مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه حضور و غیاب در بوشهر با پشتیبانی قوی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

شرجی بودن چه تاثیری در خرید دستگاه حضور و غیاب در بوشهر می گذارد؟مقاومت رطوبت استاندارد در دستگاه ساعت زنی دربوشهرمقاومت دمایی  دستگاه ساعت زنی در بوشهرنور خورشید در ساعت حضور و غیابسرعت تایید پرسنل در دستگاه ساعتUBio-X Pro 2
دستگاه حضور و غیاب در بوشهر

برای اسکله ها، بنادر و مجموعا بمنظور خرید دستگاه حضور و غیاب در بوشهر و عسلویه باید سیستمی متناسب با آن منطقه را انتخاب نمایید . خصوصیان ویژه آب و هوایی هم در انتخاب آن مفید است.

شرجی بودن چه تاثیری در خرید دستگاه حضور و غیاب در بوشهر می گذارد؟

حال که به خوبی می توانیم بوشهر و بنادر آن را از نظر سرویس دهی مستمر و با کیفیت پوشش دهیم شما رابا لازمه های یک سیستم ساعت زنی مطابق آن جو  آشنا می کنیم.

شرجی بودن آب و هوا تاثیر مستقیم در دستگاه حضور و غیاب می گذارد. حتی اگر دستگاه حضور و غیاب در فضایی مسقف (که حتی از طریق سیستم های تهویه(کولر گازی) فضا را مساعد کرده اید)، بخواهید قرار دهید، باز باید دستگاه در مقابل رطوبت مقاومت استاندارد داشته باشد.

مقاومت رطوبت استاندارد در دستگاه ساعت زنی دربوشهر

بهتر است دستگاه حضور و غیاب بوشهر در برابر رطوبت نسبی ۸۰ درصد مقاوم باشند از نمونه های آن می توان از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره UBio-X Pro 2 که ساخت شرکت virdi  کره جنوبی است  نام برد.

دستگاه حضور و غیاب در  بوشهر

مقاومت دمایی  دستگاه ساعت زنی در بوشهر

با توجه به دمای بالای این شهر پیشنهاد ما UBio-X Pro 2 یا مشابه آن است چراکه امکان دمای کاری(سلسیوس) در ۶۰ ~ ۲۰- میسر است که با این توضیحات دریافتیم Pro2 می تواند، در مناطق سردسیر ایران نیز کاربردی باشد. ip دستگاه هم در این مناطق به دلیل اینکه ممکن است حتی در مجاورت هوای آزاد یا محیط شغلی قرار بگیرد باید استاندارد لارم خود را  داشته باشد که در X Pro معادل استاندارد ۶۵ است که در این اقلیم مفید است.

نور خورشید در ساعت حضور و غیاب

سیستم ساعت زنی در شهرهای جنوبی به دلیل شدت نورآفتاب، ممکن است خوب عمل نکند. پس  دستگاه مناسبی را نیازمند خواهد بود.دستگاه تشخیص چهره  UBio-X Pro 2 دارای ۲ دوربین با کیفیت بسیار بالا است که به موجب آن چهره در درخشان ترین حالت حتی تا (۲۵٫۰۰۰ Lux) هم توانایی تایید صورت را دارد.

سرعت تایید پرسنل در دستگاه ساعتUBio-X Pro 2

این آیتم را عامدانه مطرح کرده ایم تا به توانمندی های این دستگاه برند ویردی بیشتر اشاره کنیم.چراکه اغلب استفاده این دستگاه در مناطقی چون عسلویه و پارس چنوبی است که دارای پرسنل خیلی زیادی می باشند، کاربرد دارد. در این قبیل شغل ها در اول کار و یا اتمام تایم کاری پرسنل درصدد ثبت اعلام ورود و خروج می پردازند که اگه دستگاه کند عمل کند صف طولانیی را شاهد خواهیم بود.
رم ۴ گیگی، امکان تایید چهره از ۳ متر سرعت تطبیق در هر ۲۰هزار چهره کمتر از یک ثانیه در دستگاه ساعت زنی UBio-X Pro 2 از قابلیت های آن است.  امکان اتصال به ماژول تب سنج و گیت کنترل ورود و خروج هم به کم نظیر بودن آن افزوده است.

دستگاه حضور و غیاب در  بوشهر

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید