مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سیستم حضور و غیاب تحت وب رایگان نخریم!

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

چرا سیستم حضور و غیاب تحت وب رایگان نخریم؟هنگام خرید سیستم حضور و غیاب و نرم افزار آن به این موارد دقت کنیدقوانین کار و تاثیر آن در انتخاب نرم افزار دستگاه ساعت زنیتعداد پرسنل و نکات ریز در اتوماسیون ساعت زنیارتباط میان چند  زیر مجموعه با ساختمان اصلیحسابداری با سیستم ساعت زنی نظم می گیردخرید سیستم حضور غیاب تحت وب چه مزایایی دارد؟
سیستم حضور و غیاب تحت وب

سیستم حضور و غیاب تحت وب  مطابق قوانین کار و به همراه دستگاه ساعت زنی  اتوماسیونی قوی در امر نظم بخشیدن شرکتتان فوق العاده موثر خواهد بود.

چرا سیستم حضور و غیاب تحت وب رایگان نخریم؟

خرید سیستم حضور و غیاب تحت وب اصول و قواعدی دارد که در صورتی که از آن ناآگاه باشیم، در برخی موارد موجب خسران می شود.  شاید شما  اقدام به خرید دستگاه حضور غیاب کرده اید که در کنار آن نرم افزار  رایگانی خریداری کرده اید. و دلیل خرید آن هم این است که همه خواسته های فعلی شما در آن رعایت شده است و به قول معروف، کار شما را راه می اندازد. ولی اگر  از آینده باخبر هستید و می دانید  قابلیت هایی نیازلازم دارید که دستگاه  ساعت زنی به واسطه اینکه نرم افزار آن را انجام نخواهد داد. باید از همین اول از تهیه آن نرم افزار و سیستم خودداری کنید.

سیستم حضور و غیاب تحت وب

هنگام خرید سیستم حضور و غیاب و نرم افزار آن به این موارد دقت کنید

  • قوانین مورد نیاز شما در حال حاضر و در آینده
  • تعداد پرسنل
  • ساختمان های تحت نظر
  • حسابداری
  • گزارش های مورد نیاز
  • لینک سازی دستگاه ها از طریق نرم افزار

سیستم حضور و غیاب تحت وب

قوانین کار و تاثیر آن در انتخاب نرم افزار دستگاه ساعت زنی

شاید شما دستگاهی خریده اید که تنها با یک یا چند نرم افزار می تواند ارتباط بگیرد، و آن دستگاه منحصر یک شرکت فروش دستگاه حضور و غیاب  است. پس در این حالت باید دقت کنید تا به چه خواسته هایی در امر قوانین کار و… نیاز دارید؛ و یا در آینده نیاز خواهید داشت چرا که شاید  قوانین کار در نرم افزار منحصر یک گروه خاص (مثلا مشاغل سخت) تعریف شده است و اگر بخواهید بعدا به دلیل وسعت کاریتان، کارمند  عادی استخدام کنید، آن نرم افزار کار شما را راه نیندازد ولی برخی از نرم افزار ها بخش هایی را به صورت کاستومایز می توانند اضافه کنند، و یا اینکه بخشی که خریداری نکرده اند، فعلا غیر فعال است و بعد از اینکه احساس نیاز کردید با خریداری آن ماژول،بخش مربوطه فعال می گردد.

تعداد پرسنل و نکات ریز در اتوماسیون ساعت زنی

سیستم حضور و غیاب تحت وب

تعداد پرسنل خیلی می تواند در نوع سیستم ساعت زنی دخیل باشد.  به دلیل ورود و خروج های پی در پی در یک شرکت باید حافظه لاگ دستگاه بالا باشد و یا اینکه اگر شما تعدادتان کم است، یک سیستم در حد و اندازه جمعیت همین مجموعه، اتوماسیون حضور غیاب اکتفا می کند. گاهی هم ممکن است، به دلیل اینکه هجمه در یک ساعت خاص برای اعلام حاضری به دستگاه وارد شود، به جای یک سیستم، ۲ یا چند دستگاه، مورد نیازتان باشد.

ارتباط میان چند  زیر مجموعه با ساختمان اصلی

می توان دستگاه های حضور و غیاب دریک مجموعه که دارای چند ساختمان است را با هم  مرتبط کرد در این حالت خیلی راحت می توان وروذ و خروج ها را مانیتور کرد و جمع اوری راحت تر اطلاعات انجام می گیرد. ولی لینک شدن کنترل تردد ها با یکدیگر، توسط نرم افزار شرط است.این ارتباط ها می تواند از طریق وای فای ، لن و یا usb  باشد.دستگاه ها به تنهایی نمی توانند با هم یکپارچه شودند، بلکه نرم افزار مخصوصی وجود دارد که در هر شرکت فروش دستگاه ساعت زنی با یک نام  شهرت دارد. مثلا نرم افزار کنسول، سرویس جمع اوری امین، بایو استار و…

حسابداری با سیستم ساعت زنی نظم می گیرد

نظم دهی به بخش حسابداری با اتوماسیون به راحتی انجام می گیرد و شاید آخرین کار که به موجبش اقدام به خرید دستگاه ساعت زنی کرده ایم همین بخش حسابداری است. و حداقل ترین کار ان محاسبه حقوق و دست مزد بر اساس آنچه نیاز داریم خواهد بود. حتی در برخی از نرم افزار ها انواع ماموریت، قانون شیردهی (تایمی که مادر حق دارد به مهدکودک اداره برود و به فرزندش شیر دهد) هم لحاظ شده است. خروجی از دستگاه حضور و غیاب یا به صورت تکست و یا اکسل  … باید با نرم افزار حسابداری بتواند مرتبط شود.

خرید سیستم حضور غیاب تحت وب چه مزایایی دارد؟

سرعت پرسنل در مجموعه بالاتر می رود و موجب می شود حتی از طریق موبایل هم به درخواست مرخصی ، ماموزیت و حضور و غیاب بپردازند که همین امر از کاغذ بازی جلوگیری می شود، و موجب می شود و نیازی نیست نیروی کار برای یک امضاء مرخصی به دنبال مدیر خود بگردد و همچنین مانع زیادشدن جمعیت پشت اتاق مدیران خواهد شد.

سیستم حضور و غیاب تحت وب
مدیر هم به دلیل تحت وب بودن، می توانداز طریق موبایل خود چک کند که نیروها کی آمده اند و آیا نظم در کارشان است یا خیر

در جمع بندی انتهایی باید بگوییم که ما در اینجا به چند نمونه از مواردی که در نرم افزار و سخت افزار ساعت زنی بسنده کردیم تا فقط بگوییم اگر در لحظه خرید سیستم ساعت زنی دقت نکنید در آینده نزدیک دستگاه حضور غیب شما بلا استفاده خواهد شدپف و باید آن را در انبار خود نگهداری کنید

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید