مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت دستگاه ساعت زنی اثر انگشت ارزان

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

دستگاه ساعت زنی اثر انگشت با پردازش قویبهترین قیمت دستگاه ساعت زنی اثر انگشتاستاندارد سرعت تشخیص اثر انگشت در حضور غیاب هاراهکار برای کاهش هزینه ها در ورودی های فرعی هنگام ثبت اثر انگشت

ما ارزان ترین قیمت دستگاه ساعت زنی اثر انگشت را برای شرکت شما ارائه می دهیم.مرکز فروش دستگاه ساعت زنی در ایران افتخار عرضه این دستگاه با نمایندگی ها در هر استان را دارد.

دستگاه ساعت زنی اثر انگشت با پردازش قوی

حضور غیاب ها اصولا با توجه به میزان تردد و یا  هنگامی بیشترین استفاده از آن در یک روز صورت می گیرد انتخاب می شود.البته این یکی از آیتم ها است. گاهی برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی از دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره استفاده می شود. ولی در مکان هایی که غیر ممکن است نیروها اثر انگشت نداشته باشند، می توان  از ساعت زنی انگشتی استفاده می شود.

قیمت دستگاه ساعت زنی اثر انگشت
پردازش و اثر انگشت باید به گونه ای باشد که حوصله افرادی که می خواهند احراز شوند، سر نرود. چه بسا ازدحام موجب آسیب های جبران ناپذیری هم میشود. صف طولانی جلوه مناسبی در اول و آخر ساعت اداری ندارد.

بهترین قیمت دستگاه ساعت زنی اثر انگشت

مدلها  در دستگاه های ساعت زنی بسیار متنوع است. و اگر مشتریی که برای دفعه اول می خواهد اقدام به خرید دستگاه ساعت زنی  کند او را از تصمیم گیری باز بدارد،  اصولی در تهیه این سیستم وجود دارد که خود درقیمت دستگاه ساعت زنی اثر انگشت نقش دارد. مثلا در بازار مدل های بسیاری سنسور اثر انگشت وجود داردولی اینکه کدام مدل را  ودر چه محلی می توان استفاده کرد مهم است. مهمترین بخش حضور غیاب اثر انگشتی سنسور آن است که در قیمت و هزینه دستگاه فوق العاده تاثیرگزار است مثلا سنسور های نوری و خازنی در قیمت موثر هستند.شناسایی بافتهای فیک توسط سنسور، هم  به شدت در قیمت آن تاثیر می گذارد.

قیمت دستگاه ساعت زنی اثر انگشت

استاندارد سرعت تشخیص اثر انگشت در حضور غیاب ها

همانگونه که گفتیم سیستم های ساعت زنی باید با سرعت و دقت بالا ثبت رفت و آمد ها را انجام دهند. البته این تمام ماجرا نیست اگر تعداد نیروها بالا است (بطور مثال ۱۰۰نیرو  قرار است هر۱۰۰ نفر در یک تایم حاضری اعلام کنند و در یک تایم خروج) اگر سرعت هم بالا باشد(در کمتر از یک ثانبه  انگشت را ثبت کند) باز هم صف طولانی نیروها را شاهدیم. در اینجا ناچاریم از ۲ دستگاه استفاده کنیم. یا اگر در مکانهایی که راهرو ورود مجزایی دارد. اگر چه از آن قسمت نیروهای کمی رفت و آمد می کنند، ولی باز باید دستگاه جهت ورود و خروج قرار داد.

راهکار برای کاهش هزینه ها در ورودی های فرعی هنگام ثبت اثر انگشت

در محل هایی که ورود و خروج  اصلی وجود ندارد و به خاطر فرعی بودن، نیروی کمی از آن گذر می کند، ناچارند تا دستگاهی در آنجا قرار دهند. این مسئله  شامل هزینه برای شرکت می شود. ریدر اثر انگشت جهت ثبت پرسنل برای این کار در نظر گرفته شده است. اسکنر اثر انگشت با لینک شدن به دستگاه حضور غیاب یا سرور می تواند اطلاعات را منتقل کند. که هم فضای کمی اشغال می شودهم صرفه اقتصادی دارد و البته نصب آن هم به سهولت انجام می پذیرد.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید