مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت پروانه ای برای این مکان ها بی نظیر است

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

گیت پروانه ای از زیباترین گیت های ترددگیت باله ای در چه نوع فضایی کاربرد دارد؟گیت فلپ نام دیگر گیت پروانه ایگیت پروانه ای برای هتل ها بی نظیر استهنگام  ورود خروج از گیت باله ای ترددبان استرس نداشته باشید
گیت پروانه ای

گیت پروانه ای یا  باله ای از ملزومات کنترل دسترسی  شکیل و پرطرفدار در ایران است

گیت پروانه ای از زیباترین گیت های تردد

گیت باله ای را می توان گیت تردد و تشریفاتی نام نهاد. این گیت زیر مجموعه گیت شیشه ای می باشد. سیستم ترددی که از پر سرعت ترین سیستم های مدیریت عبور و مرور به حساب می آید. و به دلیل شکل دربهای آن با سرعت بالا برای مدیریت راهروهای اصلی اقدام می کند. به این دستگاه ها گیت باله ای هم می گویند.

گیت باله ای در چه نوع فضایی کاربرد دارد؟

اگر در مکان های تجاری شلوغ، مترو تصمیم به نصب دستگاه کنترل دسترسی دارید پیشنهاد ما این گیت است چرا که بی شک در این محل ها نیاز به حضور حراست است. پس برای مدیریت گذر تدریجی، این دستگاه پیشنهاد می شود. اگرچه این گیت امنیت کمتری نسبت به گیت شیشه ای، سه شاخه و یا تمام قد دارد ولی در جای خود فوق العاده مفید است. گیت پروانه ای در یک دقیقه میتواند به گذر ۳۰ تا ۴۵ نفر هم بپردازد.

گیت پروانه ای

گیت فلپ نام دیگر گیت پروانه ای

در بازار به سه نام فلپ و باله ای و یا پروانه ای می توانید این دستگاه را بشناسید.سنسورهای این گیت حیاتی تر از گیت شیشه ای و یا گیت میله ای است چرا که باید با سرعت بالاتر از حرکت درب گیت بتواند لحظه گذر کامل فرد را تخمین بزند و نگذارد، به یک باره درب بسته شود.این بسته شدن های ناگهانی ضربه غیرقابل جبرانی به مشتریان وارد ساخته است. که در طراحی  گیت کنترل ترددبان  به سنسور توجه ویژه ای شده است.

گیت پروانه ای برای هتل ها بی نظیر است

شکل پروانه ای بودن دستگاه عبور و مرور باله ای هم موجب سرعت بالای حرکت دربها شده است و از طرفی از بسته شدن پروانه ای نمای زیبایی به هتل می دهد.
زیبا بودن تنها ملاک برای درب این دستگاه های کنترل دسترسی نیست. بلکه  استحکام آن هم مهم است. چند لایه بودن درب شیشه ای گیت فلپ از سکوریت فشرده شده  امنیت آن را بالا می برد.پس هر دو آیتم (زیبایی و مقاومت بدنه) آن را برای هتل ها مناسب تر کرده است.

هنگام  ورود خروج از گیت باله ای ترددبان استرس نداشته باشید

بی شک شما دوست ندارد لحظه ای که از گیت می خواهید بگذرید مکث داشته باشید و سریعا از محل تلاقی درب خارج شوید. تا مبادا در به شما برخورد کند. این بخاطر ضربه هایی است که بارها به طور ناگهانی به شما خورده است.  این ضربه برای افراد سالمند یا زنان باردار و یا کودکان آسیب های جبران ناپذیری در پی دارد. دلیل ضعف درب معمولا اختلال در فرمان دادن سنسور به درب و یا غیراستادارد بودن درها است. که با توجه به کیفیت بالای گیت های ترددبان بدون نگرانی می توانید از گیت ها گذر کنید.

گیت پروانه ای

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید