مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکزفروش دستگاه حضور و غیاب در تبریز با پشتیبانی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

بهتربن نمایندگی فروش و نصب دستگاه حضور و غیاب تبریزفروش دستگاه حضور و غیاب در تبریز با سریعترین خدماتدستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره اثرانگشتی در تبریز
فروش دستگاه حضور و غیاب در تبریز

اگر چه در کل کشور آماده خدمات و ارائه ساعت زنی هستیم ولی با راه اندازی دفتر در شمال غرب کشور اقدام به فروش دستگاه حضور و غیاب در تبریز و شهرهای مجاور نموده ایم.

بهتربن نمایندگی فروش و نصب دستگاه حضور و غیاب تبریز

آنچه  برای یک مشتری پراهمیت است مقادیر انجام  صفر تا صد دستگاه ساعت زنی است. یعنی راهنمایی و مشاوره جهت خرید آن، اینکه چه دستگاهی متناسب مجموعه مشتری است تا نصب و آموزش و پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری آن می باشد.

این اقدامات از سوی هر شرکت متفاوت است. اگر یک مجموعه در هر شهر دفتر و شعبه ای داشته باشد، کیفیت کار خود را بالا برده است برای همین می توانید بعد از سفارش سیستم های حضور غیاب  از ما از خدمات پس از فروش که شامل نصب و …. می باشد بهره مند شوید.

فروش دستگاه حضور و غیاب در تبریز

فروش دستگاه حضور و غیاب در تبریز با سریعترین خدمات

اگرچه پشتیبانی نرم افزاری به راحتی از طریق راه دور و انیدکس ، و… مهیا است و حتی سریعتر از خدمات حضوری هم انجام می گیرد، ولی شاید برخی ازمجموعه های نظامی  یا سازمانهای مختلف بنا بر سیاستگذاری خود، خدمات راه دور را نمی پذیرند..شاید کارگاه هایی هم باشند که به دلیل  عدم دسترسی به اینترنت نمی توانند از خدمات راه دور استفاده کنند. برای این افراد یا به صورت تلفنی و یا بهتر از آن به صورت حضوری می توان این اقدام را انجام داد.
فروش دستگاه حضور و غیاب در تبریز  یکی از مهمترین اقدامات ترددبان برای پوشش دهی بخش شمال غربی کشور در ارائه دستگاه حضور غیاب است

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره اثرانگشتی در تبریز

از بهترین دستگاه های کنترل تردد در این منطقه، چهره و اثر انگشتی است، در ابتدای صبح دستها سرد است و اگر به مانند ساعت زنی سوپریما یا ویردی، سنسور اثر انگشت به LFD مجهز باشد، به دلیل اینکه دستگاه خیلی هوشمندانه دست سرد را غیر واقعی تشخیص می دهد، اثر انگشت نیروی کار را غیر واقعی می شناسد. برای همین زمان می برد تا انگشتان فرد گرم شود. برای همین بهتر است دستگاه هم قابلیت چهره را داشته باشد و هم اثر انگشت.

فروش دستگاه حضور و غیاب در تبریز
هنگام اتمام کار اگر کارمند در فضای بیرونی کار کرده است باز با تشخیص چهره خروج خود را اعلام می کند و اگر در فضای معتدل کار می کند دیگر محدودیتی برای چهره یا اثر انگشت ندارد.

شما می توانید بعد از خرید ساعت زنی در تبریز، از کلیه خدمات در این شهرستان بهره ببرید. علم و صنعت

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید