مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره Timmey610

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

نکات مهم در تهیه خرید دستگاه حضور غیاب تشخیص چهرهموارد کلیدی در انتخاب نوع دستگاه تشخیص چهرهآشنایی با دستگاه حضور و غیاب تایمی 610مشخصات  منحصر به فرد سیستم تشخیص چهره MD40
خرید دستگاه حضور غیاب

طرح ویژه خرید دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره شرکت ترددبان با قیمت مناسب برای شرکت ها، سازمان ها، مدارس، دانشگاه ها و… آغاز گردید. دستگاه ساعت زنی فیس Timmey610 با طرح تخفیف ویژه و قیمت ارزان به فروش می رسد.

نکات مهم در تهیه خرید دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره

در خرید دستگاه ساعت زنی باید بدانیم که نوع کار و حرفه و ابزارهای مورد استفاده در آن شغل چه چیزهایی است. تا مطابق نوع آن تعیین کنیم که از چه سیستمی برای تایید ورود و خروج پرسنل استفاده شود.
در شغل هایی که به اثر انگشت آسیب می زند و منجر به ساییده شدن آن می گردد، بهتر است از دستگاه چهره استفاده گردد. بعضا دیده شده مشتریان ناچارند دستگاه خود رادر محلی که نور مناسبی ندارد استفاده کنند که در این مواقع آیتم هایی برای انتخاب نوع سیستم تایید face وجود دارد که بدان می پردازیم.

موارد کلیدی در انتخاب نوع دستگاه تشخیص چهره

  • میزان نور: اگر نور پایین باشد یا  دستگاه در معرض نور خورشید قرار گیرد باید از سیستم هایی استفاده شود که بتواند در مقابل  این ۲ حالت عملکرد مطلوب داشته باشد. دستگاه هایی هستند که می توانند میزان نور از  صفر ( تاریکی مطلق)  تا ۲۵۰۰ lux (نورخورشید)  هم عملکرد مناسبی داشته باشند و متاثر از آن نباشند.
  • تشخیص چهره تقلبی از واقعی: دستگاه هایی هستندکه تنها تصویر چهره را می گیرند و  سیستم تایید چهره آن بر مبنای استخوان بندی صورت و مشخصات ویژه هر فرد طراحی نشده است. که این مقوله به راحتی در هک دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره کمک می کند.

آشنایی با دستگاه حضور و غیاب تایمی ۶۱۰

خرید دستگاه حضور غیاب

تایمی ۶۱۰ یک دستگاه حضور و غیاب نسبتا کاملی محسوب می گردد. این دستگاه با قابلیتهای ویژه ای که دارد در سطح کشور پر فروش و مورد اعتماد، واقع  گردیده است. از مشخصات عمومی این دستگاه می توان به تشخیص ۱۰۰۰ چهره، ثبت ۵۰۰۰ اثرانگشت و ۵۰۰۰ کارت اشاره نمود.
اگر مایل به خرید گیت کنترل تردد هستید، این نوید را به شما می دهیم که سیستم  تایمی می تواند به گیت ورود و خروج متصل گردد. همچنین ارتباط با برد بلند  uhf  به برکت خروجی  weigand در این دستگاه مقدور است.
مانیتور دستگاه، رنگی و ۲٫۸ اینچی، و ۱۶ کلید عملیاتی سهولت با آن را راحت کرده است. ویدئوی زیر جزئیات کاملی از دستگاه را به ما نشان می دهد:

مشخصات  منحصر به فرد سیستم تشخیص چهره MD40

در ایران تایمی ۶۱۰ به MD40 هم معروف است. این دستگاه چند قابلیت ویژه دارد:

  1. تشخیص چهره با ماسک بعد از اینکه احراز اولیه بدون ماسک صورت گرفت.
  2.  دو سنسور مادون قرمز که در دستگاه تعبیه شده است منجر گردیده که سیستم در تاریکی ( البته نه در تاریکی مطلق) هم بتواند چهره را بشناسد.

خرید دستگاه حضور غیاب

 

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید