مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اکسس کنترل اصفهان از کدام شرکت بخریم

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

بهترین اکسس کنترل اصفهاناکسس کنترل در فضای بازاکسس کنترل سوپریما  مناسبترین برند برای مدیریت دسترسی دربهااکسس کنترل آپارتمان و برجاکسس کنترل تشحیص چهره ، اثر انگشت، کد یا کارت کجا استفاده کنیم؟
اکسس کنترل اصفهان

اکسس کنترل اصفهان با برند کره جنوبی را می توانید از نمایندگی معتبر این شهر خریداری کنید دفتر مرکزی تهران و شعبه اصفهان

 

بهترین اکسس کنترل اصفهان

اکسس کنترل اصفهان، با برندهای مختلف ایرانی، چینی، کره جنوبی  به فروش می رسد ولی نوع شغل یا کاربرد  در انتخاب آن مهم است شما می خواهید  بعنوان اکسس کنترل آسانسور در یک مجتمع مسکونی استفاده کنید؟ یا برنامه دارید برای پالایشگاه ، پتروشیمی یا مشاغل کوچکتر از آن استفاده نمایید. کارگران نمی توانند از اثر انگشت یا کارت استفاده نمایند؟ همه اینها سلوشن ها و راهکار هایی می خواهد که در ادامه به آن می پردازیم.

 

اکسس کنترل در فضای باز

مشاغلی هستند که ناچارند برای هر فیلتر  مانند گیت ورود و خروج یا درب الکترونیکی، که در فضای باز است از ریدر حرفه ایی استفاده کنند. پس شدت  نور آفتاب(لوکس)، گرمای آن رطوبت و گرد و خاک و یا تاریکی را باید در نظر گرفت که نور خورشید بیشتر برای دستگاه اکسس کنترل تشخیص چهره  در نظر گرفته می شود. ضربات ناگهانی هم در اکسس کنترل های فضای باز و فضای صنعتی  باید مد نظر قرار داد.  پس هنگام خرید اکسس کنترل   برای این اماکن به  ip  و  ik آن دقت نمایید معمولا در فضای باز ip  که  گرد و خاک  (جامدات) و مایعات(رطوبت) است،  عدد ۶۷ وik که مقاومت در برابر ضربه است، عدد  ۰۶ مناسب هستند. هر چه عدد به ۱۰ نزدیکتر باشد، مقاومت بالاتر می رود .

اکسس کنترل سوپریما  مناسبترین برند برای مدیریت دسترسی دربها

گاهی درب از فلز است گاهی چوب و گاهی شیشه ای اینها لازمه اش قرار دادن قفل   جهت فرمان گرفتن از اکسس کنترل است که باید لزوما قفل الکترونیکی باشد. در اکسس  کنترل سوپریما  خروجی های دیگری هم وجود دارد که به اعلان حریق و  اینترنت هم متصل می گردد که برای ما تنوع عملکرد آن را  تفهیم می کند یعنی با اتصال به شبکه یا اینترنت مدیریت از راه دور ، زون بندی ها، مسدود سازی ها،گشایش یکباره درب ها انجام می پذیرد، یا به صدا در آمدنصدای آژِیر به یک باره همه دربها به نشام زمان اضطرار، باز می شود تا این موانع خطر ساز نباشند.

اکسس کنترل اصفهان

اکسس کنترل آپارتمان و برج

حال که به مصرف صنعتی پرداختیم می توانیم به کاربرد اکسس کنترل اصفهان در مجتمع های مسکونی هم اشاره نماییم .
مکانی که معمولا بیشتر از هر جای دیگر سرقت صورت می پذیرد. حتی بیشتر از مجتمع های تجاری. مخصوصا در زمانه فعلی که جمعیت در برجها  زیاد شده است .
اکسس کنترل برای این محل ها برای آسانسورها، پله های فرار  (که در زمان خطر مثل زلزله یا حریق اتوماتیک باز می شود) ورودی هر طبقه مجزا یا ورودی  اتاق آسانسورها، با قرار گرفتن  دستگاه اکسس کنترل سوپریما مدیریت  با موبایل و… خیلی راحت انجام می گیرد.

اکسس کنترل تشحیص چهره ، اثر انگشت، کد یا کارت کجا استفاده کنیم؟

قابلیتهایی که در  تشخیص چهره اکسس کنترل برند سوپریما  وجود دارد،  این است که در نور مطلق خورشید هم می تواند عمل کرد عادی خود را انجام دهد و همچنین در تاریکی . پس خیلی کار مشاغل صنعتی راحت می شود . مخصوصا کارگرانی که نمی توانند دائم دستکش ها را از دست خود در آورند

برای مشاغلی که صرف بودجه مهم است و پرسنل و مهندسین می خواهند از دربها رفت و آمد کنند. چون اثر انگشتشان حفظ شده و ساییده نشده است(برعکس برخی مشاغل که با ذست تماس دارند) از ریدر اثر انگشتی می توان استفاده نمود.
برای مشاغل حساس امنیتی که چهره و کارت به هیچ وجه نباید در دستگاه ذخیره شود یا ارباب رجوع هم استفاده از کارت یا QR  مناسب است.

برای خرید اکسس کنترل اصفهان و حومه آن از ما مشاوره  بیشتر بگیرید.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید