مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اسکنر اثر انگشت combo+300s و کاربرد های شگفت انگیز آن

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

اسکنر اثر انگشت combo+300s را در چه مواردی استفاده کنیم؟استفاده احراز هویت Combo+300s در وب کیوسک هارابطه گیت کنترل تردد با اسکنر اثر انگشت پد امضاشرایط استفاده از اسکنر اثر انگشت با کارت ملیاسکنر اثر انگشت با پد امضا در atmهای نقدی و غیر نقدی  (کشلس)
اسکنر اثر انگشت combo+300s

اسکنر اثر انگشت combo+300s محصولی از ایران با سنسور ضدخش شرکت سوپریمای کره جنوبی است و با تایید مراجع قضائی مورد استفاده موارد حقوقی قرار می گیرد.

اسکنر اثر انگشت combo+300s را در چه مواردی استفاده کنیم؟

این مجموعه عرضه کننده مستقیم اسکنر اثر انگشت combo+300s در سطح کشور و صادر کننده این محصول ایرانی به کشورهای همسایه می باشد.
موارد استفاده آن دفاتر الکترونیک قضائی، سازمانهایی که بنا دارند فرم ثبت نام پرسنلشان به صورت دیجیتال با ثبت اثر انگشت امضا شود، شرکت‌هایی که می خواهند مراجعین شان هنگام ورود و خروج احراز هویت شوند یا با هدف تکمیل فرم تقاضای مشتری(مثلاً در کلینیک پوست و زیبایی) ، استفاده می شود.
با این توضیحات می توانیم ذهن خود را به این سمت سوق دهیم که این سیستم برای دستگاه های زیر بعنوان لوازم جانبی کاربرد دارد:
۱برای وب کیوسک های دیجیتال
۲-نرم افزار ارباب رجوع و گیت کنترل تردد
۳احراز هویت از طریق ثبت احوال
۴استفاده از کشلس یا AatM  نقدیئک

اسکنر اثر انگشت combo+300s

استفاده احراز هویت Combo+300s در وب کیوسک ها

در دانشگاه ها مراکز پزشکی و… شما اگر مایل به ثبت نام فرمی باشید و بخواهید از طریق وب کیوسک فرم را تکمیل کنید می توانید بعد از اینکه خودتان اقدام به تکمیل فرم نمودید، در آخر بعنوان تاییدیه به ثبت اثر انگشت و امضا بپردازید، با این اقدام به راحتی کسی نمی تواند فرم شما را جعل کند و حتی صفحه پد امضا می تواند  امضای جاعلی که می خواهد از روی امضای شما تقلب کرده است را  بی اعتبار معرفی کند. تکنولوژی combo+300s علاوه بر تشخیص اثر انگشت زنده از تقلبی مانع تقلب امضا جعلی می گردد.

رابطه گیت کنترل تردد با اسکنر اثر انگشت پد امضا

ارتباط دهنده گیت با اسکنر، نرم افزار ارباب رجوع است که بعد از احراز هویت اولیه در اتاق نگهبانی، میتوان در مراحل بعدی ثبت و راستی آزمایی را با دستگاه اکسس کنترل روی گیت انجام داد.
البته در ایران برای باز شدن دربهای گیت ورود و خروج با پد امضا اجرایی نشده است و با کارت و کد و چهره و اثر انگشت امکان دارد.ولی ترددبان آمادگی خود را در این زمینه و اجرای آن اعلام می دارد.

شرایط استفاده از اسکنر اثر انگشت با کارت ملی

این امکان تنها باید مجوز از مراجع قانونی مانند اداره ثبت احوال و  مراکزحقوقی انجام پذیرد. و چون combo+300s به خروجی کارت ملی مجهز است، این قابلیت برای مجموعه های مجاز فراهم است.
شما می توانید کمبو ۳۰۰sرا به صورت عمده و تکی خریداری کنید.

اسکنر اثر انگشت combo+300s

اسکنر اثر انگشت با پد امضا در atmهای نقدی و غیر نقدی  (کشلس)

combo plus300s  تنها مدل احراز هویت ۳کاره است که مانع تقلب و هر گونه دور زدن قانون می شود. حتی شما می توانید برای عملیات های بانکی هم از این سیستم استفاده کنید.از افتتاح حساب تا برداشت وجه با مبلغ بالا بگیر تا عملیات های بانکی بین المللی را می شود با این اسکنر انجام داد. این امکانات محدودیتی ندارد چرا که پد امضای آن می تواند مقایسه امضای تقلبی را به خوبی اطلاع دهد و البته  بافت اثر انگشت کاذب را  بشناسد.

پیش از این به اسکنر پد امضا مذکور اشاره کردیم و به کل جزئیات آن را توضیح دادیم برای خرید این دستگاه اطلاع دهید.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید