مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت تردد باشگاه از ترددبان بخریم

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

ویژگی های گیت تردد باشگاهنرم افزار باشگاهیاکسس کنترل ها چگونه به گیت تردد باشگاه کمک می کنند؟تاثیر نوع ورزشگاه و رشته ورزشی در انتخاب گیتگیت های 3 شاخه ای  ارزان ولی مناسب برای باشگاه هاگیت کنترل تردد  تمام قد
گیت تردد باشگاه

گیت تردد باشگاه مجموعه ورزشی شما را به گونه ای سامان می دهد که باشگاه نظم خاصی داشته باشد در ورزشگاه ها کنترل تردد همیشه دغدغه مدیران بوده است که در اینجا با اشاره به چند گیت ورود و خروج، به راهکارهای آن نیز خواهیم پرداخت.

ویژگی های گیت تردد باشگاه

گیت کنترل تردد باشگاه هر سه حالت تمام قد، میله ای و شیشه ای قابل استفاده است. استفاده از این دستگاه ها بستگی به مواردی چون:

  • بودجه باشگاه برای خرید گیت ورود و خروج ،
  •  نیاز به نرم افزار باشگاهی
  • نوع اکسس کنترل
  • باشگاه رزمی یا بدنسازی و …)

میزان هزینه ای که مسئول باشگاه در نظر گرفته است

بودجه یکی از مهمترین مواردی است که مسئول باشگاه به برآورد آن باید بپردازد. البته ناگفته نماند که تهیه گیت ورود و خروج خود مانع هزینه های اضافی و عدم اجازه ورود افراد بصورت غیر قانونی می شود. پس ارزش این را دارد که برای آن هزینه ای صرف شود. چرا که شما بهترین قطعات و لوازم ورزشی را در باشگاه دارید پس هم باشگاهتان طرفدار دارد و گیت ها می توانند هزینه تک تک لوازم ورزشی ورزشگاهتان را  به مرور جبران کنند.

گیت تردد باشگاه

نرم افزار باشگاهی

نرم افزار باشگاهی می تواند با ارتباط گیری به صورت کاغذی، چاپ کارت، و سیستم های بایومتریک برای هنرجویان ورزشکار مجوز ورود و خروج به صورت روز،ماه ، سال و…صادر کند.
حتی گزارش های تک تک افراد در بازه های زمانی ، گزارش مالی، سود مالی باشگاه در تایم و روزهای مختلف و امکان مقایسه با زمان های متفاوت را فراهم سازد.
امکان شارژ باشگاه و اطلاع از میزان اعتبار باید از طریق نرم افزار انجام گیرد.

اکسس کنترل ها چگونه به گیت تردد باشگاه کمک می کنند؟

اکسس کنترل  به گیت متصل می شود و ارتباط بین نرم افزار و گیت را مهیا می سازد. بیشترباشگاه ها از سیستم های اکسس کنترل کارتی استفاده می کردند ولی با هدف جلوگیری استفاده دیگر ورزشکاران از یک کارت و ممانعت از در اختیار قراردادن آن به دیگر هنرجویان، تایید چهره یا اثر انگشت پیشنهاد می شود.سیستم های کنترل تردد به تنهایی می توانند بدون نرم افزار هم ورود و خروج در تایم های مختلف را برای مراجعه کنندگان تعریف کند. ولی استفاده از نرم افزار باشگاهی کاربردی تر خواهد بود.

گیت تردد باشگاه

تاثیر نوع ورزشگاه و رشته ورزشی در انتخاب گیت

گیت  VIP

دربرخی از رشته ها ممکن است نیاز به تامین ملزومات ورزشی از سوی ورزشکار باشد(مثلا اگر دوچرخه را باید خود دوچرخه سوار تامین کند) که در این شرایط حتما نیاز است از گیت vip  استفاده شود یا ورزش های معلولین هم نیاز به استفاده از  این سیستم عبور و مرور است تا ویلچر هم بتواند از آن عبور کند.

گیت تردد باشگاه

گیت های ۳ شاخه ای  ارزان ولی مناسب برای باشگاه ها

گیت های سه شاخه ای ترددبان یا همان گیت عبور و مرور میله ای  به نسبت گیت شیشه ای قیمت پایین تری دارد. و کنترل کمی کند تر انجام می گیرد.ورزشگاه ها می توانند این گیت را با قیمت مناسب خریداری کنند.  بدنه های گیت از جنس ورق استیل و شاسی آن در ۲ نوع آهنی و استیل می باشد.
گیت میله ای بیش از گیت ایستاده و  VIP  در با شگاه ها طرفدار دارد . و  سیستم ورود و خروج پر فروش در مجموعه های ورزشی است.

گیت تردد باشگاه

گیت کنترل تردد  تمام قد

این گیت هم برای مدیریت تردد مراجعین مورد استفاده واقع شده است و در استادیوم های ورزشی بزگ (به خصوص در رشته فوتبال) مورد استفاده قرار می گیرد.در گیشه های بلیط فروشی ورزشگاه های پر جمعیت ، معمول است که گیت تمام قد استفاده شود.

این گیت ها کاملا امنیتی هستند و میله های استیل و ضخیم ان می تواند در مقابل بیشترین فشارهای احتمال دوام داشته باشد.گیت تردد باشگاه

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید