مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه حضور و غیاب ایرانی از تولید کننده بخرید

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

چرا دستگاه حضور و غیاب ایرانی مورد استقبال مدیران قرار گرفته استاهداف مختلف استفاده از دستگاه حضور و غیاب در سازمان هابهترین دستگاه حضور غیاب متناسب با محل کار را چگونه انتخاب کنیم
دستگاه حضور و غیاب ایرانی

ترددبان، دستگاه حضور و غیاب ایرانی و با کیفیت را به عنوان تولید کننده به مشتریان خود ارایه می دهد. برای اطلاع از قیمت دستگاه ها با ما تماس بگیرید.

چرا دستگاه حضور و غیاب ایرانی مورد استقبال مدیران قرار گرفته است

امروزه سیستم های ساعت زنی برای ایجاد نظم و هماهنگی در اکثر مجموعه ها مورد استقبال قرار گرفته است. دلیل استقبال مدیران از این سیستم ها بیشتر به خاطر زیر نظر گرفتن کارکرد پرسنل خود، و همچنین استفاده حداکثری از قابلیت های انسانی و مالی سازمان یا مجموعه خود است. استفاده از این دستگاه ها بهترین راه برای ثبت ورود و خروج کارکنان، وضعیت مرخصی و محاسبه حقوق می باشد. دستگاه حضور و غیاب ایرانی به علت کیفیت خوب و قیمت مناسب مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است.

دستگاه حضور و غیاب ایرانی

اهداف مختلف استفاده از دستگاه حضور و غیاب در سازمان ها

از دستگاه های حضور و غیاب می توان برای اهداف گوناگون استفاده کرد. مثلا یک مدیر فقط و فقط قصد دارد که ساعت ورود و خروج کارکنانش را ثبت کرده تا بتواند بحث حقوقی و مالی پرسنل را مدیریت کند. گاهی اوقات مدیران علاوه بر ثبت حضور و غیاب پرسنل، علاقه دارند تا از دستگاه برای مدیریت درب ها و یا گیت کنترل تردد استفاده کنند. که با ورود پرسنل، درب محل کار و یا گیت باز شده و همزمان ساعت حضور پرسنل هم ثبت شود. در بعضی موارد مدیران نیاز دارند که برای افراد مشخصی ساعات مشخصی را برای حضور تعیین کنند. مثلا برای یک شخص در نظر بگیرند که روزهای خاصی از هفته و در ساعات خاصی در مجموعه حضور داشته باشد و فقط در همان زمان درب ورودی برای آن شخص باز می شود. با استفاده از سیستم اکسس کنترل می توان این محدودیت را ایجاد کرد.

دستگاه حضور و غیاب ایرانی

بهترین دستگاه حضور غیاب متناسب با محل کار را چگونه انتخاب کنیم

انتخاب دستگاه مناسب، به مواردی چون شرایط محیط کار، نوع شغل و هدف شما از خرید دستگاه بستگی دارد. به عنوان مثال در فضاهایی مانند مراکز درمانی و آزمایشگاه ها به منظور رعایت بهداشت، بهتر است به جای دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی از دستگاه تشخیص چهره استفاده کرد. یا مثلا در کارخانه ها و کارگاه ها به علت از بین رفتن اثر انگشت پرسنل، تشخیص چهره مناسب است. اگر قیمت و کیفیت دستگاه برای شما اهمیت دارد و هدف شما فقط ثبت حضور و غیاب است، می توانید از دستگاه حضور و غیاب ایرانی کارتی و اثر انگشتی استفاده کنید. دما و رطوبت و گرد و غبار در محیط کاری، نیز بر انتخاب نوع دستگاه موثر است.

دستگاه حضور و غیاب ایرانی

مجموعه ترددبان برای ارایه مشاوره ۲۴ ساعته در خدمت شماست. می توانید برای ارتباط با ما و اطلاع از قیمت ها، با شماره درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید