مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره عنبیه

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

عنبیه بهترین دستگاه حضورو غیاب تشخیص چهرهساختار دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره عنبیهتفاوت احراز هویت تشخیص عنبیه با دستگاه حضو ر و غیاب اثر انگشتمزیت خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره عنبیهمعایب خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره عنبیه
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

بی شک ساختار دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره عنبیه نوین ترین تکنولوژی از لحاظ احراز هویت افراد هنگام عبور و مرور و یا حضور و غیاب به شمار می آید. دستگاه کنترل تردد عنبیه اگرچه قیمتی بالاتر از دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت و یا کارتی دارد، ولی درصد خطای آن بسیار کمتر است و در واقع به حذف تقلب می پردازد. دستگاه حضور و غیاب عنبیه نیز از زیرمجموعه دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره است که در اینجا به شگفتی این دستگاه اشاره خواهیم کرد.

عنبیه بهترین دستگاه حضورو غیاب تشخیص چهره

دستگاه ساعت زنی عنبیه یکی از دقیق ترین دستگاه های حضور و غیاب است که خطا را به کل از این دستگاه ها زدوده است. درواقع این دستگاه به تشخیص عنبیه می پردازد و می تواند خیلی راحت مانع تقلب شود.
برای بسیاری از کاربران سئوال پیش می آید که چگونه کنترل تردد و حضور و غیاب از این طریق صورت می گیرد و یا اینکه ساختار دستگاه حضور وغیاب عنبیه به چه شکل است. در ادامه به سئوال آنان پاسخ می دهیم.

ساختار دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره عنبیه

در سال ۱۹۸۰ ۲ دکتر چشم پزشک، با تحقیقاتی که انجام دادند، به نکته ای جالب پی بردند، و آن تفاوت بافت قرنیه چشمان افراد بود. آنها متوجه شدند قرنیه هر چشم بافتی متفاوت دارد و مهمتر اینکه دو چشم یک فرد هم بافتهایش با هم فرق می کند.
این موضوع مخترعین و جامعه جهانی را بر این داشت تا به احراز هویت از طریق قرنیه و عنبیه روی آورند. و دستگاه های مختلفی در این زمینه اختراع کردند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 5e159c26-6fb1-4ffa-aab1-23ac377e5328-300x217.jpg است

تفاوت احراز هویت تشخیص عنبیه با دستگاه حضو ر و غیاب اثر انگشت

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره عنبیه می تواند خیلی راحت بدون هیچ تماسی هویت واقعی یک فرد را تشخیص دهد.ولی در دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت، تماس انگشت با سنسور الزامیست. و برخی از سنسورهای دستگاه های حضور و غیاب، تکنولوژی (RFID) را ندارند. (تکنولوژی RFID می تواند اثر انگشت مصنوعی و تقلبی را تشخیص دهد.)
تماس با سنسور اثر انگشت توسط کاربران و پرسنل موجب می گردد تا پروتکل های بهداشتی اجرا نگردد و احتمال انتقال ویروس را میسر می سازد.از طرفی احتمال ساییده شدن و از بین رفتن اثرانگشت نیروی کار وجود دارد. ولی عنبیه و قرنیه چنین عیبی را دچار نمی شود.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

مزیت خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره عنبیه

سرعت تشخیص دستگاه عنبیه؛ ممانعت از تقلب و پرکاربرد بودن این دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره از مزیت های خرید آن است.
با خرید دستگاه حضور و غیاب عنبیه، کنترل راحت تر می شود. در بسیاری از کشورها این دستگاه در فرودگاه ها و گمرک مرزی نصب شده است و به جای گذرنامه، پاسبورت، و همچنین کارت شناسایی فرد استفاده می شود.
پیش از این برای احراز هویت علاوه بر کارت شناسایی از اسکنر اثر انگشت هم استفاده می نمودند.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

معایب خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره عنبیه

نکته قابل تامل قیمت دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره عنبیه است. قیمت این دستگاه کمی بالاست. اگر چه در مقاله های قبلی تاکید داشتیم بعد از ایجاد نظم در مجموعه شما، دستگاه حضور و غیاب به سوددهی مجموعه تان کمک می کند، ولی وظیفه داریم تا شما را از قیمت بالای این دستگاه با خبر سازیم.
در بدواختراع دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره عنبیه، ۲ ایراد بزرگ در این دستگاه ها وجود داشت که امروزه به کل از بین رفته است. و عدم تشخیص تفاوت چهره واقعی از عکس و خطا در تشخیص افراد از یکدیگر بود.
ولی امروزه تنها یک مشکل دردستگاه های عنبیه وجود دارد و آن عدم توانایی تشخیص افراد در نور شدید است. که تحقیقات و نتایج قابل قبولی برای رفع این مشکل بدست آمده است.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید