مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه حضور و غیاب biostation 2 سوپریما

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

دستگاه حضور و غیاب biostation 2 و نکاتی در خرید آنامکانات ویژه دستگاه ساعت زنی biostation 2استفاده دستگاه حضور غیاب سوپریما در کجا مناسب است؟
دستگاه حضور و غیاب biostation 2
خرید دستگاه حضور و غیاب biostation 2 با گارانتی ۱۸ ماهه اصلی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش از بزرگترین مرکز فروش دستگاه ساعت زنی در کشور 

دستگاه حضور و غیاب biostation 2 و نکاتی در خرید آن

این دستگاه ساخت سوپریمای کره جنوبی است که دارای قابلیت اثر انگشت، کد، و کارت می باشد. حسگر انگشتی آن از جعل جلوگیری می کند چراکه برخی از سنسور ها در بازار به دلیل  نامرغوب بودن  راه گشایی هستند برای تخلف ولی سنسور دستگاه ساعت زنی biostation 2 مکانیزمی دارد که بافت سرد و کاذب را سریعا می شناسد و نمی گذارد فرد دیگری به جای او وارد مجموعه شود، یا از گیت کنترل تردد شیشه ای یا گیت کنترل تردد سه شاخه و.. عبور کند.

امکانات ویژه دستگاه ساعت زنی biostation 2

دستگاه دارای IP  استاندارد ۶۵ و همچنین صفحه نمایش ۲٫۸ اینچی است به این دلیل مانیتور دستگاه تاچ اسکرین نیست چون با قرار گرفتن ۲۱ کلید خازنی  عملیاتی کار با آن راحت شده است. این کلید ها بسیار مقاوم  هستند و عمرشان از کلید های دیگر  چندین برابر بیشتر است.

دستگاه حضور و غیاب biostation 2

سنسور انگشتی آن که قبلا اشاره نمودیم، نوری و دارای  dpi 500  است.و می تواند در هر ثانیه،۲۰هزار اثر انگشت را شناسایی کند. حافظه دستگاه می تواند به ذخیر ۴۰,۰۰۰(N:۱)و۱,۰۰۰,۰۰۰ (۱:۱) اثر انگشت بپردازد. همچنین ظرفیت پرسنل ۲۰,۰۰۰(N:۱)و۵۰۰,۰۰۰ (۱:۱) می باشد. در کل ظرفیت کاربر ۳میلیون لاگ می باشد.

دستگاه دارای انواع پورت کابردی و روز دنیا می باشد و می تواند به دربهای مکانیکی و گیت کنترل دسترسی متصل گردد.

استفاده دستگاه حضور غیاب سوپریما در کجا مناسب است؟

کنترل تردد سوپریما  و همچنین دستگاه حضور و غیاب virdi هر ۲ جز کمپانی های مطرح جهانی هستند، که می توانند امنیت را در هر جا و مکان به حد تکامل برسانند. مثلا دستگاه های هر ۲ برند می تواند به دوربین مداربسته متصل شود و برای ورود هز شخص آرشیوبندی صورت بگیرد که اگر زمانی خواستیم فردی را مدیریت کنید در ویدئو دائما دنبال  ورودو خروجهای او نگردید.

دستگاه حضور و غیاب biostation 2
نکته بعدی ایجاد محدودیت است. آن هم برای زمانی که  بخواهید تنظیم کنید  فلان نیرو یا هنرجو حق دارد در زمان مجاز خود در شرکت یا مجموعه اموزشی حضور یابد و در تایمهای دسگر از ورودش ممانعت خواهد شد.

با این توضیحات در میابیم که دستگاه هایی که به ان برنامه می دهیم با سیستم های حضور و غیاب معمولی که به جز  ذخیره ورود و خروج و درب باز کن قابلیت دیگری ندارند کاملا متفاوت است.

این دستگاه ساعت زنی در بازار در ۲ نوع  کارت خوان مایفر و RF است. که بسته به نیاز مشتری عرضه می گردد. شما می توانید  از ترددبان نمایندگی سوپریما این دستگاه را خریداری کنید

دستگاه حضور و غیاب biostation 2

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید