مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزرگترین نمایندگی دستگاه حضور و غیاب سوپریما در کشور/عمده و جزئی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

مشخصات و قیمت دستگاه حضور و غیاب سوپریماپیشنهاد نمایندگی دستگاه حضور و غیاب سوپریما برای خرید موفقخرید دستگاه ساعت زنی ضرر است یا منفعت؟نگران قیمت دستگاه حضور و غیاب نباشید
نمایندگی دستگاه حضور و غیاب سوپریما

این مجموعه افتخار دارد تا با اخذ بزرگترین نمایندگی دستگاه حضور و غیاب سوپریما ، همه محصولات این شرکت کره ای را بصورت کلی و جزئی با کلیه خدمات پس از فروش و گارانتی بصورت تضمینی ارائه دهد. سوپریما از بهترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد است.

مشخصات و قیمت دستگاه حضور و غیاب سوپریما

دستگاه حضور و غیاب سوپریما معمولا مرجع تولید و ساخت دیگر دستگاه های حضور و غیاب است. یعنی طراحی جالب و نوین در بحث سخت افزار، نرم افزار، بدنه آن الگویی برای دیگر شرکت ها می شود.
آنچه در خصوص دستگاه حضور و غیاب سوپریما باید بدانید، قیمت آن است که به نسبت شرکتهای دیگر بالاتر است.تنوع و عملکرد آن متفاوت است و دارای دستگاه های حضور و غیاب ، اثرانگشتی، کارتی، کد، تشخیص چهره و عنبیه است.
قیمت این دستگاه مطابق ارز جهانی محاسبه می گردد، برای همین نمی توانیم شما مخاطبین را از قیمت آن در سایت مطلع سازیم.لذا درخواست می شود برای اطلاع از قیمت دستگاه حضور و غیاب سوپریما با مشاورین مجموعه ترددبان تماس بگیرید.

نمایندگی دستگاه حضور و غیاب سوپریما
دستگاه حضور و غیاب سوپریما شرکت سیمرغ پارسیان spersian.ir time attendance

پیشنهاد نمایندگی دستگاه حضور و غیاب سوپریما برای خرید موفق

طبیعی است که برای شرکتتان هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب و یا خریداکسس کنترل ، در انتخاب مردد هستید. اگر به این مسئله اطمینان داشته باشید که خرید دستگاه حضور وغیاب بازدهی نیروی کار را بالا می برد و این بازدهی به سود شرکت شما کمک می کند، طبعا انتخاب بهتری خواهید داشت.

خرید دستگاه ساعت زنی ضرر است یا منفعت؟


شما مدیر یک مجموعه ۵۰ نفری هستید اگر هر نیروی کار شما در روز ۷ دقیقه تاخیر داشته باشد ودر مجموعه شما دستگاه ساعت زنی وجود نداشته باشد، این تاخیر بدون احتساب تعطیلی جمعه برای هر نفر در سال ۳۳ساعت و نیم و برای کل مجموعه، ۱۶۸۰ ساعت می شود. این مقدار کم نیست شما اگر به هر پرسنل ساعتی ۲۰هزار تومان حقوق دهید، این مبلغ به ۳۳٫۶۰۰٫۰۰۰ تومان خواهد رسید؛ یعنی عدم نصب دستگاه حضور و غیاب، در مجموعه تان حداقل این مقدار ضرر به شرکتتان وارد می کند. اگر دستگاه حضور و غیاب با کیفیت خریداری کنید و از نظر خدمات پس از فروش و گارانتی آن اطمینان خاطر داشته باشید،علاوه بر نظم، بخاطر تاخیر و تعجیل پرسنل خود متضرر نخواهید شد.

نگران قیمت دستگاه حضور و غیاب نباشید

با توضیحاتی که دادیم خیلی صریح و واضح خدمتتان عرض می کنیم . که دستگاه حضور و غیاب به مرور هزینه خود را تامین خواهد کرد. این مجموعه بعنوان نمایندگی دستگاه حضور و غیاب سوپریما ، دستگاه حضور و غیاب ایرانی توسان ، دستگاه تایم و به شما مشتری گرامی تاکید می کند که کیفیت دستگاه، گارانتی و خدمات و نصب بر قیمت دستگاه ساعت زنی ، مقدم است. و تحقیق بر روی قیمت مرحله اخر باید انجام پذیرد.
ترددبان / نمایندگی دستگاه حضور و غیاب سوپریما

نمایندگی دستگاه حضور و غیاب سوپریما

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید