مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه ساعت زنی مدرسه عرضه تخصصی و مستقیم

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

دستگاه ساعت زنی مدرسه چهره باشد یا اثر انگشت؟دستگاه کنترل تردد انگشتی در مدارس چه مواقعی مناسب است؟عناصر مهم در دستگاه حضور غیاب مدرسهبا دستگاه حضور غیاب مدرسه (اثر انگشتی) مدل np261 آشنا شویم دستگاه ساعت زنی مدرسه مدل np567
دستگاه ساعت زنی مدرسه

در این پست ضمن معرفی ۲ دستگاه ساعت زنی مدرسه به شما  تمام و کمال مزایا و معایب استفاده از انواع دستگاه حضور غیاب مدرسه را بازگو می کنیم.

دستگاه ساعت زنی مدرسه چهره باشد یا اثر انگشت؟

این سئوالی است که برای مدیران همیشه مطرح است و نمی دانند کدام نوع دستگاه را خریداری کنند. اول از همه باید به آنان بگوییم که دستگاه حضور غیاب کارتی و یا کد به این دلیل پیشنهاد نمی شود که ممکن است کارت ها به هر دلیل  گم شوند یا اینکه دیده شده که کارتها جابجا می شود(ضمن احترام به تمامی دانش اموزان گرامی در معدود دانش جویان دیده شده که کارت را جابجا می کنندو فرد دیگری حاضری می زند!) در این صورت باید یک نفر هم  نیرو در کنار دستگاه باشد.

دستگاه ساعت زنی مدرسه

دستگاه کنترل تردد انگشتی در مدارس چه مواقعی مناسب است؟

دستگاه ساعت زنی انگشتی  هم به  ۲ دلیل (قرار دادن درست  انگشت در محل سنسور از سوی دانشجویان مقطع پایین و  سن پایین بودن عدم داشتن اثر انگشت و شکل گرفتن آن ) برای این رده کمتر سفارش می شود. ولی دستگاه چهره می تواند بهتر عمل کند البته در کل دانش آموزان هر سال به دلیل رشد چهره شان با تغییراتی روبرو می شود که نیاز است به صورت ترمی یا سالیاه مجدد  ثبت چهره را انجام دهند.

پس می توان گفت که دستگاه تشخیص چهره برای اکثر مقاطع و دستگاه ساعت زنی اثر انگشت برای محصلان با سن بالا تر مناسب خواهد بود.

دستگاه ساعت زنی مدرسه

عناصر مهم در دستگاه حضور غیاب مدرسه

بخش های مهم در دستگاه حضور غیاب مدرسه شامل ۲ بخش سخت افزار و نرم افزار است که:

  • سخت افزار: دستگاه حضور  غیاب و خط خدماتی (جهت ارسال پیامک)
  • نرم افزار: نرم افزار تخصصی حضور غیاب مدرسه و پنل پیامکی است

در سخت افزار باید حتما دستگاه خروجی لن  و شبکه داشته باشد که بتوان از طریق اتصال به کامپیوتر امکان ارسال اطلاعات آنلاین به کامپیوتر و ارسال پیامک به والدین، مدیران ، معلمین و … صورت گیرد.  حساسیت ارسال پیامک به گونه ای است که خطا و اشتباه نباید انجام گیرد چرا که ورود و خروج دانش آموزان و ثبت آن در دستگاه به منزله امضای ورود و خروج می باشد و اگر ثبت نگردد، دید منفی از منظر اولیاء نسبت به مدرسه خواهد داشت.

با دستگاه حضور غیاب مدرسه (اثر انگشتی) مدل np261 آشنا شویم

این دستگاه از طریق اثر انگشت، کد و کارت به شناسایی دانش آموزان می پردازد.و میس تواند در کمتر از یک ثانیه به حضور و غیاب بپردازد. باید توجه داشته باشید که ارتباط دستگاه با کامپیوتر حتما باید به صورت آنلاین باشد تا امکان ارسال SMS به افراد ذیصلاح به صورت آنی انجام پذیرد.

دستگاه ساعت زنی مدرسه دستگاه ساعت زنی مدرسه
دستگاه می تواند به درب الکترونیکی یا گیت ورود و خروج هم متصل شود تا به محض اعلام حاضری برای دانش اموز مجاز درب سریعا باز شود. در ادامه کاتالوگ این دستگاه را ملاحظه می کنید:

دستگاه ساعت زنی مدرسه

 دستگاه ساعت زنی مدرسه مدل np567

دستگاه تشخیص چهره مدل np567 هم برای  کنترل ورود و خروج دانش آموزی  قابل استفاده است.و همه قوانین مربوطه و اعلام عدم حضور و تاخیر و تعچیل ها به والدین اطلاع رسانی می شود. دستگاه  علاوه بر چهره با کد و کارت هم می تواند شناسایی دانش اموز را انجام دهد.

دستگاه ساعت زنی مدرسه دستگاه ساعت زنی مدرسه

دستگاه ساعت زنی مدرسه

 

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید