مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش اسکنر اثر انگشت BIOMINI PLUS 2 با گارانتی اصلی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

دستگاه اسکنر اثر انگشت سوپریما BIOMINI PLUS 2 را برای چه منظور می توان استفاده کرد؟اما این دستگاه تک انگشتی کجا کاربرد دارد؟آشنایی با حسگر اثر انگشت ارزان BIOMINI +2
اسکنر اثر انگشت BIOMINI PLUS 2

بزرگترین مرکز فروش اسکنر اثر انگشت BIOMINI PLUS 2 به صورت عمده و تکی. احراز هویت در پروژه های و سازمانها و شرکت های خصوص

دستگاه اسکنر اثر انگشت سوپریما BIOMINI PLUS 2 را برای چه منظور می توان استفاده کرد؟

پیش از خرید اسکنر اثر انگشت BIOMINI PLUS 2  باید شما را راهنمایی کنیم که کجا میتوان این اسکنر  را به کار برد. دستگاه ذکر شده یک اسکنر تک انگشتی است یعنی  آپشن دیگری ندارد. مثلا اسکنر اثر انگشت  bio mini combo  می تواند کارت ملی را هم قرائت کند یا combo plus 300  علاوه  بر خواند کارت ملی امکان احراز هویت با پین پد هم دارد.  یا اسکنر  g10  به صورت ۴ انگشتی می تواند در دفاتر پیشخوان دولت یا پلیس+۱۰ احراز هویت کند.  اسکنر اثر انگشت ایرانی  combo plus300s  هم از دستگاه های عالی و مناسب است که سنسور ضدخش و ضدتقلب آن به همراه پد امضا و کارتخوان ملی آن می تواند برای دفاتر الکترونیک قضائی با اهمیت باشد. در ۲ ویدئوی زیر توضیحات کاملی در مورد اسکنر مدل ۳۰۰ و ۳۰۰s داده شده است.

اما این دستگاه تک انگشتی کجا کاربرد دارد؟

در محل هایی که تنها یک ثبت اثر انگشت بعنوان سند نیاز است و فرد قبلا هویتش شناسایی شده است این مدل فوق العاده است. برای ثبت سهمیه، دریافت کالا از انبار و ذخیره آن، یا هنگام ثیت نام دانشجویان و… این سیستم  هم مقرون به صرفه است و هم کارگشا. شما باید نرم افزاری هم برای این دستگاه تعبیه کنید تا بتواند در فرم مخصوصی این ثبت درج گردد.

موارد استفاده از این اسکنر زیاد است ولی باید این اصل را در ذهن داشته باشید که کاربرد آن در محل هایی که افراد را می شناسید و قبلا از طرقی مانند کنترل کارت شناسایی هویت فرد ثابت شده است و ثبت اثر انگشت وی حکم تایید مسئولیتی را دارد، استفاده می شود.

 اسکنر اثر انگشت BIOMINI PLUS 2

آشنایی با حسگر اثر انگشت ارزان BIOMINI +2

این سیستم قابلیتهایی چون سرعت بسیار بالا در تشخیص اثر انگشت (۱۰۰هزار اثر انگشت در یک ثانیه ) DPI 500 دارد. قابلیت شگفت انگیز این دستگاه، عملکرد در محیط نوری ۱۰۰هزار لوکس است. همچنین معتبرترین گواهینامه های جهانی از قبیل FBI ،CE ، FCC، KC ، WHQL که این مدل دارد، خود مهریست محکم بر کیفیت بالای آن.

دمای ۱۰-درجه سانتیگراد تا ۵۰+ درجه عملکرد عادی BIOMINI +  ۲ می باشد.

استاندارد حفاظتی ip65 در این دستگاه نشان دهنده  عملکرد مناسب در فضای  out door  می باشد.  طبیعتا نیاز است که دستگاه  سایه بانی جهت ممانعت از نفوذ مستقیم باران و آفتاب داشته باشد.

 

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید