مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین دستگاه ساعت زنی برای کارگاه کوچک

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

بهترین دستگاه ساعت زنی کارگاه چه خصوصیاتی دارد؟کاربرد دوربین در دستگاه حضور غیاب چیست؟در سخت افزار دستگاه ساعت زنی برای کارگاه این موارد حذف ناشدنی استاستحکام بدنه اصلی در سیستم های حضور غیاب کارگریپیش گیری از گرد و غبار با این مشخصه ها میسر استمحل نصب سیستم کنترل تردد از چه لحاظ مهم است؟راحتی کار با دستگاه حضور غیاب در محیط کارگریآنچه در نرم افزار حضور غیاب کارگاهی لازم استمهمترین بخش های نرم افزار حضور غیاب کارگاهبه کارمندان خود برای ورود و خروج اعتماد کنیمکاربرد دستگاه چهره در ساعت زنی کارگاه
دستگاه ساعت زنی برای کارگاه

بهترین دستگاه ساعت زنی برای کارگاه کوچک را  با قیمت عالی و کیفیتی متناسب با کارگاه خود خریداری کنید.

بهترین دستگاه ساعت زنی کارگاه چه خصوصیاتی دارد؟

حتما شما کارگاهی با تعداد کارگر و پرسنل کمی دارید!! شاید کارگاه خیاطی باشد یا کارگاه ریخته گری و تراشکاری  و یا تولید ظروف یک بار مصرف شاید هم کارگاه خطاطی . دلیل اینکه ما این نمونه مشاغل را اینجا مطرح می کنیم، بی دلیل نیست. چراکه هر کدام از این شغل ها  نوعی دستگاه کارت زنی  یا دستگاه انگشت زنی  نیاز دارد. شغل تراشکاری، حرفه ای است که  غالبا  آثار انگشتان صاف می شود و سنسور انگشت دستگاه، تشخیص  دهنده کارگر نخواهد بود. پس اینجا دستگاه چهره می تواند مشکل را حل کند. البته دستگاه کارتی و یا کد هم چاره ساز است به شرط آنکه دستگاه حتما مجهز به دوربین عکاسی هم باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

دستگاه ساعت زنی برای کارگاه

کاربرد دوربین در دستگاه حضور غیاب چیست؟

در دستگاه حضور غیاب برای کارگاه در شرایطی ماژول  عکس گرفتن از پرسنل حین حضور و غیاب ضروری است.  مثلا اگر دستگاه کارتی باشد، برای ممانعت از اینکه برخی پرسنل کارت خود را در اختیار دیگر همکاران قرار ندهند تا روزی که نمی خواهند به کارگاه بیایند، همکارشان برای او حاضری بزند، دستگاه مجهز به دوربین  لحظه کارت زدن به طور اتوماتیک از  هر کسی که اعلام حاضری می کندعکس می گیرد، و مسئول مربوطه آخر روز یا آخر ماه به مقایسه  تصاویر  خواهد پرداخت.
در برخی اداره های بزرگ امنیتی که نباید اثر انگشت یا چهره نیروی کار ثبت شود این مقایسه توسط حراست به صورت آنی انجام می گیرد و تصویر  کارمند روی مانیتور حراست نمایان می شود.
اگر دستگاه کارت زنی به گیت تردد متصل باشد،  در این شرایط نباید اهرم در اتوماتیک باز شود. بلکه نیاز است تا بعد از مقایسه تصویر فرد با خود فرد از سوی اپراتور، مدیریت درب دستگاه  گیت به صورت ریموتی اعمال شود.

 

در سخت افزار دستگاه ساعت زنی برای کارگاه این موارد حذف ناشدنی است

  • استحکام جنس بدنه
  • ضد گرد و غبار بودن
  •  اهمیت محل نصب سخت افزار
  • کار کردن سهل و راحت با آن

دستگاه ساعت زنی برای کارگاه

استحکام بدنه اصلی در سیستم های حضور غیاب کارگری

طبیعتا اهمیت بدنه برای چنین محیط هایی باید در نظر گرفته شود. اگر چه سعی می شود در محیط کارگاهی در امن ترین مکان دستگاه نصب شود، ولی بدنه ای با پلاستیک فشرده و شیشه پلاستیکی فشرده، عمر دستگاه را بالا می برد. مهمتر اینکه اگر مانیتور یا صفحه لمسی برای دستگاه تعبیه شده حتما باید صفحه ای لمسی  از نوع صنعتی در نظر گرفت. این مدل اگر چه حساسیت لمسی پایین تری دارد ولی استحکامش بالاتر است.

پیش گیری از گرد و غبار با این مشخصه ها میسر است

بدنه دستگاه باز در اینجا حرف اول را می زند. که باید عایقی قوی در برابر گرد و خاک و رطوبت باشد که اصطلاحا به آن ip  می گویند و مقاومت مناسب و پیشنهادی ما  ip65 یا ۶۷  و… می باشد.

البته باید دستگاه در محل های پر گردو خاک نصب نشود. رختکن از محل های مناسب است

دستگاه ساعت زنی برای کارگاه

محل نصب سیستم کنترل تردد از چه لحاظ مهم است؟

اگر محل نصب مناسب باشد، نیروی کار  همیشه  و در بدو ورود و یا خروج دستگاه را می بیند و هیچگاه فراموش نمی کند که اعلام حاضری نکند و یا خروج خود را اعلام نکند.

نکته دیگر اینکه افراد سوجویی هستند که این دستگاه  ها را سرقت می کنند پس اگر در ورودی درب نصب می شود باید این مهم را هم در نظر گرفت تا از بیرون مجموعه سرقت دستگاه صورت نگیرد.
پیش از نصب دستگاه باید دقت کنیم که ارتباط برق، شبکه و… در آن محل وجود دارد یا خیر.

راحتی کار با دستگاه حضور غیاب در محیط کارگری

دستگاه ساعت زنی برای کارگاه کوچک  نباید پیچیدگی داشته باشد و افراد علاوه بر اعلام ورود و خروجی راحت، باید با یک دکمه به راحتی به ثبت مرخصی یا ماموریت بپردازند. منو و صفحه کلید فارسی، و گوینده فارسی هم نقش به سزایی در کارکردن آسان این دستگاه ها دارد.

آنچه در نرم افزار حضور غیاب کارگاهی لازم است

این نکته مهم راتوجه کنید که علاوه بر دستگاه حضور غیاب نرم افزار آن هم بسیار اهمیت دارد.  و ازفروشنده سیستم اتوماسیون اداری طلب کنید که چه نرم افزار برای دستگاه در نظر می گیرد. نرم افزار حضور غیاب به سه حالت مدیریت می شود:

  • از طریق انتقال با فلش
  • از طریق شبکه
  • از طریق وب

در حالت انتقال با فلش یک روش بدون درد سر برای کارگاه های کوچک می باشد که مدیر کارگاه نمی خواهد هزینه زیادی هم صرف کند و با انتقال فلش  از دستگاه به کامپیوتر و با نرم افزاری که در سیستم کامپیوتر نصب است گزارشها را برای هر نفر رویت می کند.

در حالت شبکه خیلی راحت با اتصال آنلاین دستگاه به کامپیوتر اتاق پرسنلی یا رئیس کارگاه به صورت لحظه ای از ورود و خروج نیروی کار با خبر خواهید بود. یا اگر کسی غیبت، تعجیل و یا تاخیر دارد در گزارش روزانه وی رویت می شود. در این حالت با کابل کامپیوتر و داکت کشی بستر سازی فراهم می شود.

در حالت تحت وب  از طریق  اینترنت مدیریت حتی زمانی هم که در کارگاه حضور ندارد با موبایل می تواند از وضعیت لحظه ای پرسنل با خبر باشد.

برخی از نرم افزار ها رایگان هستند و برخی شامل هزینه. اگر خواسته زیادی ندارید شاید نرم افطار رایگان، جوابگوی مجموعه شما باشد.

مهمترین بخش های نرم افزار حضور غیاب کارگاه

از مهمترین نیازها در نرم افزار حضور غیاب کارگاهی می توان به  آپشنهایی چون : مرخصی، ماموریت، شیفت ها، قانون کار و… اشاره نمود.البته اتصال فایل گزارش به نرم افزار حسابدار و هماهنگی فرمت آن در سهولت کار بسیار مهم است . همین چند مورد از اصول  ویژه نرم افزار ساعت زنی برای کارگاه های کوچک است. اما بهتر است که نوع مرخصی (استعلاجی و…) هم در آن لحاظ گردد.

اصولا دستگاه های حضور غیاب دارای کلیدهایی برای درخواست مرخصی، ماموریت و… هستند همین ثبتها  منجر به این می شود تا در آخر روز، هفته، ماه و… گزارش های متنوعی از یک فرد داشته باشیم و به محاسبه عملکرد و دستمزد او بپردازیم.

باید دقت کنید که نرم افزار  حضور غیاب نباید ظاهری پیچیده داشته باشد. و طراح نرم افزار آن به گونه ای به قوانین کار اشراف و مسلط باشد که قول معروف لقمه را دور گردنش نپیچاند.

به کارمندان خود برای ورود و خروج اعتماد کنیم

در گذشته اعلام ورود و خروج ها به صورت دستی انجام می شد .اگر چه در کارگاه هایی بودند افرادی معدود که ساعت ورود خود را درست اعلام نمی کردند، یا فراموش می کردند که اقدام به ثبت دستی نمایند. یا دفتر مفقود می شد. برای همین ما به مدیران پیشنهاد استفاده از حضور غیاب می دهیم.

کاربرد دستگاه چهره در ساعت زنی کارگاه

کار  با این دستگاه ها مخصوصا در زمانی که علاوه بر احراز هویت اثرانگشتی با کارت هم فراهم نیست کمک قابل توجهی به ما می کند.سرعت، دقت و مهمتر از همه رعایت بهداشت هنگام استفاده این دستگاه به امنیت و آرامش مجموعه کاگاه کمک می کند.اگر مبنای تشخیص این مدل سیستم ها با اصول شناسایی استخوان بندی صورت و سه بعدی چهره باشددیگر هیچ خطای تشخیص از سمت  این مدل دستگاه ها نخواهد بود.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید