مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت دستگاه حضور و غیاب uface 302 و معرفی پرطرفدار ترین دستگاه در ایران

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

قیمت دستگاه حضور و غیاب uface 302 متناسب با امکاناتشمشخصات  u fac302 و نکته ای مهم در ثبت ترددقیمت دستگاه حضور و غیاب uface 302نکته مهم در ثبت تردد  u fac302 چیست ؟

قیمت دستگاه حضور و غیاب uface 302 از نماینده فروش در ایران با نازل ترین قیمت در اینجا جدا از بحث قیمت دستگاه، با خصوصیات آن بیشتر آشنا می شویم.

قیمت دستگاه حضور و غیاب uface 302 متناسب با امکاناتش

پیش از بررسی جزئیات و اطلاع از قیمت دستگاه حضور و غیاب uface 302 این مسئله قابل تاکید است که دستگاه ۳۰۲ به مرتبه اول از پر فروش ترین ساعت زنی در ایران رسیده  است. این دستگاه در زمان کوئید۱۹ عرضه و واردات آن به ایران چشمگیر شد و چون امکانات  آن زیاد است موجب حمایت مشتریان  شده است. داخل دستگاه دارای یک باطری است. البته u fac302  مدلی مدلی هم دارد که بدون باطری است و با آدابتوز فعال است.
از امکانات اختیاری ۳۰۲ می تواند از اختیاری بودن وای فای نام برد.

مشخصات  u fac302 و نکته ای مهم در ثبت تردد

دستگاه  می تواند ۳۰۰۰ چهره، ۴۰۰۰ اثر انگشت، ۴۰۰۰ کارت را شناسایی کند. تعداد ثبت تردد در دستگاه ۱۰۰ هزار تردد است. می توان بعنوان درب بازکن از  zk هم استفاده کرد. نکته حائز  اهمیت در این سیستم انواع خروجی است که  برای گیت کنترل تردد ، شبکه و… قابل استفاده است خروجی ویگند هم به متمایز بودن این کنترل تردد برند چینی کمک می کند.

 

قیمت دستگاه حضور و غیاب uface 302

نکته مهم در ثبت تردد  u fac302 چیست ؟

در عنوان قبلی که تعداد تردد چهره و اثر انگشت را گفتیم باید به این نکته دقت کنید که دقیقا این مقدار ثبت با تعداد پرسنل شما مطابقت کند.
شما هنگام  ثبت اولیه چهر یا اسکنر اثر انگشت نیاز به این دارید که چند انگشت خود را ثبت کنید  و حتی برای هر انگشت ۳ بار آن را روی سنسور قرار می دهید تا در لحظه ای که ورود و خروج ثبت می گردد و اثر انگشت کمی نامیزان روی حسگر قرار بگیرد، به راحتی تشخیص میسر باشد. همین تعداد دفعات هر اثر انگشت خود موجب می شود  فضایی در بخش اثر انگشت یا چهره و… در دستگاه نظر گرفته شود.
پس شما بدانید که وقتی می گویند دستگاه ۳۰۰۰ اثر انگشت را ذخیره می کند، برای ۳۰۰۰ نفر نمی توان از آن استفاده کرد

هر نفر باید برای هر انگشت ۳بار احراز هویت کند و اگر حداقل انگشت خود را بخواهد ثبت کند، ۶ اثر انگشت برای هر فرد به حافظه باید اختصاص داد. در دستگاه  ۱۰۰۰ تقسیم بر۶ =   ۶۶۶  بعبارتی این دستگاه برای ۶۶۶ پرسنل مناسب است ولی خوب یک دستگاه قادر نیست به تنهایی این افراد را مدیریت کند چرا که در بیشترین زمان که شلوغ می شود صفوف زیادی را شاهدیم  و باید برای حدود هر  ۷۰ نیرو، یک دستگاه در نظر بگیریم که باز اگر بخواهیم برای ۶۶۶ نیروی کار  اقدام به خرید دستگاه ساعت زنی کنیم نیاز است تا ۹ یا ۱۰ دستگاه در نظر بگیریم البته این در صورتی است که ساعت کاری همه در یک تایم باشد.
اگر تایم ها متفاوت باشند طبیعتا هجمه هم کم می شود و تعداد سیستم ها کاهش می یابد.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید