مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اسکنر اثر انگشت و کاربرد خارق العاده آن در گیت کنترل تردد

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

موارد استفاده اسکنر اثر انگشت در گیتارتباط گیری اسکنر اثر انگشت با گیتنقش اسکنر احراز هویت در اتوماسیون ارباب رجوعچند نوع اسکنر مناسب در احراز هویت ارباب رجوع
اسکنر اثر انگشت

همیشه در گیت کنترل تردد لوازم جانبی ای وجود دارد که در ارتقا عملکرد گیت، تأثیرگذار است. اسکنر اثر انگشت احراز هویت، نمونه آن است.

موارد استفاده اسکنر اثر انگشت در گیت

سیستم احراز هویت برای گیت به گونه های مختلف عمل می کند و از طریق اسکن اثر انگشت در ۲ مورد قابل استفاده است. یکی هنگام ورود و خروج افراد و نصب آن بر روی گیت عبور و مرور و دیگری در لحظه ثبت اولیه که ملاک ما از این مقاله، حالت دوم است. چرا که در مدل ابتدایی، احراز با خود دستگاه اکسس کنترل انجام می گیرد و حالت دوم با اسکنر اثر انگشت (همان اسکنری که در دفاتر اسناد رسمی و… مورد استفاده قرار میگیرد) اعمال می شود.

ارتباط گیری اسکنر اثر انگشت با گیت

این رابطه مستقیما انجام نمی شود و در اصل، اسکنر باید از طریق نرم افزار واسط که به نرم افزار ارباب رجوع شهرت دارد، با گیت مرتبط شود. و رابط این نرم افزار هم مستقیم با دستگاه ورود و خروج نیست و با دستگاه اکسس کنترل روی گیت ارتباط مستقیم دارد. پس اسکنر اثر انگشت برای احراز هویت اولیه با ۲ واسط با گیت مرتبط می شود .

نقش اسکنر احراز هویت در اتوماسیون ارباب رجوع

هنگام ورود یک فرد به یک مجموعه، که آن فرد می تواند میهمان، ارباب رجوع یا پرسنل تازه باشد، ابتدا باید وارد اتاق حراست شود، تا با معرفی و اعلام هویت خود مجوز ورود صادر شود. در این زمان اپراتور می تواند با وارد کردن مشخصات فردی وی در سامانه ارباب رجوع همه مشخصاتش از قبیل ساعت ورود و خروج، میزان زمان تقریبی حضور وی در مجموعه و سوابق رفت و آمدها به تفکیک معاونت‌ها و اتاقها و… را ملاحظه کند.اسکنر در ابتدا با این نرم افزار مرتبط می شود. و بعد ازدرج مشخصات فردی، اسکن انگشت وی که به منزله تاییدیه ورود است انجام می گیرد.

اسکنر اثر انگشت

نمونه گیری با هدف ارسال اطلاعات به سیستم کنترل تردد روی گیت یا سرور و ذخیره آن می باشد وگرنه اسکنر اثر انگشت خود حافظه ای برای ذخیره ندارد.
حال دیگر نیازی به صدور قبض یا کارت یک بار مصرف و… نیست. مراجعه کنندگان در تایمی با زدن اثرانگشت از گذرگاه عبور کرده و در زمان تقریبی که خودشان اعلام می کنند یا حراست تعیین کرده است، از آن مجموعه خارج می شوند که اگر از زمان مقرر بگذرد سنسور انگشتی گیت برای او غیر فعال شده و درب گیت به جهت خروج گشوده نخواهد شد و نگهبان می تواند پیگیری کند که دلیل تاخیر در خروج او چه بوده است.

چند نوع اسکنر مناسب در احراز هویت ارباب رجوع

در اینجا می توانیم از اسکنر تک انگشتی، اسکنر اثرنگشت مجهز به کارت ملی و یا سیستم احراز هویت با قابلیت پد امضا اشاره نمود.
اسکنر اثر انگشت bio Mini plus یک اسکنر تک انگشتی محصول سوپریمای کره جنوبی و از معمول ترین نوع اسکنر برای نرم افزار ارباب رجوع و گیت تردد است. همچنین اسکنر bio Mini combo در محل هایی که نیاز به مقایسه مشخصات بیومتریک با کارت ملی وجود دارد، استفاده می شود. چرا که این دستگاه به کارتخوان ملی مجهز است.

 اسکنر اثر انگشتاسکنر اثر انگشت

مدل دیگر اسکنر که قبل از این بدان پرداختیم اسکنر combo+300s است و می تواند علاوه بر استفاده از اثر انگشت و کارت ملی، با پد امضایی که دارد، به امضا و یا مقایسه امضای فرد با امضای ذخیره شده بپردازد. البته ۲ آپشن پد امضا و کارتخوان مستلزم تعریف این ۲ در نرم افزار ارباب رجوع است. ولی عادی ترین مدل اسکنر اثرانگشت سوپریمای کره جنوبی bio Mini plus است.

اسکنر اثر انگشت

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید