مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت های اکسس کنترل را بهتر بشناسیم

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

معرفی 2 شرکت کره ای  بعنوان بهترین شرکت های اکسس کنترلچه قابلیتهایی در اکسس کنترل سوپریما ی کره جنوبی وجود دارد؟آشنایی با دستگاه کنترل تردد  چینیتردد از طریق کد، کارت چهره و یا اثر انگشت
شرکت های اکسس کنترل

مرکز فروش اکسس کنترل در ایران.  در جهان شرکتهای اکسس کنترل و تولید کنندگان آن وجود دارند که قطب تولید آن کشورهای آسیای شرقی هستند. و مجموعه ما بعنوان نمایندگی برخی از آنان در این است.

معرفی ۲ شرکت کره ای  بعنوان بهترین شرکت های اکسس کنترل

بهترین شرکت های اکسس کنترل ۲شرکت و کره جنوبی سوپریما و ویردی رقیب دیرینه هم در تولید اکسس کنترل هستند که  کیفیت هر ۲ زبان زد عام و خاص گردیده است. خرید این سیستم ها یک بار برای همیشه است و اگر چه قیمتشان ۴ برابر قیمت اکسس کنترل چینی است ولی پروژه هایی هستند  که  برندهای چینی را اگر در ان استفاده کنیم، شکست پذیر هستند و دوباره ناچار به هزینه می باشید.

شرکت های اکسس کنترل

چه قابلیتهایی در اکسس کنترل سوپریما ی کره جنوبی وجود دارد؟

مقاومت بدنه بخاطر متریال بکار رفته در آن، مقاومت در برابر جامدات ریر(مانند گرد و خاک) و همچنین مقاومت خیلی بالا در مقابل رطوبت  قابلیتهای ظاهری این دستگاه است.از مشخصات سخت افزاری این دستگاه ها  سنسورهای قوی آن می باشد که ریدرهای کارتی سرعت بسیار بالا و حافظه زیادی دارند همچنین  ذخیر چهره و اثر انگشت بر مبنای الگوریتم پردازش تصویر  است تا  کسی در اقدامی غیر عرف و غیر قانونی، عکس چهره و اثر انگشت فرد را در بجای چهره واقعی معرفی نکند.

جلوگیری لحظه ای و اشراف کامل یه همه دربها از طریق موبایل یا کامپیوتر و اینکه چه فردی چه زمانی می تواند وارد فضایی حساس شود، از خصوصیان دستگاه های شرکت کره ای محسوب می شود.

آشنایی با دستگاه کنترل تردد  چینی

ما در اینجا به جای واژه اکسس کنترل از  واژه کنترل تردد استفاده کردیم  و می توانیم از درب باز کن هم استفاده نماییم چرا که این دستگاه ها یا دریافت اطلاعات بیومتریک و یا کد  کارتی  که در اختیار فرد قرار گرفته است به قفل برقی دربها دستور باز شدن می دهند و مانند سوپریما به دوربین ها یا اعلان حریق ارتباط ندارد یا برنامه ریزی جهت ورود و خروج افراد در پیک های مختلف  را نمی توان با آن انجام داد.

شرکت های اکسس کنترل

تردد از طریق کد، کارت چهره و یا اثر انگشت

مشتریان نمی دانند چه ریدر با چه برندی بخرند و از همه مهمتر چه قابلیتهایی داشته باشد که بتوانند تردد بهتری در شرکت صورت گیرد.
ما با اشاره و مختصر مقایسه ای که در اینجا کردیم  انتظار داریم در تشخیص خرید اکسس کنترل کره ای و چینی خودتان تصمیم بگیرید و بعبارتی شرکت های اکسس کنترل را شناخته باشید.
اما آنچه در بین شرکتهای چینی و کره ای مشترک هستند،  کاربرد تشخیص چهره ، اثر انگشت ، کد و کارت است که باید بگوییم   مشاغل به دلیل تنوع زیاد  (معدن، تراشکار، درمانی، کارمندی، نظامی و…) هر کدام باید به تجلیل  و بررسیخود پرداخت تا بتوان  ارائه راهکار مود مثلا یک نظامی  در یک مکان نیاز به استفاده تشخیص چهره دارد. در ساختمانی دیگر همان فرد لزوما باید از طریق کارت ورودو خروج ثبت کند یا… برای همین موضوع  و راهنمایی  توسط کارشناسان ما ، تماس بگیرید.

 

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید