مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید دستگاه حضور و غیاب کارگاه به قیمت مناسب

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

نکاتی مهم برای خرید دستگاه حضور و غیاب کارگاهتفاوت عملکرد کارگاه ها در خرید دستگاه حضور و غیاب کارگاه موثر استقیمت دستگاه حضور و غیاب کارگاهیپیشنهاد دستگاه حضو و غیاب برای کارگاه
خرید دستگاه حضور و غیاب کارگاه

برای خرید دستگاه حضور و غیاب کارگاه چند نکته مهم باید بدانید تا در حین کار با مشکل مواجه نشوید دراینجا علاوه بر معرفی دستگاه حضور و غیاب برای کارگاه مشخصات یک دستگاه مناسب را منتشر می کنیم.
برای کارگاه هم میتوانید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره خریداری کنید و یا به خرید دستگاه حضور و غیاب با چند کاربری اقدام نمایید. تا در مواقع مختلف به ایجاد وقفه در سیستم حضور و غیاب منجر نشود.

نکاتی مهم برای خرید دستگاه حضور و غیاب کارگاه

وقتی نام دستگاه حضور و غیاب کارگاه به گوش مشتریان می خورد گمان می کنند که لزوما دستگاهی با بدنه قوی و صفحه نمایشی متفاوت با شرکت ها را بایداستفاده کنند اینطور نیست که برای خرید دستگاه حضور و غیاب کارگاه تنها از یک نوع دستگاه استفاده کنید.
کارگاه ها متفاوت هستند طبیعتا دستگاه حضور و غیاب کارگاه خیاطی با دستگاه حضور و غیاب در کارگاه تولید بتن های پیش ساخته متفاوت است. مثلا عدد ip کارگاه خیاطی پایین تر از این عدد نسبت به یک کارگاه بتن است.

خرید دستگاه حضور و غیاب کارگاه

تفاوت عملکرد کارگاه ها در خرید دستگاه حضور و غیاب کارگاه موثر است

شاید برای کارگاهی که می خواهید دستگاه حضور و غیاب خریداری کنید مشاغل به گونه ای است که نیاز به بدنه دستگاه مستحکم باشد و یا بدلیل استفاده از ابزارهای کارگاهی نظیر سمباده های صنعتی اثر انگشت پرسنل از بین میرود. اینها همه در نوع خرید دستگاه حضور و غیاب کارگاه تاثیر می گذارند.

قیمت دستگاه حضور و غیاب کارگاهی

قیمت دستگاه حضور غیاب کارگاه یا دیگر دستگاه ها طبیعتا متفاوت است مخصوصا بدلیل نوسانات دلار و ارز سخت ترین کار ممکن برای درج آن در سایت است.
فلذا می توانید، با یک تماس از شماره بروز آن مطلع شوید. تنوع خرید دستگاه حضور و غیاب کارگاه در مجموعه ترددبان بگونه ای است که با کارشناسی، بهترین و مناسب ترین دستگاه را به شما معرفی خواهیم نمود.

پیشنهاد دستگاه حضو و غیاب برای کارگاه

برای دستگاه حضور و غیاب برای کارگاه هایی که در معرض رطوبت و گردو خاک است(مانند کارگاه نجاری، سفال گری، گچ و…) پیشنهاد می شود از دستگاهی با آی پی (ip) بالا استفاده شود بطور مثال دستگاه bio lit n2 یک دستگاه کره ای با مقاومت مناسب در برابر گرد و خاک با ip67 است. بدنه این دستگاه هم به تنهایی بالاست.
البته این دستگاه حضور و غیاب یک پیشنهاد است و شما می توانیداز دیگر دستگاه های مشابه هم استفاده کنید. که بعد از تماس می توانید از آن مطلع گردید.
برای کارگاه هایی مانند خیاطی لزوما نیازی به دستگاه با ip بالا نیست ولی شاید خیاطی در مکان خاصی است که غبار ریز ناشی از الیاف در فضا منتشر می گردد.در این صورت یشنهاد های مختلفی را به شما می دهیم .
ولی در غیر اینصورت میتوانید یک دستگاه حضور و غیاب ، تشخیص چهره، اثر انگشت و… را خریداری کنید.
برای راهنمایی بیشتر حتما با ما تماس بگیرید.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید