مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید دستگاه حضور و غیاب کرج از نمایندگی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

امتیاز خرید دستگاه حضور و غیاب کرجنکاتی در خرید دستگاه حضو و غیابسرعت سنسورهای بیومتریک  اصل اول در ممانعت از ازدحامتعداد دستگاه حضور و غیاب پر اهمیت در تسریع  شناسایی نیروی کارفضای نصب دستگاه و معزل فضای کم
خرید دستگاه حضور و غیاب کرج

خرید دستگاه حضور و غیاب کرج  با قیمت نازل و  استثنایی خرید مستقیم از نمایندگی  کرج یا تهران می تواند  دغدغه مندی شما را بکاهد.

امتیاز خرید دستگاه حضور و غیاب کرج

کرج از شهرهای همجوار استان تهران است و شاید به جرات بگوییم  فاصله اش تا مرکز شهر  تهران، به نسبت خیلی از محله های تهران هم کمتر است. به همین خاطر تیم ما با خدمات سریع بعد از خرید دستگاه حضور و غیاب کرج  به جلب رضایت مشتری می پردازند.
شهر کرج ممکن است به نسبت تهران کمی درجه هوای پایین تری داشته باشد. ولی  آب و هوای آن تاثیری در انتخاب دستگاه ساعت زنی ندارد. ولی باید هنگام خرید دستگاه ساعت زنی باز محیط را بسنجیم که اگه مایلیم در فضایی باز دستگاه را نصب کنیم حتما ملاحظات out door  در  کنترل تردد رادر نظر بگیریم.
این ملاحظات به جنس بدنه دستگاه و جنس سخت افزاری بستگی دارد. چرا که باید مانع نفوذ گرد و خاک و آب شود و یا در مقابل گرما و سرما مقاومت خوبی از خود نشان دهد.
ولی در کنار این موضوع حتما لازم است که  دستگاه را  به دور از سرما، گرما، بارش و یا تابش مستقسم  باران و برف و یا خورشید  نصب کنیم.

خرید دستگاه حضور و غیاب کرج

نکاتی در خرید دستگاه حضو و غیاب

ما تا به اینجای کار ترفندهایی برای تهیه مناسب ترین دستگاه اکسس کنترل را به شما یادآور شدیم و در مقاله های گذشته تاکید کردیم که نور محیط می تواند در دستگاه حضور و غیاب تاثیرگذار باشد. و یا اینکه  نوع حرفه هم می تواند  در انتخاب دستگاه نقش آفرینی کند.
گاهی ازدحام و ترافیک پرسنل در لحظه ثبت ورودو و خروج رخ می دهد که در اینجا به روشهای جلوگیری از این معزل می پردازیم:
دلایلی که در این مسئله دخیل هستند می تواند:

  • سرعت سنسورهای بیومتریک و کارتی
  • تعداد دستگاه حضور و غیاب
  • فضای نصب دستگاه

خرید دستگاه حضور و غیاب کرج

سرعت سنسورهای بیومتریک  اصل اول در ممانعت از ازدحام

در گذشته  سنسورها از نظر سیستماتیک بسیار با سرعت پایین، احراز هویت و شناسایی  را انجام می دادند. البته مدل هایی هم هستند که برای پرسنل کم(۱۰ پرسنل در یک مجموعه) می تواند جوابگو باشد و بالاتر از آن حتما باید سنسوری قوی و پر سرعت  داشته باشد.  در این مسئله پردازشگر و رم مناسب هم در کنار دستگاه اهمیت دارد.
سنسور تشخیص چهره  باید بر مبنای تصویر واقعی و بافت زنده  عملکردی مطمئن و امین داشته باشد. و این سنسور ها هوشمندانه عمل می کنند.  اثر انگشت هم به همین شکل  هوشمند است که  با تغییراتی جزئی   به شناسایی می پردازد و به   LFD  مجهز است.

خرید دستگاه حضور و غیاب کرج

خرید دستگاه حضور و غیاب کرج

تعداد دستگاه حضور و غیاب پر اهمیت در تسریع  شناسایی نیروی کار

خود شما می توانید در یک مجموعه ۳۰۰ نفره ۱ دستگاه قرار دهید و  مدت زمانی که کارمندان حاضری خود را اعلام می کنند، در یک کاغذ درج کنید.  خواهید دید که زمان  ثبت همه پرسنل به قدری زیاد است و صف طویل  خود موجب بی نظمی و حتی ورود افراد ناشناس به مجموعه شما می شود.
اگر شما چند شیفت دارید و  هیچ گاه این تعداد پرسنل با هم در یک شیفت کاری وارد نمی شوند آن وقت با حدود ۳۰۰ پرسنل می توانید یک دستگاه ساعت زنی  که بتواند بالای ۳۰۰ پرسنل را  پوشش دهد خریداری کنید. ولی در صورتیکه مجموع این نفرات در یک تایم و یا شیفت می خواهند ثبت تردد را انجام دهند لازم است که برای (حدود) هر ۷۰ نفر، یک دستگاه استفاده کنید. تا  شلوغی ها به حداکثر ممکن برسد.

خرید دستگاه حضور و غیاب کرج خرید دستگاه حضور و غیاب کرج

 

فضای نصب دستگاه و معزل فضای کم

اگر تعداد دستگاه حضور و غیاب شما مطابق پرسنل تهیه شده است و  سرعت سنسور و پرادزشگر دستگاهها مناسب است،  ولی با این وجود مکان نصب سیستم ساعت زنی در محلی باریک و پرت باشد،  نمی توانید از پس ترافیک پرسنل برآیید زیرا که هیچ چیز حریف نصب نامناسب سیستم های ورود و خروج در مکانی نامناسب نمی شود. و تنگی جا فضایی خفقان  ایجاد می کند.
لازم است دستگاه ها در فضایی باز و با فاصله های استاندارد از هم قرار گیرد و یا اینکه برای مدیریت پرسنل از گیت کنترل تردد استفاده شود.

خرید دستگاه حضور و غیاب کرج

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید