاتی که در خرید گیت ورود و خروج دانش آموزی باید دقت شود
گیت ورود و خروج مدارس

نظر به تقاضای مدارس برای تولید و خرید گیت ورود و خروج ، حال اقدام به  طراحی گذرگاه تردد ویژه مدرسه ها  و بهترین گیت کنترل تردد برای آنان کرده ایم

رفع مشغله فکری مدیران با طراحی گیت ورود و خروجی مدارس

گیت ورود و خروج مدارس به راحتی به نظم بخشیدن مدرسه ها کمک می کند. نظم و امنیت تردد دانش اموزان، دغدغه فکری مدیر و ناظم مدرسه و مراکز آموزشی است . طبیعی است که هرچه امنیت از طریق هوشمندسازی بالا رود کنترل تردد دانش آموزان راحت تر و تضمین شده تر خواهد بود.  ما برای مدارس پیشنهاد و بسته ویژه ای جهت مدیریت تردد معلمین، دانش آموزان و اولیاء داریم.

ویژگی های گذرگاه تردد برای مدارس

انتخاب گیت میله ای یا شیشه ای برای مدارس تشخیص کارشناسان ترددبان و مدیران و تصمیم گیرندگان آن مدرسه است.
بودجه و میزان تردد (جمعیت  دانش آموزان) از اصول مهم انتخاب سیستم دسترسی است. هنگام خرید دستگاه کنترل دسترسی باید دقت کنیم که دستگاه عبور و مرور:

  • نباید صف طویل ایجاد کند
  • مقاوم پذیر دربرابر ضربه های ناشی از ازدحام دانش آموزان باشد.
  • امکان تعریف پرسنل، معلمین، دانش اموزان و اولیا را داشته باشد.
  • به راحتی مانع ورود افراد غریبه شود.
  • آسیب رسان بر اثر ضربه نباشد.

صف طولانی با گیت بیشتر آسیب می زند!

انتخاب نوع گیت کاملا کارشناسی شده است.  اگر  اقدام به خرید گیتی بی کیفیت کنید و یا در محلی باتعداد جمعیت بالا گیت میله ای خریداری کنید طبیعی است که ازدحام زیادی را خواهید دید. شلوغی، احتمال خطرات جبران ناپذیری به دانش اموزان وارد خواهد کرد. مخصوصا اگر مقطع تحصیلی پایین باشد و جنب و جوش دانش آموز بالا…

گیت پرسرعت معمولا در هر دقیقه حدوید ۳۰-۴۰ نفر را از خود عبور می دهد و گیتهای  امنیتی(معمولا  گیت میله ای که در بازار با عنوای  اهرمی یا سه شاخه هم معروف است)  معمولا ۴۰ تا ۵۰ نفر…

بدنه و قطعات گیت تردد دانش آموزی

بدنه این دستگاه ها حتما باید مستحکم باشد خش افتادگی روی بدنه گیت، نمای نامناسب و زشتی به آن می دهد. شاسی آن بهتر است استیل باشد. معمولا گیتها بدنه استیل دارند. در بازار گیتهایی هستند که بدنه رویه آن هم آهنی است که باید به زودی شاهد زنگ زدگی آن شوید. که در غیر این صورت اصلا پیشنهاد نمی شود. موتور و درب سیستم تردد  مخصوصا برای دانش آموزان باید مرغوب باشد. چراکه ماندن دانش اموز میان درب گیتها مساوی است با وقایع جبران ناپذیر . پس هنگام خرید سیستم دسترسی فریب گیت کنترل تردد ارزان را نخورید.درب شیشه ای یا میله ای گیت باید مقاوم و با کیفیت باشد درب شیشه ای پلکسی پیشنهاد نمی شود و مناسب ترین درب چه از لحاظ استحکام و چه ضدخش بودن سکوریت چند لایه ۱۸ میلیمتر است.

گیت ورود و خروج مدارسگیت شیشه ای دانش آموزی

گیت ورود و خروج مدارس

گیت میله ای

تعریف دانش آموز، اولیا و مربیان بر روی دستگاه کنترل دسترسی

باید گذرگاه عبور و مرور به سیستم های اکسس کنترل مرتبط باشد تا آن وقت این دستگاه معنا پیدا کند. استفاده  حراست از ریموت بعنوان مدیریت گیت  با اشتباه های زیادی مواجه خوهد بود. از جمله  عدم تشخیص دانش اموز ، اولیا و… ولی استفاده از احراز هویت بیومتریک مانند اثر انگشت و یا تشخیص چهره به راحتی می تواند آسایش بیشتری برای مدرسه  به دنبال داشته باشد.

اگراولیا، دانش آموز و مربیان در ابتدا احراز هویت شوند، آن وقت ناظم می تواند:

  • حضور و غیاب دانش آموزان را به راحتی و بدون دغدغه انجام داده و از طریق pc و یا موبایل آگاه باشد.
  • از حضور مربیان و یا غیبت آنان مطلع باشد تا در پایان سال هم بتواند گزارشی جامع آرشیو نماید.
  • اطلاع از حضور و اولیا در مدرسه می تواند اهمیت ولی دانش اموز را نشان دهد یا در جلسه الیتا و مربیان این اقدام خود جنبه نظم بخشیدن خواهد داشت.
  • با احراز هویت با سیستم کنترل تردد، با ارسال پیامک به اولیا زمان ورود و خروج فرزندشان به مدرسه به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

    ورود افراد غریبه بدون هماهنگی میسر نیست

شاید افرادی سودجو به هر دلیلی بخواهند خود را بعنوان پدر یا مادر دانش اموزان معرفی کنند و بخواهند وارد مدرسه شوند . که خود نظم مدرسه را به هم میزند.  بعد از احراز هویت این افراد طبعا شاهد جلوگیری توسط سیستم کنترل تردد و عدم اجازه آنان جهت ورود به مدرسه  خواهیم شد و مرکز آموزشی امن تری خواهید داشت.
از طرفی برای افرادی که بطور موقت باید وارد مدرسه شوند(مثل تاسیسات، باغبان و…) یا از طریق ریموت و یا با تامین گیت کنترل تردد vip

گیت ورودو خروج مدارس و اتوماسیون حضور و غیاب دانش آموزان

با خرید گیت کنترل تردد و اتصال دستگاه حضور و غیاب به آن، حذف دفتر حضور و غیاب، صورت می پذیرد. با ارتباط گیری  دستگاه حضور و غیاب به گیت می توان به سادگی این امکان انجام گیرد.
جالبتر اینکه در پایان هر ماه  یا هفته و… می توان از تعداد حضور های اولیا یا دانش آموزان در مدرسه باخبر شد.

اگر دانش اموزی با تاخیر وارد مدرسه شود می توان  اتوماسیون را به گونه ای تنظیم کرد که درب گیت باز نشود  و دانش آموز پشت دریها بماند تا زمانی که ناظم و… بیایند و به وضعیت  او رسیدگی کنند.

گیت عبور و مرور برای مراکز آموزشی ویژه معلولین و توانبخشی

در این مراکز اموزشی نیاز به حضور اوپراتور در مقابل گیت می باشد البته می توان دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره df02 که به تشخیص سریع حتی با فاصله ۳ متری می پردازد استفاده کرد ولی معمولا بهتر است در این مراکز حراست در محلی نزدیک این دستگاه حضور و داشته باشد.
و اما مشخصات گیت به گونه ای  باید باشد که عرض و ابعاد آن بالای ۷۰ سانتیمتر (استاندارد گیت نفر) باشد چراکه با در نظر گرفتن عصا، واکر یا ولیچر، به فضای بیشتری نیاز است. اگر می خواهید دستگاه حضور و غیاب هم به گیت متصل کنید بهتر است از کارت یا اثر انگشت و کد استفاده نشود. برای این گروه دانش آموز از طریق چهره  به آنان زحمت داده نمیشود

گیت ورود و خروج مدارس

گیت  vip

 

نکاتی که در خرید گیت ورود و خروج دانش آموزی باید دقت شود

  • برای دانش اموزان مقطع پایین بهتر است از گیت شیشه ای استفاده کرد
  • گیت میله ای با توجه به قد کوچک دانش اموزان  تازه محصل  به دلیل احتمال ضربه خوردن یه سر یا بدنشان کمتر پیشنهاد می شود.
  • گیت نباید لگد یا ضربه بزند و پروسه ای که انجام می دهد نرم و آهسته باشد.( که به مرغوب بودن موتور و اتصالات ان بستگی دارد)
  • اکسس کنترل ها و دستگاه  حضور غیاب بر روی گیت، احراز هویت را امن تر می کند.

 

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید