مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین دستگاه حضور و غیاب را از مرجع اصلی بخرید

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

بهترین دستگاه حضور و غیاب از نظر عملکرددستگاه ساعت زنی برای شرکتهای بزرگ و کوچک  چه مدلی مناسب است؟ برد سیستم ساعت زنی در کیفیت آن موثر است
بهترین دستگاه حضور و غیاب

بهترین دستگاه حضور و غیاب و راهنمایی ساده برای خرید دستگاه حضور و غیاب و معیارهایی که در لحظه خرید باید آشنا باشید را می توانیم به خوبی در اینجا مطلع باشیم.

 

بهترین دستگاه حضور و غیاب از نظر عملکرد

عملکرد دستگاه های ساعت زنی معمولا بسته به نیاز مشتری و شغل آن است. کد، اثر انگشت، چهره، عنبیه، کارت و… می تواند متنوع باشد. ولی اینکه  کدام حالت را انتخاب کنید کمی ممکن است دچار سردرگمی شوید. ولی در این انتخاب نباید سحت گرفت. اگر در شغل کسی ابزارهایی باشد که در آن به نوک انگشتان آسیب بزند استفاده از دستگاه  ساعت زنی تصویر تاکید می شود. اگر نور مکان پایین باشد استفاده  از سیستمی که بتواند دوربین آن، نور پایین را تشخیص دهد الزامیست و همچنین در مورد نور بالا هم این مسئله صادق است.
معمولا به مشتریان می گوییم که دستگاهی که تمایل به خرید آن را دارند لازم است فقط یک عملکرد را نداشته باشد. بلکه به یک یا چند  آپشن  عملکردی دیگر، مجهز باشد.

دستگاه ساعت زنی برای شرکتهای بزرگ و کوچک  چه مدلی مناسب است؟

همیشه تعداد پرسنل و بزرگی شرکت در خرید دستگاه ساعت زنی ملاک نیست. شرکتهایی هستن که ۲۰ پرسنل داشته اند ولی به واسطه اینکه ۲  یا چند ورودی و ساختمان را داشته است، ناچار به خرید چند دستگاه بوده اند.

بهترین دستگاه حضور و غیاب

معمولا برای هز ۱۵۰پرسنل به یک سیستم مدیریت کنترل دسترسی  نیاز است  شاید یک دستگاه مثل fac station f2 بتواند، ۱۰۰هزار انگشت یا ۵۰هزار چهره را  به راحتی ساپورت کند. ولی برای اینکه  در ابتدای تایم کاری یا پایان آن، بار ترافیکی و همهمه از پرسنل  را نداشته باشیم، چند دستگاه استفاده  می کنیم. پس لزوما قدرت دستگاه  به تنهایی ملاک نیست.
و جالب تر اینکه اگر در یک شرکت که  تایمهای کاری مختلف وجود داشته باشد شاید به واسطه اینکه پرسنل دیگر پیک ترافیکیی ایجاد نمی کنند،نیازی به چند دستگاه قوی نباشد.

پس نوع دستگاه به مواردی چون:

۱-حجمه ترافیکی پرسنل در ابتدا و انتهای تایم کاری

۲- نوع شغل

۳-مکان و محل شغل

۴-اقلیم آب و هوایی (در صورتی که ناچار باشیم دستگاه را در فضای باز قرار دهیم)

۵-میزان تردد برا  هر نفر در یک روز

بستگی دارد.

 برد سیستم ساعت زنی در کیفیت آن موثر است

یکی از مهمترین نکات در دستگاه ساعت زنی بدنه اصلی که شامل مانیتور، صفحه کلید و خروجی های آن است و بخش داخلی آن برد دستگاه است که باید در مقابل نوسانات برق مقاوم باشد و مهمترین بخش دستگاه حضور و غیاب را شامل می شود . کانفیگ هایی مانند حافظه و میزان لاگ ، سنسور اثر انگشت ، چهره و تگ های کارت هم به اندازه برد دستگاه پر اهمیت هستند که هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشت، کد یا کارت باید به آن دقت کنید.

بهترین دستگاه حضور و غیاب

 

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید