مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت کنترل تردد سه شاخه باگارانتی به قیمت تولید کننده

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

گیت کنترل تردد سه شاخه برای چه مکانی استفاده می شود؟قیمت گیت کنترل تردد 3 شاخهمعایب گیت کنترل تردد سه شاخه
گیت کنترل تردد سه شاخه

تولید گیت کنترل تردد سه شاخه در اکثر شرکتهای تولید دستگاه های حفاظت فیزیکی وامنیتی صورت می گیرد. این گیت می تواند درمحل هایی با امنیت بالا، دقیق و راحت واکنش نشان دهد.
برای خرید گیت کنترل تردد نباید خیلی سریع و عجولانه تصمیم بگیریم. اهمیت گیت کنترل ترد بمانند دژ های مستحکم و خندق های زمان گذشته است.

گیت کنترل تردد سه شاخه

گیت کنترل تردد سه شاخه برای چه مکانی استفاده می شود؟

معماری کلی گیت ها و آنچه بیشتر در ذهن مخاطب است شکل و شمایل شیشه ای و یا میله ای بودن آن است بعد از این گیت عبور و مرور گردان گیت تمام قد است که شکل متفاوت دارد.
استفاده از این گیتها برای مکان تخصصی و ویژه طراحی شده است.گیت کنترل تردد سه شاخه، زیرمجموعه گیتهای میله ای است. برای اینکه بدانید، در کجا می توانید از گیت میله ای ۳شاخه استفاده کنید، ۴چوبی برای شما ترسیم می کنیم و می گوییم:

  • هر کجا که نیاز به کنترل تردد با سرعت پایین تر بود.
  • در محل های پردتردد شلوغ که وارد شدن ضرر های جانی و مالی را در پی خواهد داشت.
  • محل هایی که خیلی نیاز به تشریفات ندارد(ظاهر گیت ۳ شاخه به نسبت گیت کنترل تردد شیشه ای خیلی شکیل و تشریفاتی نیست)
  • در محل هایی که نمی خواهیم بار و اجناسی با حجم زیاد را عبور دهیم(معمولا گیت های میله ای، نفر رو هستند و مانع آن برای ورود و خروج افراد طراحی شده است.
    • هر کجا که علاوه بر گیت نیاز به حضور یک اپراتور هم برای کنترل عبور و مرورها نیاز بود(در ادامه در این خصوص بیشتر شرح می دهیم)

قیمت گیت کنترل تردد ۳ شاخه

در مجموع قیمت گیت های کنترل تردد به واسطه مواردی چون: آلیاژ و فلز مورد استفاده، موتور و گیربکس و لوازم الکتریکی جانبی بالاست. نتیجه عملکردی که گیت برا ما دارد، به گونه ای مهم است که مدیران با یک حساب ۴=۲*۲ می توانند بفهمند که گیت برای مجموعه شان مناسب است یا خیر.
گیت کنترل تردد میله ای معمولا قیمت پایین تری به نسبت گیت شیشه ای دارد. ولی بدنه هر دو معمولا از استیل ضدخش استفاده می گردد . گاهی پایه گیت، سه شاخه فولادی نیز در نظر گرفته می شود. خوب طبیعتا این موارد در قیمت گیت کنترل تردد ، تاثیر خواهد گذاشت.

معایب گیت کنترل تردد سه شاخه

برای تکمیل شدن این مقاله به معایب گیت کنترل تردد سه شاخه هم اشاره می کنیم. اگر یادتان باشد قرار گذاشتیم در مورد اینکه منظور و هدف از قرار دادن اپراتور و حراست کنار گیت کنترل تردد، توضیح دهیم.
همانطور که ساختار گیت کنترل تردد، به گونه ایست که تردد ها را با دقت بیشتری کنترل می کند، به دلیل معماری آن امکان ورود یا خروج از روی گیت توسط افراد قد بلند (پریدن) نیز وجود دارد. برای همین از این گیت در محل ذکر شده (با حضور اپراتور) باید استفاده نمود. البته متخصصین فنی، این را یک ضعف قلمداد می کنند.

ضعف دیگر این دستگاه رفت و آمد سالمندان و کودکان است چرا که برا ورود یا خروج باید یکی از ۳شاخه گیت را به سمت جلو حرکت دهند. که برای این قشر کار مشکلی است.

اگر در فرودگاه یا پایانه های مسافربری و گمرک از این گیت استفاده کنیم، حمل و گذر بار از آن تقریبا مشکل است و در واقع مانعی بدقلق جلوی چرخ و گاری خواهد بود.

گیت کنترل تردد سه شاخه
هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید