مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش وب کیوسک تامین اجتماعی با قیمت نازل و مناسب / ویدئوی آشنایی با دستگاه

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

فروش وب کیوسک تامین اجتماعی چه منفعتی دارد؟امکانات وب کیوسک برای مراکز درمانی تامین اجتماعی.کیفیت امکانات در وب کیوسک L220
فروش وب کیوسک تامین اجتماعی

فروش وب کیوسک تامین اجتماعی برای مراکز درمان و داروخانه های این سازمان در سطح کشور آغاز گردید. این وب کیوسک بارها در سازمانهای تامین اجتماعی مورد استفاده واقع شده است.

فروش وب کیوسک تامین اجتماعی چه منفعتی دارد؟

استفاده از وب کیوسک در بیمارستان ها مراکز تامین اجتماعی به امری معمول و البته حیاتی تبدیل شده است؛ و با هدف مدیریت در نیروی  انسانی این دستگا پر اهمیت می باشد. وب کیوسک لمسی مدل l220   از کیوسکهای دیجیتالیی است که  در این مراکز و همچنین در کارخانه های صنعتی برای اموری چون  نظارت کیفی بر خط تولید یا حتی بعنوان وسیله باهدف   ثبت درخواست پرسنل و حتی دستگاه حضور غیاب استفاده می شود.

فروش وب کیوسک تامین اجتماعی
در محل های درمان می توان از این دستگاه بعنوان نوبت دهی، صدور فیش، پرداخت قبض دارو یا ویزیت دکتر استفاده نمود. مهمترین صرفه اقتصادیی که وب کیوسک  l220  و دیگر وب کیوسکها دارند، مدیریت نیروی کار است چرا که این دستگاه جایگزین یک پرسنل می شود تا نیروها در محل های دیگر به کار گرفته شوند. از طرفی هم شاهد صف شلوغ نخواهیم بود.

<

/p>

امکانات وب کیوسک برای مراکز درمانی تامین اجتماعی.

کیوسک L220 را به این دلیل پیشنهاد می کنیم که امکانات خیلی زیاد از قبیل  بارکدخوان، کیبورد عددی یا حروف، فیش پرینتر و  ۲ درب که هم از عقب و هم جلو در آن نصب می گردد که می تواند ما را به راحتی به کیوسک دسترسی دهد.

جالب است بدانید در فضای کابین، فضایی وجود دارد که می توان در آن فیش پرینتر اینترنال با سایز  A4 هم نصب کرد و یا فضا برای  سیستم هایی از قبیل PLC  در داخل کابین تعبیه گردیده است.

فروش وب کیوسک تامین اجتماعی

بدنه وب کیوسک پودری الکتراستاتیک،  و مانیتور صنعتی و قوی آن ۱۷ اینچ می باشد. ضخامت آهن به کار رفته در این وب کیوسک، ۱٫۵ میلیمتر است. همچنین ip دستگاه عدد ۶۵ را نشان می دهد. و این موارد استفاده  از دستگاه را افزایش می دهد.

فروش وب کیوسک تامین اجتماعی

کیفیت امکانات در وب کیوسک L220

بارکدخوانی که در وب کیوسک l220 قرار گرفته است بسیار با کیفیت می تواند به قرائت بارکدها بپردازد و حتی دفترچه های کمرنگ تامین اجتماعی  هم می تواند قرائت نماید. سرعت پردازش وب کیوسک، حافظه، رم و.. بستگی به سفارش مشتری هم دارد ولی ما پیشنهاد می دهیم از وب کیوسک فن لس استقاده کنید؛ چراکه دیگر  این کیوسک گرد و خاک را به داخل کابین منتقل نمی کند. کنسول قرار گرفته بر روی وب کیوسک  L220 محلی است مناسب برای قرار دادن کیبورد ترکبال، صفحه کلید اعداد، بارکدخوان و …
برای خرید وب کیوسک، گیت تردد و… با ما تماس بگیرید.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید