مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه ساعت زنی virdi نمایندگی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

چرا بجای دستگاه ساعت زنی virdi مدل ایرانی خرید نمی کنیم؟آشنایی با دستگاه های حضور و غیاب  virdiدستگاه های چهره و اثر انگشت در برند virdi
دستگاه ساعت زنی virdi

دستگاه ساعت زنی virdi در مدل های مختلف با بهترین تکنولوژی روز دنیا در کره جنوبی تولید می شود.در این پست، اجمالا به معرفی مدل های مختلف این برند می پردازیم.

چرا بجای دستگاه ساعت زنی virdi مدل ایرانی خرید نمی کنیم؟

این سئوالی است که توسط حامیان تولید ملی مطرح است. ما ضمن احترام به شعار تولید ملی و هواداری از تولید کننده  ایرانی باید به این نکته اشاره کنیم که قابلیتهایی که در دستگاه ساعت زنی virdi وجود دارد، در محصول مشابه داخلی، وجود ندارد. مثلا حسگر انگشت آن به LFD  مجهز است که در این برند و در دستگاه حضور غیاب سوپریما  وجود دارد.

دستگاه ساعت زنی virdi

تشخیص چهره به صورت رمز نگاری شده و تشخیص در نور ۰تا ۲۰۰۰ لوکس را دارد. این امکانات مانع جعل می شودو سرعت ورود و خروج را نیز بالاتر می برد البته ناگفته نماند دستگاه حضور و غیاب توسان و دستگاه حضور و غیاب تایمکس پلاس که هر ۲ ایرانی هستند از نقاط قوت این ۲ شرکت بهره گرفته اند و سنسور اثر انگشت آن ساخت  سوپریما و ویردی است ولی مابقی قطعات آن داخل تولید شده است.

آشنایی با دستگاه های حضور و غیاب  virdi

همانگونه که گفتیم دستگاه حضور  غیاب ویردی در مدل های مختلف مانند چهره ، اثر انگشت، کارت و کد تقسیم می شود که در میان دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره یک مدل آن عنبیه می باشد و نام آن دستگاه عنبیه  ubio-x iris  است.البته این دستگاه علاوه بر تشخیص از طریق مردمک چشم با اثر انگشت و کارت هم می توان به تشخیص چهره بپردازد.

دستگاه ساعت زنی virdi
آیریس می تواند عنبیه را از نیم متری تطبیق دهد. این دستگاه ۲۰هزار عنبیه ، ۵۰هزار اثر انگشت و دویست هزار کارت را می تواند ذخیره کند و سطح ایمنی دستگاه بی نظیر است.

دستگاه های چهره و اثر انگشت در برند virdi

دستگاه حضور و غیاب x face و ubio -xpro2  و ubio -xpro وAC7000  ubio -xpro lite  دستگاه های محبوب چهره در  شرکت ویردی است. که علاوه بر شناسایی چهره، اثر انگشت کد و کارت را هم دارا می باشد. البته در این بین، دستگاه x face  فاقد اثر انگشت هستند.

دستگاه ساعت زنی virdiدستگاه ساعت زنی virdi

دستگاه هایی که صرفا به سنسور شناسایی اثرانگشت مجهز است می توان از ac5000 plus ، ac2200، ac2100 و محبوب تر از این مدل ها ubio x slim و…نام برد.  طبیعتا به مرور، سیستم های متنوع دیگری به مدل های آن اضافه خواهد شد.

دستگاه های ویردی  در کل دارای بدنه ای قوی  و مقاوم می باشد . در ایران این دستگاه ها دارای ۱۲ ماه گارارنتی و ۵ سال خدمات پس از فروش

 

می باشد که می توانید جهت خرید ان از طریق این مجموعه اقدام نمایید.

دستگاه ساعت زنی virdi

 

 

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید