مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت کنترل تردد با لوازم جانبی بخرید

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

تجهیزات جانبی لازم برای گیت کنترل تردد چیست؟اکسس کنترل و نرم افزارهای مربوط به آنپایه استیل جهت نصب اکسس کنترلسنسور صحت عبور افرادسنسور ورود و خروج درب
گیت کنترل تردد

هنگام تهیه گیت کنترل تردد بهتر است آن را با لوازم جانبی خریداری نمایید. مجموعه ترددبان هنگام خرید انواع گیت توسط مشتری، برای تهیه لوازم جانبی گیت عبور و مرور مشاوره داده و لوازم مورد نیاز مناسب را به او پیشنهاد می دهد.

تجهیزات جانبی لازم برای گیت کنترل تردد چیست؟

اکسس کنترل و نرم افزارهای مربوط
پایه استیل جهت نصب اکسس کنترل
سنسور صحت عبور افراد
سنسور ورود و خروج درب

گیت کنترل تردد

اکسس کنترل و نرم افزارهای مربوط به آن

برای ثبت حضور و غیاب کارمندان یک شرکت و همچنین برای باز شدن درب گیت عبور و مرور در مکان های مختلف، حتما باید اکسس کنترل مناسب روی گیت نصب شود. گاهی اوقات برای بعضی از مکان ها یک دستگاه اکسس کنترل که صرفا درب گیت را باز کند کفایت می کند. و نیازی به نرم افزار مربوط و یا ثبت حضور و غیاب ندارد. برای مکان هایی مانند سازمانها و یا شرکت ها که ثبت حضور و غیاب پرسنل نیز مدنظر هست، نیاز به نرم افزار مربوط، احساس می شود. همچنین در بعضی مکان ها که عبور و مرور ارباب رجوع نیز اهمیت ویژه ای دارد، نرم افزر ارباب رجوع نیز در نظر گرفته می شود.

پایه استیل جهت نصب اکسس کنترل

برای نصب اکسس کنترل به صورت اکسترنال روی گیت کنترل تردد به پایه ای نیاز است تا بتوان به راحتی از اکسس کنترل روی گیت استفاده کرد. پایه استیل، هم به عنوان نگهدارنده دستگاه اکسس کنترل استفاده می شود و هم موجب می شود به فرد نزدیکتر شود تا به سهولت، عملیات احراز ورود و خروج انجام گیرد. گاهی اوقات دستگاه کنترل دسترسی به صورت اینترنال، داخل گیت نصب می شود که نیاز به پایه ندارد.

گیت کنترل تردد

سنسور صحت عبور افراد

گاهی اوقات در بعضی از مجموعه ها و یا شرکت هایی که مجهز به گیت کنترل تردد هستند، افرادی وجود دارند که با استفاده از دستگاه اکسس کنترل نصب شده روی گیت، فقط قصد ثبت حضورشان در شرکت را دارند. و بعد از ثبت حضورشان توسط اکسس کنترل از ورودی گیت وارد شرکت نمی شوند.
اگر سنسور صحت عبور افرد روی درب گیت نصب باشد، بعد از شناسایی افراد توسط اکسس کنترل، حتما باید شخص از درب عبور کند تا حضور او ثبت شود. در غیر این صورت حضور شخص ثبت نمی شود.

سنسور ورود و خروج درب

هنگامی که شخص قصد عبور از گیت را دارد، احتمال دارد، درب گیت به شخص ضربه وارد کند. ولی اگر گیت کنترل تردد به این سنسور مجهز باشد، هنگام عبور شخص، سنسور متوجه عبور او شده و مانع وارد آمدن ضربه به وی می گردد.

گیت کنترل تردد

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید