مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش دستگاه حضور غیاب انگشتی پشتیبانی در سطح کشور

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

فروش دستگاه حضور غیاب انگشتی را در چه مشاغلی استفاده نکنیم؟شغل هایی که اثر انگشت را از بین می برند سنسور اثر انگشت از لحاظ  تشخیصچه دستگاه حضور و غیابی انگشتیی بخریم؟معرفی چند دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی
فروش دستگاه حضور غیاب انگشتی

فروش دستگاه حضور غیاب انگشتی را باید حتما با اطلاعات کافی خریداری کنید چرا که خرید آن بستگی به شغل شما دارد. برای خرید این سیستم ورود و خروج با ما همراه باشید.

فروش دستگاه حضور غیاب انگشتی را در چه مشاغلی استفاده نکنیم؟

ما در اینجا  به طور کلی چند آیتم را به شما می گوییم تا بدانید کجا نیاز به استفاده از  دستگاه ساعت زنی اثر انگشتی دارید و کجا نمی توان از آن استفاده کرد. خرید و فروش دستگاه حضور غیاب انگشتی باید با مشاوره کامل صورت پذیرد. مکان هایی که دائما باید استریل باشد و  تماس با سطوح موجب ضدعفونی کردن دائم می شود، این دستگاه ها مناسب نخواهند بود و باید از سیستم های بیومتریک غیر تماسی استفاده کرد البته استفاده از کارت هم در این مشاغل پیشنهاد نمی شود و اینکه بخواهید  دستگاه حضور و غیاب کارتی استفاده کنید، خود موجب وقت گیری زمان می شود. این مکان ها بیشتر آزمایشگاه ها، مراکز درمانی و اورژانسها هستند و سیستم هایی مانند کد، کارت اثر انگشت به عدم رعایت پروتکل ها منجر می شود مخصوصا اگر برای هر درب بخواهید یک سیستم کنترل تردد قرار دهید. تنها دستگاه حضور وغیاب تشخیص چهره یا عنبیه می تواند با سرعت بالا و رعایت مسائل بهداشتی چاره ساز باشد.

فروش دستگاه حضور غیاب انگشتی

شغل هایی که اثر انگشت را از بین می برند

هر شغلی که به از بین رفتن اثر انگشت  می انجامد هم استفاده از دستگاه اثر انگشتی کاملا نامناسب است. این شغلها می تواند کوزه گری، برنامه نویسی(به دلیل استفاده مکرر از کیبورد) تایپیست ها، تراشکاری، راننده ها و…. باشد. شما این فرمول را در محل کارتان بسنجید که کارتان با دست است یا خیر. سنسورهایی هستند که می توانند بافت های ضعیف را هم یه خوبی تشخیص دهند ولی باز پیشنهاد می شود از آنها هم در این مشاغل احتیاطا استفاده نکنید.

فروش دستگاه حضور غیاب انگشتی

 سنسور اثر انگشت از لحاظ  تشخیص

به غیر از فرومول فوق تقریبا در بسیاری از شغل استفاده دستگاه حضور و غیاب انگشتی، مشکلی ندارد و در محل های مختلف قابل استفاده است. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی برندها و کیفیتهای مختلفی دارد. و از طرفی از نظر تشخیص به ۲ نوع:

  • با  LFD
  • فاقد LFD

تبدیل می شود. درشغل های امنیتی معمولا از سنسور هوشمند استفاده می کنند که  اگر کسی بافتهای قلابی بر روی دستش قرار دهد  سریعا نسبت به آن واکنش منفی نشان می دهد. که قیمت آن بالاتر از یک حسگر معمولی می باشد. دیگر سنسور ها هم برای شرکتهایی که مقابل حراست می خواهند حضور خود را ثبت کنند پیشنهاد می شود.

فروش دستگاه حضور غیاب انگشتی

پس هنگام خریددستگاه حضور و غیاب باید این موارد را رعایت کنیم.

چه دستگاه حضور و غیابی انگشتیی بخریم؟

علاوه  بر مسائل فوق،  نوع دستگاه حضور و غیاب بستگی به میزان پرسنل و محل قرار گیری آن هم دارد، مثلا اگر  کار شما پرسنلی با تعداد بالا دارد باید برای هر ۷۰ پرسنل یک دستگاه ساعت زنی با کیفیت معمولی تهیه کنید. این دستگاه باید پردازشی داشته باشد که در پیک ترافیک پرسنل بتواند بدون اختلال همه را حضور و غیاب کند. و  مهم اینکه حافظه آن هم این تعداد تردد را برای مدت طولانی ساپورت کند تا نیازی به تخلیه پی در پی نداشته باشیم.

معرفی چند دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

ما پیش از این دستگاه ساعت اثر انگشتی زیادی معرفی کردیم بطور مثال دستگاه حضور و غیاب  bio entry w  یا دستگاه حضور و غیاب توسان ۲ نمونه از دستگاه هایی است که معرف کردیم .دستگاه اول تولید شرکت سوپریما است و دستگاه دوم یک دستگاه ایرانی محسوب می شود با این تفاوت که  برگرفته از قابلیتهای برندکره ای سوپریما تولید شده است و سنسور ضدخش  LFD دارد. سیستم های دیگری از این شرکت وجود دارد که چند امکانات را با هم دارد(مثلا علاوه بر اثر انگشت چهره، کد و کارت را هم شناسایی می کند)

برندهای چینی هم وجود داردکه  چندکاره می باشند و می توانند چند شناسایی را برای ورودو خروج انجام دهند مانند دستگاه حضور و غیاب تایمی ۶۱۰ که قبلا به آن اشاره کردیم.

فروش دستگاه حضور غیاب انگشتی

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید