مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت کنترل تردد / فیلمی دیده نشده ازاختراع اولین گیت عبور و مرور

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

تاریخچه گیت کنترل تردد به چه دورانی باز می گردد؟تفاوت گیت کنترل تردد در گذشته با امروزبرج بارو ها وگیت کنترل ترددکنترل تردد دیوار چیننتیجه گیری وتفاوت کنترل تردد در گذشته و حال
گیت کنترل تردد

امروز در حال تحقیق در مورد اولین گیت کنترل تردد در تاریخ بودیم که با ویدئویی جالب روبرو شدیم.این ویدئو توضیحات یک مرد مسن از ساختار کنترل تردد است.از انجایی که مشتری خرید گیت عبور ومرور هستید، مشاهده این ویدئو خالی از لطف نیست. چراکه اهمیت و تاثیر گیت کنترل تردد برای شما بیش از گذشته مسجل می گردد.

تاریخچه گیت کنترل تردد به چه دورانی باز می گردد؟

گیت کنترل تردد از مهمترین عنصر جهت بازرسی محسوب می گردد که مدل های مختلفی دارد. گیت ها و عملکرد آنان مربوط به حال حاضر نمی باشد بلکه از زمان قدیم، کنترل ها صورت می گرفت.
در واقع به مانند حال حاضر که جهت امنیت، در ورودی شهرها پلیس وجود دارد و یا اینکه موانعی جلوی راه قرار می دهند. در گذشته نیز صادق بوده است. و به طرق مختلف امنیت را برقرار و سپس به حفظ آن می پرداختند.
تاریخچه کنترل تردد به آغاز زندگی انسان برمی گردد. اشیاء یافت شده از دوران پارینه سنگی وغارنشینی، نشان داده است که بشر برای کنترل ترددها لوازم مخصوص و آداب و رسومی داشته اند.
حفر خندق، ایجاد برج و بارو، ساخت قلعه در بالای کوه و دربهای چوب ضخیم یا فولادی همه در جهت کنترل تردد ساخته می شد.

تفاوت گیت کنترل تردد در گذشته با امروز

همانگونه که اشاره کردیم در زمان های قدیم از آداب و رسوم هم برای کنترل تردد استفاده می کردند. اقدامی که امروزه با توجه به تکنووژی به امری مضحک تبدیل شده است.
در دوران پارینه سنگی در نقاطی رسم بوده هر قبیله علامت و نشانی بر روی بدن خود داشت تا کنترل ترددها هنگام ورود به شهرراحت تر صورت گیرد..این روش خیلی راحت می توانست به نفوذ هم منجر گردد.
امروزه با دستگاه کنترل تردد، تشخیص چهره یا از طریق پنل اسکنر اثر انگشت که در گیت وجود دارد بدون سختی و تقلب این مهم اعمال می گردد.
در زمان قدیم با تغییر چهره و یا نشان جعلی خیلی راحت افراد را دور می زدند. و این امنیت را به خطر می انداخت.

برج بارو ها وگیت کنترل تردد

از بناهایی دیگر که کنترل رفت و آمد را صورت می داد برج و بارو ها بودند. در این ویدئو پیرمردی مسن به شرح ان می پردازد. او با چشم خود وقایع و زحمتی که برای کنترل ورودو خروج ها داشته را دیده و اکنون در حال شرح آن است. برج و باروها مانع ورود افراد از دیوار یا دیگر تخلفات می شد. و تردد را به سمت درب اصلی هدایت می کرد تا از انجا هویت اشخاص به طرق مختلف(رمز شب، نشان قبیله ای و…) صورت پذیرد.
برج و بارو ها معایبی هم داشت. مثلا اگر شهر وسعت پیدا می کرد و نیاز به ساخت و ساز بود، ناچار بودند قلعه و دیواره شهر را تخریب کنند، تا بعد از ساخت محل های جدید مجددا ساخته شود. و باز روز از نو روزی از نو.

کنترل تردد دیوار چین

بعد از هزینه بسیار زیادی که صرف دیوار چین شد. این کشور در عین ناباوری چند بار در جنگ شکست خورد. انها خرج کرده بودند . ولی نفوذ دشمن از همان ورودی های شهرصورت گرفته بود.
آنها بعدها متوجه شدند که نگهبانان با رشوه گرفتن از افراد ناشناس(دشمنان) به داخل شهر وارد شدند.
امروزه اگر قراربه تخلف باشد، از این طریق ناممکن است.

نتیجه گیری وتفاوت کنترل تردد در گذشته و حال

  • در زمان قدیم وقت زیادی برای کنترل ترددها صرف می شد، ولی امروزه با اختراع وسایلی چون اسکنر اثر انگشت، دستگاه تشخیص چهره، و.. در کنترل تردد ها مدیریت زمان صورت می گیرد.
  • در قدیم هزینه بابت کنترل تردد بیشتر بود، ولی امروز انواع گیت کنترل تردد طراحی شده که می تواند در هزینه ها صرفه جویی شود. دستگاه هایی چون گیت عبور و مرور تب سنج ، گیت کنترل تردد میله ای یا شیشه ای و …
  • کاهش نیروی انسانی نسبت به گذشته از موارد دیگری است.
  • در زمان قدیم کاروان ها برای احراز هویت باید تک به تک از دروازه شهر عبورمی کردند و مدت زمان طولانیی صرف احراز هویت و تفتیش صورت می گرفت که خود با خطای زیادی توسط بازرس وتفتیش گر صورت می گرفت. ولی امروز بدلیل وجود گیت کنترل تردد فلزیاب این کار سریع انجام می گیرد.
گیت کنترل تردد
هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید