مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گیت ورود و خروج فروشگاهی و طرح تخفیف آن

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

انواع و قیمت گیت ورود و خروج فروشگاهی از نظر ساختار و کاربردتاثیر متریال و الحاقات گیت کنترل تردد در قیمت آنپیشنهاد برای عملکرد گیت کنترل تردد فروشگاهی
قیمت گیت ورود و خروج فروشگاهی

مجموعه ترددبان، اخیرقیمت گیت ورود و خروج فروشگاهی را با طرح ویژه تخفیف در نظر گرفته است. امنیت تردد فروشگاه ها معمولا به ایجاد و نصب گیت کنترل تردد و انتخاب صحییح آن بستگی دارد. ما قبل از فروش گیت کنترل تردد شما را به یک کارشناس زبده تبدیل می نماییم، تا خودتان آگاه باشید و مرجع انتخاب شما صرفا یک فروشنده بازار نباشد.

انواع و قیمت گیت ورود و خروج فروشگاهی از نظر ساختار و کاربرد

لزوما گیت فروشگاهی به صورت شاخه ای و یا گیت کنترل تردد شیشه ای نیست. ولی از گذشته ذهنیت ها نسبت به ساختار گیت ورود و خروج، گیت گردان است که می تواند با سرعت و مدیریت مناسبی و البته بعنوان گیت کنترل تردد ارزان قیمت ، مدیریت تردد را در فروشگاه سامان دهد. ولی از نظر انتخاب نوع گیت و قیمت گیت ورود و خروج فروشگاهی همه چیز بستگی به ساختار مجموعه و بودجه شما دارد. معمولا گیت شیشه ای قیمتی به مراتب بالاتر از گیت شاخه ای دارد و همچنین گیت گردن قیمتی پایین تر از ۲ گیت دیگر دارد.


قیمت گیت ورود و خروج فروشگاهی
گیت ورود و خروج فروشگاهی میله ای
قیمت گیت ورود و خروج فروشگاهی
گیت ورود و خروج فروشگاهی شیشه ای
قیمت گیت ورود و خروج فروشگاهی
گیت ورود و خروج فروشگاهی گردان

تاثیر متریال و الحاقات گیت کنترل تردد در قیمت آن

مد نظر داشته باشید جنس و متریال تشکیل دهنده گیت هم مهم است مثلا گیت ها از آهن یا استیل ساخته می شوند وبهتر است که درب گیت ها از شیشه پلکسی استفاده شود. که به مرور کدر نشود درغیر این صورت قیمت و کیفیت گیت پایین تر خواهد آمد.
نکته دیگر گیتهایمیله ای است که با هرتایید ورود، موتور چرخشی آن یک نوبت می چرخد و عابرهمزمان با چرخش می تواند از آن عبور کند ولی در گیتهایی که موتور الکترونیکی ندارد بعد از تایید، توسط اکسس کنترل، اهرم گیت برای عبور یک نفر، آزاد می شود و بعد از عبور فرد، میله گیت قفل می گردد.

پیشنهاد برای عملکرد گیت کنترل تردد فروشگاهی

ارتباط هدفمند بین گیت ورود و خروج با اکسس کنترل می تواند نتایج مطلوب و اعجاز انگیزی را برای مجموعه شما رقم زند.مثلا شما در یک روز و تایم به خصوص برای مشتریان خاص خود(مثلا مشتریانی که دائما از شما خرید می کنند و یا سقف خریدشان بالای مبلغی است که تعیین کرده اید) می خواهید در یک تایم اجازه ورود دهید مثلا کالایی محدود دارید که آن را برای مشتریان ویژه در نظر گرفته اید. در این زمان می توانید با اکسس کنترل بارکد محصول را معرفی کنیدتا هنگام خروج از گیت دستگاه اجازه تردد به شما را بدهد. معمولا در این شرایط از دستگاه اکسس کنترل سوپریما استفاده می شود.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید