مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قفل اکسس کنترل اثرانگشتی و تشخیص چهره برای محل های پرتردد

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

یک نکته مهم در مورد قفل اکسس کنترل اثر انگشتیپیشنهاد خرید اکسس کنترل supremaچرا اکسس کنترل اثر انگشتی سوپریما از دیگر برندها بهتر است؟آشنایی با چند مدل اکسس کنترل اثر انگشتی سوپریما آشنایی با دستگاه bio lite n2 سوپریمامعرفی یک اکسس کنترل تشخیص چهره سوپریمابا امکانات دیگر FaceStation F2 آشنا شوید
قفل اکسس کنترل اثرانگشتی
بی شک خرید قفل اکسس کنترل اثر انگشتی برای محل هایی که رفت و آمد زیاد است هر دستگاهی جوابگو نیست که ما می خواهیم خرید شما را در این زمینه هدفمند کنیم تا به تهیه درب باز کن بیهوده نپردازید.

یک نکته مهم در مورد قفل اکسس کنترل اثر انگشتی

بهتر است از این به بعد در واژه قفل اکسس کنترل اثر انگشتی، کلمه قفل را حذف کنیم چرا که آنچه در ذهن شما مشتریان است، ریدر اثر انگشتی یا *اکسس کنترل اثر انگشتی می باشد. و این ریدر های انگشتی کارتی رمز و چهره به قفل های الکتریکی دستور می دهند.

پیشنهاد خرید اکسس کنترل suprema

از مرغوب ترین و با کیفیت ترین اکسس کنترل ها که گشایش دربها را به نحوی احسنت انجام می دهد، تولید یک کشور کره جنوبی با عنوان سوپریما است که بعنوان نمایندگی سوپریما همه خدمات پس از فروش، گارانتی و… که از دغدغه های مشتریان است را انجام می دهیم. ما با فروش اکسس کنترل سوپریما امنیت تردد را برای شما به ارمغان می آوریم. امنیت سازی در ریدر و درب باز کن های سوپریما با بهترین کیفیت ممکن انجام می پذیرد.

چرا اکسس کنترل اثر انگشتی سوپریما از دیگر برندها بهتر است؟

در سنسورهای اثر انگشتی تولید شده توسط سوپریما، هوش مصنوعی در تشخیص بافتهای حقیقی و غیر حقیقی دخیل هستند. علاوه بر این تشخیص اگر اثر انگشت کارگران که به دلیل کار سخت زبر یا سایید می شود هم توسط این سنسورها قابل خواندن هستند. ولی درصد ساییدگی اثر انگشتان مهم هستند. که این نیاز به تست پیش از خرید اکسس کنترل می باشد. ما این ۲ پیشنهاد را میدهیم : یا تست انجام گیرد یا در مجموعه های بزرگ یک نمونه بعنوان پایلوت خریداری شود.

آشنایی با چند مدل اکسس کنترل اثر انگشتی سوپریما

معمولا مدل هایی که شرکت سوپریما برای دستگاههای خود جهت تردد تولید می کند، ترکیبی است مثلا ۲یا ۳حالت احراز هویت می کنند. بطور مثال دستگاه bio entry n2 امکان شناسایی غیر بیومتریکی(کد و کارت) و همچنین بیومتریکی که اثر انگشتی است را دارد. در واقع بهترین دستگاه اکسس کنترل باید اینگونه باشد. یعنی شناسایی ها را از طریق چند حالت انجام دهد. و همه پرسنل با این چند حالت از قبل ثبت اولیه شده باشند.

 آشنایی با دستگاه bio lite n2 سوپریما

همانگونه که ابتدا گفتیم این دستگاه داری سنسور اثر انگشت ، کد و کارت است. ip دستگاه عدد ۶۷ است و بیانگر مقاومت خیلی بالا در برابر رطوبت و گرد و خاک‌است. این دستگاه هم می تواند اکسس کنترل و حضور غیاب هوشمند باشد ۱۰.۰۰۰ اثر انگشت.کد و کارت را ذخیره می کند و برای هر نفر به صورت مجزا ۱۰ ذخیره اثر انگشت دارد خروجی های lan و رله و TCP/IP Wiegand آن را پر کاربرد تر کرده است.
قفل اکسس کنترل اثرانگشتی
پردازنده قوی  ۲/۱ گیگاهرتزی هم کاربرد دستگاه کره ای ما را بیشتر کرده . عملکرد عادی دستگاه در دمای زیر ۲۰ درجه تا ۵۰+ درجه هم شگفت آور است چرا که اگر گیت پیست اسکی رابخواهیدمجهز به ریدر کنید این دستگاه مناسب است که البته قابلیت nfc که در آن وجود دارد برای ثبت ورود از طریق موبایل را میسر کرده است. قیمت اکسس کنترل اثر انگشتی ما در اینجا فقط به یک دستگاه از برند سوپریما پرداختیم که اکثر آنها در قابلیت اثر انگشت به همین اندازه مفیدند. وقیمتهای متفاوت آنان که در کشور ما بر مبنای دلار اعلام می شود در قیاس قابلیتهای آن تفاوت دارد ولی مشتریان در نگاه اول و بدون بررسی گمان می کنند قیمت اکسس کنترل یک دستگاه چینی مناسب تر است. در حالی که شما دستگاه چینی را باید برای ۳-۴ سال خریداری کنید . اما برای دستگاه سوپریما مدت زمانی را نمی توانیم اعلام کنیم چرا که بیش از ۱۰یا ۱۲سال خیلی عادی عملکرد مناسب دارند.

معرفی یک اکسس کنترل تشخیص چهره سوپریما

دستگاه اکسس کنترلFaceStation F2 یکی از بهترین دستگاه های حال حاضر دنیا محسوب میشود که در سال ۲۰۲۰ بعنوان مرغوب ترین و پرفروش ترین اکسس کنترل جهان شناخته شد. اما این دستگاه چه قابلیتی دارد که با وجود اینکه قیمت به ظاهر گرانی دارد، اما پالایشگاه های نفتی و مکان های صنعتی از آن دل نمی کنند؟ ماژول حرارتی که دستگاه دارد و در واقع تب سنج است، منحصر به فرد می باشد، چراکه می تواند از فاصله تعیین کند که چه پرسنل یا نیروی کاری تب دارد. و در گزارش شخص ثبت می گردد. نکته مهمتر اینکه اگر ماسک هم بر چهره فرد باشد باز قدرت تشخیص به صورت هوشمندانه را دارد. در حالی که برخی از دستگاه های اکسس کنترل چینی تشخیصشان با ماسک نشان از ضعف می باشد.
قفل اکسس کنترل اثرانگشتی

با امکانات دیگر FaceStation F2 آشنا شوید

  • امکان تشخیص از طریق کد کارت اثر انگشت چهره و کف دست
  • دارای صفحه نمایش رنگی ۷ اینچی
  •   ذخیره ۱۰۰٫۰۰۰ اثر انگشت،
  • امکان ذخیره ۵۰٫۰۰۰ چهره
  • ذخیره  ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تردد
  • دسترسی با موبایل (Mobile ID) مبتنی بر NFC و BLE و Access-on-Card
  • خروجی lan و رله و TCP/IP Wiegand
هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید