مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گیت کنترل تردد ایرانی و خارجی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

چه نکاتی هنگام خرید گیت کنترل تردد به ما کمک می کنند؟مشخصات گیت ورود و خروج از نظر معماریمشخصات گیت کنترل تردد از نظر سازهدیگر مشخصات گیت کنترل تردد نفررو
خرید گیت کنترل تردد

با خرید گیت کنترل تردد به قیمت کارخانه و نمایندگی، بلاشک امنیت و نظم خاصی در مجموعه شما حکم فرما خواهد شد. گیت کنترل تردد ایرانی این روزها بسیار طرفدار دارد چراکه تاحدی کمتر تحت تاثیر نوسانات ارز قرار گرفته است برای همین منظور در این مجموعه انواع گیت کنترل تردد خارجی و تولید ملی، به فروش می رسد. تا این تنوع موجب گردد، مشتری، قدرت انتخاب بهتری داشته باشد.

چه نکاتی هنگام خرید گیت کنترل تردد به ما کمک می کنند؟

در اینجا چند نکته مهم جهت خرید گیت کنترل تردد به شما مشتریان متذکر می شویم تا راحت تر بتوانید محصول خود را انتخاب و یا خریداری کنید. نکات مهمی در خرید گیت کنترل تر وجوددد دارد که دقت عمل به آنها موجب خرید موفق شما خواهد شد.
شکل ظاهری و معماری گیت کنترل تردد، ایستایی و سازه گیت ، جنس موتور و قدرت و دقت در کنترل عبور و مرورها، وسایل جانبی از مهمترین مواردی هستند که در اینجا به آنها خواهیم پرداخت

مشخصات گیت ورود و خروج از نظر معماری

گیت ورود و خروج باید از نظر معماری و ساختار به گونه ای دعوت کننده باشد یعنی طراحی آن از نظر فرم و شکل ظاهری دعوت کننده باشد. درست است که امنیت بسیار اهمیت دارد ولی اگر در یک مکان معمولی از گیت کنترل ترددی استفاده کنیم که برای مکان های پرخطر امنیتی مانند گیت کنترل تردد تمام قد استفاده می شود، در ذهن مخاطب تصویری غیرمتعارف و متضاد ترسیم می شود.

مشخصات گیت کنترل تردد از نظر سازه

در کل گیت کنترل تردد از نظر سازه باید استحکام و استاندارد خود را داشته باشد. در واقع گیت به مانند دژ مستحکم به کنترل ورود و خروج ها می پردازد. پس لازم است که بدنه ای قوی داشته باشد تا اگر ضربه احتمالی به آن وارد شد هم از آسیب رسیدن به دستگاه گیت ممانعت شود و هم امنیت آن مجموعه بدلیل نقص در گیت به خطر نیوفتد.
معمولا گیت ها از نظر معماری سازه ای به گیت میله ای(چرخان، قدی، ۳شاخه، ۲ شاخه،لنگه ای یک طرفه و ۲ طرفه ) و گیت کنترل تردد شیشه ای (شیشه ای ۲ طرفه ،یک طرفه، پروانه ای) تقسیم می شوند.

دیگر مشخصات گیت کنترل تردد نفررو

معمولا گیت کنترل تردد باید این قابلیت را داشته باشد که در هر دقیقه تعداد افراد مجازی را از گیت عبور دهد. این تعداد نباید بیشتر و یا کمتر از حد مجاز باشد. ولی در مواقعی که کنترل تردد نیاز به دقت بیشتری دارد گیت مطابق آن از سوی اپراتور تنظیم می شود. ولی به حالت عادی، گیت کنترل تردد شیشه ای با سرعت ۵۰ نفر درهر دقیقه و گیت کنترل تردد میله ای ۳ شاخه که درحالت معمولی در ان کنترل تردد و عبو رو مرور نفر دقیق تر صورت می گیرد، ۳۵ نفر در هر دقیقه است.

خرید گیت کنترل تردد

علاوه بر این مشخصات دستگاه های جانبی مانند قرائتگر، بارکد خان،دستگاه حضور و غیاب، مانیتور، اسکنر اثر انگشت باید با دستگاه گیت کنترل تردد همخوانی داشته باشد. یکپارچگی سیستم نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه گیت کنترل تردد با وسایل جانبی موجب می شود اتوماسیونی قوی و منسجم در مجموعه خود داشته باشیم

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید