مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش دستگاه حضور غیاب تهران و عرضه به کل کشور

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

ترددبان مرکز فروش دستگاه حضور غیاب تهرانآیا خرید دستگاه حضور و غیاب دسته دوم توجیه اقتصادی دارد؟ بهترین دستگاه  ساعت زنی برای  اتصال به گیت کنترل تردد
فروش دستگاه حضور غیاب تهران

تنوع فروش دستگاه حضور غیاب تهران  و شهر های کشور بخصوص مراکز استانها میتواند خدمات با ارزشی را به مشتریان بدهد. اگر دستگاه حضر و غیاب در شرکت خود ندارید می توانید هم اکنون آن را با نرم افزار تحت وب یا تحت ویندوز  تجهیز نمایید.

ترددبان مرکز فروش دستگاه حضور غیاب تهران

دستگاه ساعت زنی  در مدل های مختلف تولید می شود.   هنگام خرید دستگاه، بایدبه کارشناسان و مشاورین مجموعه ترددبان اطلاعات کافی بدهید. نوع حرفه، تعداد نیروی کار ، میزان بودجه ای که قرار است بابت دستگاه هزینه شود، سئوال هایی است که متاسفانه برخی  از بازگو کردن آن  یا اطلاعات دقیقش خودداری می کنند. که متاسفانه بعد از خریداری خودشان را به دردسر هایی مانند تعویض یا عودت دستگاه  دچار می سازد.
بطور مثال شاید شغل شما به گونه ای باشد که اطلاعات بجای اینکه در دستگاه ساعت زنی ذخیره شود، اجبار به ذخیره در سرور مرکزی مجموعه شما باشد. اگر شما شغل خود را معرفی  نکنید و خودتان به این موضوع اشاره نکنید شاید  سیستمی معرفی شود که امکان تخلیه و انتقال مستقیم اطلاعات به سرور  را نداشته نباشد

پس در این صورت دستگاه با کیفیت اول مشاوره و اطلاعات دقیق مربوط به خود را می طلبد که شاید نیاز باشد بازدید میدانی هم صورت بگیرد.

فروش دستگاه حضور غیاب تهران

آیا خرید دستگاه حضور و غیاب دسته دوم توجیه اقتصادی دارد؟

معمولا دستگاه های حضور و غیاب گارانتی خود و عمر خود را دارد. البته اگر چه این دستگاه ها در این شرکت ما گلچینی از بهترین ها را عرضه می کند، ولی بالاخره  برای خریددستگاه ساعت زنی دسته دوم  از پیشینه آن مطلع نیستیم. نمی دانیم نوسان برق  و عدم محافظ به دستگاه شوک وارد نکرده و آن را آماده تخریه کرده یا خیر.
نمی دانیم چند کاربر با آن استفداه کرده اند و ضربه  یا رطوبت وارد دستگاه شده است یا خیر.
این موارد را اگرچه کارشناسان هم می توانند تشخیص دهند. ولی در کل خرید دستگاه حضور و غیاب دسته دوم پیشنهاد نمی شود. شما دستگاه را با نصف قیمت می خرید و اگراحیانا  آسیبی ببیند، ممکن است  مجموع هزینه های پرداخت شده شما با یک دستگاه حضور و غیاب فابریک و نو برابری کند.

فروش دستگاه حضور غیاب تهران

 بهترین دستگاه  ساعت زنی برای  اتصال به گیت کنترل تردد

دستگاهی برای این سیستم ها پیشنهاد می شود اولا که حتما باید خروجی رله داشته باشد. حتی سیستم هایی است که برای  ۲ ورودی متوالی و رو در رو به ۲ خروجی رله تجهیز هستند (دستگاه حضور وغیاب ایرانی توسان نمونه آن است)

نوع این امکانات به حرفه شغلی همه بستگی دارد. که بهترین دستگاه حضور و غیاب با توجه به آن می تواند چهره، اثر انگشت، کد یا کارت در نظر گرفته شود. ولی سرعت بالای سنسور ها و دستور به درب یا  گیت کنترل تردد می تواند به کیفیت ورود و خروج کمک کند.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید